יומן הבוקר
מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)
תיק הצוללות תיק תפירה פרק 17! גנור: "המשמעות של מעצר עד תום ההליכים זה לסיים את החיים. אתה מבין שמאשימים אותך בעבירות מס תלושות, הם רוצים את הכנופייה, את הקודקוד, את המלך ביבי, את רוה"מ, כמובן שיש גם ביטויים של קללות"

עדותו של מיקי גנור במשפט הזוטא שלו בתיק הצוללות. פרק מס' 17 בסדרה 'תיק הצוללות, תיק תפירה'.

***

עו"ד ניר: נעצור שנייה כאן. מה המשמעות עבורך או מה אתה מבין לגבי הסוגייה של מעצר עד, האפשרות של מעצר עד תום הליכים?

גנור: לסיים את החיים, לסיים את החיים, כי אתה מבין, זה היום השלישי, הרביעי כבר?

עו"ד ניר: זה היום הרביעי.

גנור: אתה מבין שמאשימים אותך בעבירות מס תלושות, אתה מבין, כבר נאמר בכל הכיוונים שהם רוצים את הכנופייה, ויש לזה כל מיני ביטויים, את הקודקוד, את המלך ביבי, את רה"מ, כמובן שיש גם ביטויים של קללות, ז"א יש את כל הקשת ממחמאות ועד הצד השני של הקשת.
כמובן את שני עוה"ד, בני המשפחה. יובל שטייניץ לפעמים בפנים, לפעמים בחוץ. תלוי את מי שואלים באיזה יום. ואתה מבין שאתה, אין לך שום דרך לצאת חוץ מלצאת מהחיים. זה הכל.
אתה כבר לא צעיר, אתה מבין את מה שעשית, עשית. אתה צריך לצאת כל החיים, אין דרך אחרת.

עו"ד ניר: כן, אבל בוא, בוא רק נחדד את זה מר גנור. האפשרות שתישאר במעצר לאורך המשפט תום הליכים, זאת אפשרות שהיא עולה לך? זאת אומרת זה משהו שאתה?

גנור: שהוא אומר את זה, אני ברוב, אני לוקח אותו ברצינות, בקיצור מה שאני מנסה להגיד, אני לוקח את האמירה שלו, לוקח אותו ברצינות.
נדמה לי שאחרי זה אני לא זוכר אם באותו לילה, אחרי זה או לפני, שמו אותי, התחילו לשים אותי בתאים.

עו"ד ניר: בלילה הזה זה היה.

גנור: בלילה הזה, לא זכרתי שאתה לא יכול להתאבד. שמים אותך במין תא, לא יודע איך לקרוא לזה, תא אטום כזה שאתה לא יכול לפגוע בעצמך.

עו"ד ניר: טוב.

גנור: אז אני לא זכרתי את המקום וזה, אבל אתה מבין שהגעת, זה העובדות, הראיות. יש נרטיב, יש קונספט, אני חושב בשלב הזה אני מפנים את זה לגמרי שהקונספט ששודר בתקשורת זה הקונספט.
ואני, וכל הזמן זה המשפחה. זאת אומרת אם אני איננו, טוב למשפחה, רע למשפחה. אתה עושה שיקול, היה לי קצת זמן בלילה בלילה בין לא לישון, אני חושב שגם אני אמרתי את זה באיזשהו מקום.

עו"ד ניר: אמרת,

גנור: אתה עושה מן מאזן כזה, או-קיי, לחיות, לא לחיות. מה טוב מה רע למשפחה.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »