יומן הבוקר
מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)
תיק הצוללות תיק תפירה פרק 48! גנור: "יש לנו מטרה משותפת עכשיו להפליל את ביבי וכל האמצעים כשרים, את זה הבנתי ולמדתי מהם, נעשה את הדברים הכי הכי זוועתיים הכי נוראים הכי הכי הכי הכי, כן. זה עולם מטורף, הם מביאים אותך למצב כזה. זה מה שאתם רוצים להמציא עכשיו מי? נמציא מי. אתם רוצים להמציא משהו? נמציא משהו"

עדותו של מיקי גנור במשפט הזוטא שלו בתיק הצוללות. פרק מס' 48 בסדרה תיק הצוללות, תיק תפירה.

***

עו"ד ניר: אומר לך תלם הוא אומר "אם בוגי אהב לא אהב, אתה רואה את זה מר גנור?" הוא אומר "אם בוגי אהב לא אהב, תמך לא תמך". גנור "אני לא זוכר, צריך לראות אצלי אני לא זוכר". תלם "יהיה לך תרשומת על דבר כזה אתה מעריך?" גנור "יכול להיות כן". תלם "מאיפה?" גנור "בדיווחים או במייל שרונן שולח אליי אחד מה-2 מ-1 3 או במיילים שרונן שולח אליי". תלם "כן". גנור "או בדיווחים של המספנה, לדעתי, או יכול להיות גם רשום אצלי ביומן".
תלם "עכשיו מה אתה מעריך שיהיה רשום?" גנור צוחק. תלם "לא רק מהזיכרון, ממה שאתה מכיר בעצמך". גנור "אישור מענק 7-8-9". תלם "שהמרחק בין זה לבין שמרון אמר לי שהוא היה בדיון עם רוה"מ". גנור "וודאי בשביל זה אני לא רושם את זה, בוודאי שאני לא ארשום את זה ככה".
אתה יכול להסביר את זה בבקשה? תלם אומר לך שאם רשום אישור מענק, זה יש מרחק בין זה לבין זה ששמרון היה בפגישה עם רוה"מ, ואתה אומר ברור שאני לא ארשום שהוא היה בפגישה עם רוה"מ.

גנור: יואב (תלם) צודק, הוא מבין שחסר לו פה, שחסר לו. הוא מבין שהסיפור לא, הסיפור לא מלא כי אישור המענק, אני מניח שיואב יודע את זה, אישור המענק (לא ברור) בגרמניה המוענק על סך שליש מהעסקה נעשה בגרמניה ואת האישור מענק אני בתור נציג המספנה אדע מהמספנה עצמה, אדע שהמענק אושר, לא קשור לא.

עו"ד ניר: אז למה אומר שזה הסימן שלך לדעת ש…

גנור: כי אני צריך לחבר, אני צריך איכשהו לחבר את החוטים להמציא את הסיפור שזה יתאים להגיע לרוה"מ כי במציאות, במציאות הרגילה של נוהלי עבודה של, לא משנה של התהליכים, מענק זה גרמניה מספנה ואני עושה את המאמץ לחבר את זה לתוך רוה"מ לתוך…

עו"ד ניר: טוב.

גנור: בוגי לתוך דוד שמרון.

עו"ד ניר: הוא אומר לך "שמרון שהוא דיבר עם רוה"מ או שהוא היה בדיון עם רוה"מ". גנור "הוא אומר שהוא היה בפגישה". תלם "אה". גנור "שבו רוה"מ דיווח לבוגי". תלם "בפגישה שרוה"מ דיווח לבוגי, הבנתי".
גנור "עוד פעם, הוא היה בפגישה שרוה"מ דיווח לבוגי הוא נכח בפגישה". תלם "רוה"מ יודע מה הוא אומר לך שרוה"מ יודע ששמרון מתעסק ב-7 8 9", גנור "נראה לי מוזר אבל אני לא יכול להעיד על זה שום דבר, שבמשך 5 שנים שמרון לא אומר לרוה"מ, שהוא מתעסק בצוללות נראה לי מוזר". תלם "או-קיי". גנור "לא, לא סביר אבל זה לא ענייני סתם לא סביר מבחינת ההיגיון". תלם "או-קיי".
גנור "יושבים בקיסריה בתחתונים לא יודע מה לא צריך להיות משהו (מילה לא ברורה) בקשר לשמרון מאחר ועסקנו בשמרון. אתה יכול…

גנור: לא מבין את הקשר.

עו"ד ניר: טוב נתקדם.

גנור: זה המשך של אותו דבר, איך אני מחבר את רוה"מ שמרון, שמרון רוה"מ, אני לא יודע ספציפית מה הכוונה פה.

עו"ד ניר: בשורה 14, "אני אחד אני חושב, אני אתן לך דוגמה או-קיי? סתם רעיון. אני לא יודע איך אתם עובדים, אני לא יודע איך אתם עובדים, סתם לדוגמה אבריאל כולה רצה כסף נכון? נכון סתם כדוגמה או-קיי? אתה יכול להמציא לו חוזה פיקטיבי. מצאנו במייל של מיקי חוזה פיקטיבי שלא נשלח אליך אבל הנה מיקי מתחייב לך, עם שמרון אתה יכול להפיל אותו בפח, עם זה מה אתם יודעים לעשות את המניפולציות".
שאטה "לא לא". גנור "תחשוב רגע, רגע תחשוב שאתה…".
שאטה "לא לא, אני שואל זה נו, תקשיב שתחשוב שאני הכנתי נייר (מילים לא ברורות) דברים שהם כבר היסטוריים". גנור "רגע שנייה תחשוב, תחשוב שאתה מוצא אצלי במייל, מייל שבו אני כותב לשמרון בהמשך לשיחתנו מתאריך זה זה הינני מאשר שאתה מקבל 20% מעמלת הצוללות. אני חתום".
שאטה "יש לך?" גנור "שנייה אחת אני חתום על הנייר". שאטה "אני שואל יש לך?" אתה אומר "לא אין לי אבל אתה יכול לשים את זה, אתה מראה את זה לאדון שמרון עכשיו נכון הנייר לא נשלח אליך, הוא חתום ע"י מיקי כי מצאנו את זה בדואר של מיקי, שמרון נופל מהכיסא, מאשר את זה כי הוא לא יודע שהנייר הזה לא מצאתם את זה אצלי כי אין כזה נייר. אני צריך להסביר לך איך עושים מניפולציות?"
שאטה "לא, אתה לא צריך להסביר לי, רק תסביר לי איך מגבים את הדברים האלה. אם יש דרך לגבות".
אתה יכול בבקשה להתייחס לזה?

גנור: המשטרה לא בוחלת בשום אמצעי, המשטרה לא בוחלת בשום אמצעי, ואני מבין את זה מצוין. לא משנה איך אני מרגיש אני מבין את זה מצוין, שהם לא בוחלים בשום אמצעי ואני חושב שכבר בשלב הזה כל דבר שהם ירצו אתם רוצים להמציא נייר, להמציא נייר כזה, להמציא מייל מה שאתם רוצים, אני בשלב הזה לא יודע – זה אחרי 10 ימים או משהו כזה, נכון זה 20 לחודש אני חושב או משהו כזה 20, 21.

עו"ד ניר: 20.

גנור: אני, זה פשוט נורא אבל זה ככה וזה ככה, אני מנסה להתחבר אליהם, לראש שלהם. נתחיל את זה גברתי השופטת לטירוף הזה.

עו"ד ניר: איך אתה מעז מול חוקר משטרה להציע לו דבר כזה? מעז להציע לחוקר בלהב 433, איש שמגלם את החוק בעיני רבים, מה… איך אתה יש לך את האומץ להגיד לו דבר כזה?

גנור: אנחנו באותה סירה, באותו קיאק. אנחנו יש לנו מטרה משותפת עכשיו להפליל את ביבי וכל האמצעים כשרים, את זה הבנתי מהם, זה למדתי מהם. או-קיי נעשה את הדברים הכי הכי זוועתיים הכי נוראים הכי הכי הכי הכי… כן.

עו"ד ניר: שאטה…

גנור: עולם מטורף שעומדים פה ויושבים פה, זה נראה בלתי נתפס, מביש, כל מילה שתמצאו לנכון וככה מביאים אותך למצב שאתה מוכן – כן זה מה שאתם רוצים להמציא, עכשיו מי? נמציא מי. אתם רוצים להמציא משהו? נמציא משהו.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »