יומן הבוקר
מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)
תיק הצוללות תיק תפירה פרק 21! גנור: "הייתי אפס כי לא עמדתי בזה. אם הייתי צעיר ב-20 שנה, בגיל של הפרקליטים זה היה אירוע אחר לגמרי. אם הרבה דברים מושחרים ייצאו החוצה זה ייראה אחרת. הטירוף התקשורתי סביב נתניהו היה מדע בדיוני"

עדותו של מיקי גנור במשפט הזוטא שלו בתיק הצוללות. פרק מס' 21 בסדרה 'תיק הצוללות, תיק תפירה'.

***

עו"ד ניר: עכשיו שאלה, כשאתה אומר

גנור: זה נורא לראות את זה פה (כשהוקרן סרטון מהחקירות שלו).

עו"ד ניר: למה?

גנור: כי אתה נזכר איזה אפס היית.

עו"ד ניר: למה היית אפס?

גנור: ברור שהייתי אפס.

עו"ד ניר: למה?

גנור: כי לא עמדתי בזה. הייתי אפס, מה אני מתבלבל, הייתי אפס.

עו"ד ניר: גם אני לא הייתי עומד בזה, זה בסדר.

גנור: אם הייתי צעיר ב-20 שנה, אירוע אחר לגמרי. 20 שנה יותר צעיר, אירוע אחר לגמרי. אם הייתי בגיל של החוקרים או בגיל של הפרקליטים אירוע אחר לגמרי.

עו"ד ניר: בוא ברשותך בסדר,

גנור: לא, אני הייתי אפס. אני לא מתבלבל, לא מתבלבל. זה נורא לראות את זה. איך אתה מגיע למצב הזה וזה נקרא חוק, בוא לא נזכור אנחנו במדינת חוק, חשוב לזכור אנחנו במדינת חוק. החוק שלטון החוק, החוק לרגלינו, החוק מעלינו, האמת נר לרגלינו. כמה מילים יש.

עו"ד ניר: שאלה

גנור: דרך אגב, יש עוד דבר פשוט נזכרתי כי היו דברים, איך שאני נזכר (לא ברור) הרי המשטרה משחירה.
אני חושב שוב פעם, היה פעם נאמר אור השמש וכל מיני דברים כאלה, זכות הציבור לדעת. בפרשה כזאת לדעתי, כבוד השופטת, לדעתי הרבה דברים מושחרים ייצאו החוצה, סליחה, ייצאו החוצה למה כי זה דרכו של העולם הם ייצאו החוצה. ואני חושב שזה יראה קצת אחרת.

עו"ד ניר: נתקדם. יש משהו שאתה אומר פה שאתה קצת חזרת, אבל אני אשאל אותך בכל זאת. אתה אומר אם יש הלם שהיה לי בכל האירוע, ההלם התקשורתי שראיתי עוצמת תקשורת פנומנלית.
אתה יכול להסביר את זה למה אתה אומר את זה בהקשר של השיח הזה?

גנור: כי הטירוף מערכות שנוצר נגד ראש ממשלה בלי לנקוט צד פוליטי, אני מדגיש את זה. אני בכל מערכות הבחירות לא הצבעתי. כל מערכות הבחירות האחרונות לא הצבעתי. אין לי בעיה להגיד את זה פה בהקלטה, ככה אני רואה את הדברים מהצד.
אבל הטירוף התקשורתי שראיתי שמתנתק מהמציאות הוא מדע בדיוני. פשוט מדע בדיוני. וזה עובד, כי עובדה שאנחנו יושבים פה, עובדה אנחנו יושבים פה.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »