יומן הבוקר
יואב תלם, מוטי לוי, מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)
תיק הצוללות תיק תפירה פרק 42! מיקי גנור: "הבנתי מיואב תלם - תביא לנו את הראש של ביבי אחרת אין עסקה (לעד מדינה). מאחר ואני כזה במירכאות דביל לא מבין מה אני צריך לעשות אז יואב תלם מסביר לי בצורה פשוטה תביא לנו את הראש של רוה"מ ועם זה אני בונה את הסיפור סביב רוה"מ עד כמה שאפשר"

עדותו של מיקי גנור במשפט הזוטא שלו בתיק הצוללות. פרק מס' 42 בסדרה תיק הצוללות, תיק תפירה.

***

עו"ד ניר: נתקדם, מוטי אומר איפה אתה נמצא לא רלוונטי לעניין איך אתה מקדם את העניין של הייצוג המשפטי.
מיקי אומר כן אמרתי אני לא. מוטי, שני הדברים לא קשורים אחד לשני מה שחשוב כרגע בעיניי שיהיה מישהו שייצג אותך לקראת החתימה על ההסכם בהנחה שאנחנו חותמים איתך על הסכם, כי אני אומר לך את זה פה כי אנחנו צריכים לדבר על תמורה.
מיקי, זה שונה מהשיחה הקודמת אני אמרתי את התמורה. מוטי, כמה לא אמרת לא התייחסתי לתמורה. מיקי, בסדר. מוטי, לא התייחסתי לתמורה כשאני אומר אני קרי המדינה כי אנחנו צריכים לשבת הפרקליטות תשב יבחנו וכו'. בסופו של דבר תתקבל העמדה האם נכון בעבור מה שאתה מוסר לתת את התמורה כפי שאתה מבקש, זה נושא אחר זה משהו שאנחנו שתצטרכו לדבר עליו.
מיקי, מה ששמעת האם זה סביר והגיוני? כי אם אני מגיע למצב שבעצם אני לא יודע איך לקרוא לזה אפילו לקרוא לזה פשיטת רגל כלכלית בלי (לא ברור) אז מוטי כל תשובה שאני אתן לך לשאלה שלך היא לא, היא תשובה שאין לה על מה להישען, זה לא משטרה (לא ברור).
מיקי, אני מרגיש עכשיו שאתה לוקח צעד אחורה. מוטי, לא לא לא. מיקי, ככה אני מרגיש שאתה לוקח צעד אחורה
 אתה יכול להסביר למה אתה חושב שאתה עשוי להגיע לפשיטת רגל כלכלית?

גנור: עיקר הפעילות הכלכלית שלי מ-1995, מאז שאני עבדתי בתדיראן וכל נושא הנדל"ן שפיתחתי זה הבסיס הכלכלי של כל ה… של כל השבט, לא צוללות ולא קורבטות והנדל"ן הוא הבסיס. נדל"ן.
בזמנו היה גרמניה פולין הונגריה כל המדינות שם ואני לא זוכר את היום עכשיו, אבל לפני יום לפני יומיים לפני 3 לפני 4 אני הפנמתי שיש לי עבירות מס דמיוניות, זאת אומרת אם אני פועל כבר 10 שנים 15 שנה וכל שנה העלמתי מס במיליוני יורואים, ונדמה לי זה היה בחקירה אני לא יודע באיזה חקירה זה מה שהיה ובעצם הגיעו לכך שהעלמתי הכנסות במבנה החברות הבי"ל של עשרות רבות עשרות עשרות עשרות מיליוני יורואים, נידמה לי השתמשו, אני לא יודע איזה חוקר בפצצת אטום כמה פצצות אטום בסטייט-אוף-מיינד שלי.
אני צריך למצוא את הדרך להציל את השבט כבוד השופטת. אם עומדים פה 4 ילדים גדולים, שני ילדים קטנים, 10 נכדים ואני רוצה להציל אותם את העתיד שלהם זה הכל, ואני נידמה לי גם אמרתי את זה בחקירות, אני לא רלוונטי אני אמרתי את זה ואני התכוונתי לזה אני לא רלוונטי.

עו"ד ניר: עכשיו תראה, בהמשך אומר לך, אני אחזור, אני אומר לך בכנות אני לא יכול עכשיו להכריע זאת התמורה ואנחנו מסכימים לבקשה שלך.
מיקי, כן אבל יש לך מספיק ניסיון. מוטי יש לי ניסיון.
אתה יודע מה, למה אתה אגב מרגיש שהם לוקחים צעד אחורה לפני שאנחנו כאן נמשיך?

גנור: לא יודע תחושת, זה מין תחושה שאתה מרגיש מ… כמה שאתה תשוש עייף כאבים איזשהו אינסטינקט, ניסיון שאתה מרגיש את זה. אני לא יודע לשים את האצבע לא יודע לשים את האצבע.

עו"ד ניר: או-קיי עכשיו תראה, מוטי אומר לך אני לא יכול עכשיו להכריע, זאת התמורה ואנחנו מסכימים לבקשה שלך.
מיקי, כן אבל יש לך ניסיון. מוטי, יש לי ניסיון. מיקי, יש לך ניסיון שלי אין וגם לו יש ניסיון שלי אין.
תלם אומר לך ככה אבל לך יש ניסיון מול רוה"מ, אתה יודע מה רוה"מ תמיד אומר ייתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו.
מה אתה מבין ממה שאומר תלם כאן?

גנור: תביא לנו את הראש של ביבי אחרת אין עסקה.

עו"ד ניר: אבל איך אתה אבל מבין את זה? אומר לך יש ניסיון מול רוה"מ, רוה"מ אומר ייתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו.

גנור: מאחר והשיחה הזאת היא לא הראשונה ולא השנייה ולא השלישית ולא אני לא יודע כמה שיחות כבר היו בדרך וכמה רמזים שאני לא הבנתי לכאורה, הכל זה סביב רוה"מ אז אני, ברגע שהוא אומר שיש לך ניסיון מול רוה"מ, אתה יודע מה רוה"מ תמיד אומר ייתנו יקבלו, עכשיו אני יודע שאין לי קשר לרוה"מ אני יודע שאין לי קשר, אני יודע את זה אין לי קשר והוא אומר לי או-קיי עוד פעם רוה"מ ועוד פעם חוזרים לרוה"מ כך שיש את הרקע שכבר אני אמרתי. אתם לוקחים צעד אחורה אז עכשיו אחרי שהם לקחו לעניות דעתי צעד אחורה. עכשיו הוא נותן לי את הרמז תשובה למבחן.
מה התשובה למבחן? תביא לנו את רוה"מ זה התשובה, ז"א מאחר ואני כזה במירכאות דביל לא מבין מה אני צריך לעשות אז ניצב יואב תלם מסביר לי בצורה פשוטה תביא לנו את הראש של רוה"מ ועם זה אני,

עו"ד ניר: או-קיי.

גנור: בונה את הסיפור סביב רוה"מ עד כמה שאפשר.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »