יומן הבוקר
מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)
תיק הצוללות תיק תפירה פרק 41! גנור: "אני ממציא את הסיפור איך אני מחבר את שמרון (לנתניהו) לא דרך שכר הטרחה של עו"ד אלא בשכר הצלחה. אז אני מחבר להצלחה של צוללות 7-8-9 שכר טרחה דמיוני שהוא יקבל, כמובן לפי התזה הזאת מתחלק עם רוה"מ בשכר"

עדותו של מיקי גנור במשפט הזוטא שלו בתיק הצוללות. פרק מס' 41 בסדרה תיק הצוללות, תיק תפירה.

***

גנור: ועכשיו רק מילה אחת על יעקב הדס.

עו"ד ניר: כן.

גנור: הוספתי פה את יעקב הדס. יעקב הדס היה שגריר של ישראל בגרמניה באותו זמן. הנחת העבודה שלי בלי מידע, אבל פגשתי את יעקב הדס בפועלי בלי קשר, והנחת העבודה שלי הייתה שכמובן רוה"מ בברלין בביקור נפגש עם יעקב הדס. אז הוספתי גם אותו לתוך כגיבוי כתוספת למסכת השקרים.

עו"ד ניר: אנחנו לפני אותה שיחת טלפון שישי בצהריים. אתה שואל את ניצב לוי, ככה תגדיר לי צורך סיבה תגיד לי צריך לקנות את 7 8 9.
מוטי, מה אתה חושב? מיקי (לא ברור), אני רגע או-קיי באמת תוציא אותי מחוץ לסוגריים רגע אני חושב שכן אבל האם הטיימינג נכון? האם התקציב נכון?
התקציב, התקציב הומצא על-ידי 1.8 מיליארד זה אני יושב פה בחדר ז"א כאירוע כדוגמה לטירוף מערכות מוחלט. עכשיו זה לא בתחום הפלילי, אני מדגיש לא זה לא נוגע אליכם.
יואב, לא לא לא לא הצורך זה לא השאלה של 7 8 9 הצורך זה שכר טרחה. מיקי לא לא הצורך לא. יואב הצורך הוא שכר טרחה שואל אותך האם יש רשת שגם מקדמת את הצורך של השכר טרחה.
אתה יכול להסביר את זה? האם יש צורך צוללות 7 8 9 למה אתה בכלל נכנס לזה?

גנור: הם נכנסים לזה ובעצם נותנים לי רמז שאו-קיי מה המוטיבציה של דוד שמרון. בבקשה מה?

עו"ד ניר: כן כאן זה,

עו"ד גולומב: מה מוטי אומר לו לפני זה,

עו"ד ניר: אין בעיה הוא אומר לך מוטי בואו נחזור רגע לקציני צבא.

למה אתה נכנס לצורך של קניית 7 8 9?

גנור: אני מרגיש בשלב הזה שעה בשפה פשוטה סחורה שאני מוכר לא קונים אותה או היא לא מספיקה אז עכשיו אני ממציא את הסיפור איך אני מחבר את שימרון דרך לא השכר טרחה של עו"ד אלא השכר הצלחה.
אני חושב שמוטי או יואב רומזים על זה נידמה לי רומזים את זה. כשאני לא חושב על זה הם נותנים לי את הרמז שאני אבין לאן הם מכוונים, אני מבין את הרמז ואני מחבר להצלחה של 7 8 9 שכר טרחה דמיוני שהוא יקבל כשכר הצלחה. כמובן לפי התזה הזאת תתחלק מתחלק עם רוה"מ בשכר טרחה.

עו"ד ניר: אתה אומר בהמשך נניח שחיל הים רוצה את 7 8 9 זה לא רלוונטי זה לא רלוונטי, אז מה אם הוא רוצה, אם הצלחתי לעקוף את כל הצבא ולדאוג שיהיה תקציב יש סעיף תקציבי.

גנור: אני חושב אם אני פותח סוגריים המשפט, המשפט שאני לא יודע איך להגדיר אותו בעולם האמיתי בשביל לא לדבר על הכלי שייט. בעולם האמיתי חיל הים נניח מגדיר את הצורך המבצעי קצר, שגם זה לוקח זמן ארוך, אחרי זה הוא מגדיר אפיון מקצועי שהוא קצת יותר, קצת יותר מפורט אחרי זה – זה עובר מהצד המבצעי לצד הטכני ואז פעם ראשונה מטפלים במפרט הטכני על-פי (לא ברור) ואז מגבשים בעצם את המפרט שהוא תמיד רחוק מאוד מהצורך המבצעי שהוגדר. כי בצורך (לא ברור) אולי צריך כרטיס לירח וחזרה אבל במציאות הוא רק שט במים. אני לא טס וכמובן מתפשרים. התהליך הזה שנתיים-שלוש ואם זה כלי שייט מיוחד אז גם שנתיים-שלוש הוא פרק זמן קצר.

עו"ד ניר: טוב.

גנור: אז לכן מה שכתוב פה זה פשוט המצאה הכי דמיונית שאפשר.

עו"ד ניר: כן אבל הוא לא זה לא שיש פה,

גנור: בבקשה?

עו"ד ניר: לא נאמרו כאן דברים.

גנור: לא אני, אני בכוונה לקחתי את זה לתחום כלי שייט שטח בכוונה.

עו"ד ניר: בסדר עזוב אתה 100%.

גנור: לתחום כלי שייט שטח שזה ארינה אחרת.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »