יומן הבוקר
מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)
תיק הצוללות תיק תפירה פרק 22! גנור: "יואב תלם הסביר לי במקלחת, כשאני עירום, בשפה פשוטה שכל אהבל מבין, שאני הולך להיות עד מדינה. והיה את כל הפרומו של דרוקר ודרוקר ודרוקר ובן כספית, אפילו אידיוט כבר מבין. אומרים לך אתה חייב להיות עד מדינה, בלעדיך אין לנו כלום, אתה תהיה עד מדינה ואנחנו נשיג את המטרה של דרוקר"

עדותו של מיקי גנור במשפט הזוטא שלו בתיק הצוללות. פרק מס' 22 בסדרה 'תיק הצוללות, תיק תפירה'.

***

עו"ד ניר: עכשיו שאלה, רק כדי לחדד, כשאתה אומר רבע דף בשלב הזה, זה משהו, כן, אתה אומר ככה, "אם היה לי דרך, קח את הדף הלבן, אם היה לי דרך לצאת מפה עם חצי דף, עם רבע דף". או-קיי, זה משהו שאתה, הטרמינולוגיה הזאת מאיפה היא?

גנור: אני חושב שהיא באה מיואב תלם במקלחת המפורסמת. אני חושב שהיא באה משם.

עו"ד ניר: או-קיי. עכשיו יש פה,

גנור: הוא היה הראשון שהסביר לי שאני הולך להיות עד מדינה. הוא, כשאני עומד עירום במקלחת, הוא הסביר לי בשפה פשוטה שכל אהבל מבין, אתה הולך להיות עד מדינה נקודה. אתה רוצה, אתה מסכים, אתה לא רוצה, יש לך. אתה תהיה עד מדינה.

עו"ד ניר: עכשיו תשמע, פה זה כבר קטע שבעיניי לפחות אתה נראה שבור. אתה יודע מה לפני זה אני אשאל אותך. קנר אומר אני לא אמרתי עד מדינה, הוא אומר את זה בזמן אמת. למה אתה מטיח בקנר מה שאתה מנסה לרמוז לי, מיקי תהיה עד מדינה. הוא אמר לך את צמד המילים עד מדינה?

גנור: אתה לא צריך אפילו יום לימודים, אין צורך ביום לימודים שמסבירים לך שיש אנשי ציבור ויש אנשים גדולים, ויש אנשים גבוהים ויש אנשים מרכזיים, ואתה איש פרטי, איש פרטי, איש פרטי, איש פרטי.
בסדר, והיה את כל הפרומו של דרוקר ודרוקר ודרוקר ובן כספית, נו מה עוד אתה צריך בשביל להבין? אפילו אידיוט כבר מבין.
אומרים לך אתה חייב להיות עד מדינה, בלעדיך אין לנו כלום, אתה תהיה עד מדינה ואנחנו נשיג את המטרה של דרוקר. זה הכל.

עו"ד ניר: עכשיו, אחרי זה הוא שואל אותך אתה יכול לעשות דבר כזה, אחרי שאתה אומר להפיל את כל הכנופייה. אתה אומר לא, הוא שואל אותך למה לא, ואז אתה אומר, "מה אני אעשה, מה אני אעשה עם זה, אין לי, אין לי את זה, אין לי את זה". מה אין לך?

גנור: להאשים את הכנופייה במעשים לא כשרים. אין לי.

עו"ד ניר: טוב, עכשיו כשאומר לך שאטה, אתה יודע בתגובה למה שאתה אומר, שאטה אומר לך אחרי שאתה אומר אין לי, אומר לך, "צריך למצוא את הכוחות". קנר, "כן".
שאטה אומר, "אתה יודע יש מחיר לכל דבר, יש לך את המשפחה שלך, מי ישמור עליהם". אתה אומר, "המשפחה הרוסה כבר, המשפחה הרוסה".
איך אתה בזמן אמת מתייחס לזה, אחרי שאתה אומר לו אין לי, והוא אומר לך, "יש מחיר לכל דבר יש לך את המשפחה שלך, מי ישמור עליהם". איך אתה מבין זה?

גנור: איום, איום עם אקדח. אמרתי את זה נדמה לי, יורים כדור אחד ליד הראש תבין שזה האיום.
ועכשיו אם אתה חושב שאתה גם יכול לדאוג למשפחה וגם לא לגרום להאשים את כולם בשוחד, אתה טועה. אתה עכשיו במקום שאתה יכול בצורה הכי ברורה או שאתה מציל את המשפחה, או שאתה נהפך לעד מדינה נגד כל מי שאנחנו רוצים. יש לך שתי ברירות בחיים.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »