גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 30.07.2021

הרסו את ההצלחה של ישראל במאבק הקורונה, שאשא ביטון, בנט ולפיד לא יודעים שובע, העתירה נגד הקואליציה, עליית מחירי הדיור, מחאת החקלאים
אלי ציפורי, רדיו גלי ישראל

רן רזניק, פרשן הבריאות של ״ישראל היום״: ״הממשלה וקבינט הקורונה הרסו את ההצלחה של ישראל במאבק הקורונה. בנט והורוביץ׳ גיבו את אלרעי פרייס בקול ענות חלושה, קלה, אגבית ולא משמעותית, שנותרה לבד במערכה, מול ההרס והחבלה שעושה שרת החינוך״; ״כל ראשי הממשלה בעולם הפכו לפרוייקטורים של הקורונה. בנט לא עושה זאת, הוא לא מנהיג את ישראל מול הקורונה, לא שועה להמלצות של משרד הבריאות ולא מקבל החלטות בזמן״.

חיים רמון על שאשא ביטון: ״כן, גבירתי, צריך להפעיל לחץ על התלמידים להתחסן, ללא כפייה. גדעון סער צריך לאמר לה שהיא טועה״; ״בנט צריך לקבל החלטת ממשלה על חיסונים בבתי הספר ולעצור את ההפקרות״; ״מנדלבליט עובר שר שר ומנסה לשכנע אותם לסכל את הצעת החוק של סער בעניין פירות העץ המורעל. הוא פועל כלוביסט״.

כנרת בראשי: ״בנט ולפיד הם אנשים שלא יודעים שובע. גילת בנט מקבלת כתבה מחמיאה במאקו על השמלה שלה?! מה השלב הבא? כתבה על הלק בציפורניים שלה או איפה היא מורטת גבות? 12 שנה רדפו את שרה נתניהו, התעללו בה ובילדיה, ביזו והשפילו את משפחתה וגם כשהיא יוצאת מהמקום המורעל הזה ממשיכים לרדוף אותה״.

עו"ד אילן בומבך על העתירה שהגיש בשמם של חברי כנסת מהליכוד וש"ס נגד הקואליציה ועל ההתנהגות הכוחנית של ליברמן וישראל ביתנו בוועדת הכספים: "מנדלבליט נדרש להגיש עמדתו בעניין, זה יהיה מעניין במיוחד אחרי שהיועצת המשפטית של הכנסת הסתייגה מהתנהלות הקואליציה"

ניר מסיקה, לשעבר סמנכ"ל מטה הדיור במשרד האוצר, שנבואות הזעם שלו התממשו בנוגע לעליית מחירי הדיור: "אם הממשלה לא תשנה כיוון, נתקעו היתדות למחאת דיור שנייה"

דוד בן שבת, מומחה למרחב הכפרי: "מחאת החקלאים זה פייק מאבק. המאבק האמיתי שלהם זה על קרקעות ששוות עשרות מיליארדי שקלים. מיעוט קטן מחזיק את רוב הקרקעות במדינה"

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון ליאיר לפיד

"מאז שהממשלה הזו הוקמה", כתב השבוע לפיד, "יש שיפור ניכר, מורגש, באווירה בישראל. הפוליטיקה הרבה פחות מעניינת וזה טוב. הכותרות הראשיות הן לא הכפשות וכתבי אישום פליליים, אלא האולימפיאדה בטוקיו והמאבק בקורונה והתקציב".

בשלושה משפטים תמצית לפיד את עצמו: מנותק, יהיר, זחוח, ממציאן, שקרן ונבער. הרי האווירה מאז שאדריכלי השנאה בנט את לפיד, רק הוקצנה, כיוון שהשניים מצפצפים על יותר מחצי עם.

אני מחכה בכיליון עיניים לחקירתו הנגדית של לפיד במשפט נתניהו. כל הזחיחות, הפוזה והשקרים שלו יתנפצו על דוכן העדים.

האיש שקרא חארות למצביעי הליכוד, האיש שעטוף בצמר גפן מתוק באלג'זירה 12 ובשאר ערוצי התעמולה, יצטרך לתת תשובות על פגישותיו עם נוני מוזס, על חוק ישראל היום, על הליטופים ב"ידיעות אחרונות" ועל פגישתו עם ידידו ארנון מילצ'ן במרתף הספרים בדירתו בצפון ת"א.

הוא יצטרך להסביר לפרקליטי נתניהו איך הוא הקשיב ארוכות למילצ'ן ועורך דינו שביקש הטבות רגולטוריות לעצמו, תוך שהוא נמצא בניגוד עניינים חמור בגלל היכרות ארוכת שנים עם משפחת מילצ'ן. הוא יצטרך להסביר למה אמר שהוא גלגל אותו מהמדרגות, למרות שהוא גלגל אותו לביתו הפרטי. והוא יצטרך להסביר למה ניסה להפליל את נתניהו בכל מחיר, למרות שאין לו שום ראייה ביד.

מוזס, לפיד, סגלוביץ', שי ניצן – יחסי עיתונות, פוליטיקה, משטרה ופרקליטות. בחקירה הנגדית יעלו כל הקשרים האלה והקשר שלהם לכוחות שפעלו לסילוק נתניהו ולפיד יתפתל ויסתבך בשקרים. הכותרות הראשיות של ערוצי הליטוף לא יעסקו באיש הנכלולי הזה, אבל אנחנו נהיה שם כדי להמשיך לחשוף את פרצופו הכעור של האיש הכי מסוכן לדמוקרטיה הישראלית.

מה חדש?

אורן פרסיקו, הדס קליין, חיים ויסמונסקי (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.10.2024

תיק תפור ציפורי&וייס: תבוסה קשה בדיון הראשון לפרקליטות המושחתת שניסתה להסתיר חומרים, לפרוקסיס שלה ולהדס קליין. עו"ד ציון אמיר: "אני מתפלץ מהמחשבה מי נתן את ההוראה להעמיד לדין שני עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה לטובת עניינים וערכים חשובים של חופש הביטוי, חופש העיתונות, חובתו וזכותו של הציבור לדעת. זו מדינה שאנחנו לא רוצים לחיות בה שרודפים עיתונאים וזו רדיפה פוליטית"

הקליקו לתוכן »
שייקה ברקת, אהוד ברק (צילום מסך טלוויזיה)

יומן הבוקר 16.10.2024

שייקה ברקת: "מה שכתבתי על אהוד ברק והצוללת השישית? זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון" (הכוונה לכך ששינה את דעתו של אהוד ברק מנגד לבעד, בנוגע לצוללת השישית)

הקליקו לתוכן »