גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 09.04.2021

עו"ד ציון אמיר, עו"ד כנרת בראשי, חיים רמון, השופט בדימוס הרן פיינשטיין, סטלה קורין ליבר, ג'לאל בנא
אלי ציפורי, גלי ישראל

עו"ד ציון אמיר על האפשרות ששלמה פילבר יחזור בו מהסכם עד המדינה: "המצב שלו ייחודי. אם אתה נקי מאשמה, כפי שהוא אומר לאחר שכל המעורבים בעבירות שלו נוקו – אתה לא צריך להיות עד מדינה והוא יכול לסגת מההסכם. מוזר שהפרקליטות לא מזמנת אותו לשיחת הבהרה או להשלמת חקירה. משהו מטריד; "גם ליאת בן ארי יודעת: התיקים של נתניהו מורכבים מאוד מאוד והם לא בכיסה. יש סיכוי לזיכוי"

כנרת בראשי: "הנשיא ריבלין מדבר על מוסר וערכים? מי שמך? אנשים שהקריבו את גופם למען מדינה הצביעו נתניהו. לך הביתה!"; על נאום ליאת בן ארי ואיזכור משפט קצב: "אומללה"; על שי ניצן: "שיקר לשופטים, שיבש הליכי משפט, העלים ראיות וחיסל חשבונות. זה מטיף לנו מוסר?"

חיים רמון מציע לנתניהו: "תן לבנט להיות ראשון ברוטציה שנה, כך גדעון סער יצטרף לממשלה ואולי יתמזג עם בנט, אחרת תקווה חדשה תהפוך לישנה".

השופט בדימוס הרן פינשטיין לא מבין את יריב לוין: "היה צריך לחסום את חברי הרשימה המשותפת מלהיכנס לאולם"; על עדות אילן ישועה: "זוטי הדברים, החקירה הנגדית היא החשובה"; על עבירת הפרת האמונים: "צריך למחוק אותה מספר החוקים. זה כל שופט ותפיסת העולם הפרטית שלו"

סטלה קורן ליבר מדברת על הצביעות של אילן ישועה ומספרת איך זמנו צנזרו לה ראיון שערכה עם יואב יצחק על איש העסקים החזק במדינה אז אהרון דוברת; ואיפה זה היה? בעיתון "העיר" שהמו"ל שלו הוא עמוס שוקן מ"הארץ"

ג'לאל בנא מעריך שתהיה ממשלה בהישענות רע"מ: "אנשי נתניהו ראו את נאום מנצור עבאס לפני שידורו; עבאס שמרן – הוא יאפשר שינויים במערכת המשפט"

מה חדש?

אורן פרסיקו, הדס קליין, חיים ויסמונסקי (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.10.2024

תיק תפור ציפורי&וייס: תבוסה קשה בדיון הראשון לפרקליטות המושחתת שניסתה להסתיר חומרים, לפרוקסיס שלה ולהדס קליין. עו"ד ציון אמיר: "אני מתפלץ מהמחשבה מי נתן את ההוראה להעמיד לדין שני עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה לטובת עניינים וערכים חשובים של חופש הביטוי, חופש העיתונות, חובתו וזכותו של הציבור לדעת. זו מדינה שאנחנו לא רוצים לחיות בה שרודפים עיתונאים וזו רדיפה פוליטית"

הקליקו לתוכן »
שייקה ברקת, אהוד ברק (צילום מסך טלוויזיה)

יומן הבוקר 16.10.2024

שייקה ברקת: "מה שכתבתי על אהוד ברק והצוללת השישית? זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון" (הכוונה לכך ששינה את דעתו של אהוד ברק מנגד לבעד, בנוגע לצוללת השישית)

הקליקו לתוכן »