יומן הבוקר
מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)
תיק הצוללות תיק תפירה פרק 10! מיקי גנור: "הבנתי מהחוקרים - תביא את הראש של ביבי, רביב דרוקר אמר לכם להביא את הראש של ביבי. אל תבלבל אותנו עם הצוללת השישית השביעית השמינית התשיעית, תביא את הראש של ביבי, תביא את הראש של ביבי, זה מה שמעניין אותנו. ככה דרוקר נתן לנו הוראה וזה הכל"

עדותו של מיקי גנור במשפט הזוטא שלו בתיק הצוללות. פרק מס' 10 בסדרה 'תיק הצוללות, תיק תפירה'.

***

עו"ד ניר: טוב נמשיך לעמוד 11, אנחנו מתקדמים. הוא אומר לך ככה: צוללת 6 ואז יש לנו פה את הסיפור של ספינות המגן, מכרז ספינות המגן, 2014, ופה יש לך את התערבות לדעתי מעורבות של שמרון 300,000 שקל ופה יש לנו מחלוקת. יש פה מחלוקת חמישי פה מחלוקת שישי יש 123,456 מחלוקות עיקריות בידינו, שהראיות אומרות ככה ואתה מתעקש להגיד אחרת.
אתה מתעקש להגיד שאין קשר בין זה שאבריאל בדרך. יש פה עוד כל מיני דברים, אבריאל וזה עזוב זה (מילה לא ברורה) זה השוחדים הקטנים של אבריאל, לא מעניינים אותי. אבריאל לא מעניין אותי, אתה לא מעניין אותי. את האמת אני אגיד לך, אתה לא מעניין אותי, אבריאל לא מעניין אותי.
ואז אתה שואל אותו אז מי מעניין אותך? הוא אומר לך מי מעניין אותי מי שגורם לכל הסחרחורת הזאתי ולכל המערכת הזאתי לעבוד, אתה שואל מי זה? ואז הוא אומר שמרון, שמרון המשרד של המדינה דואג שכל המערכת תעבוד הוא דוחף את עצמו. תראה מה זה כספי רייזנר כשהחוקר אומר לך אתה לא מעניין אותי אבריאל לא מעניין אותי, מי שמעניין אותי זה מי שגורם הסחרחורת הזאתי לעבוד מה אתה מבין בזמן אמת?

גנור: תביא את הראש של ביבי. דרוקר אמר לכם להביא את הראש של ביבי, דרוקר אמר לכם להביא את הראש של ביבי, דרוקר אמר לכם. להביא את הראש של ביבי, אל תבלבל אותנו עם הצוללת השישית השביעית השמינית התשיעית, תביא את הראש של ביבי תביא את הראש של ביבי, זה מה שמעניין אותנו, זה מה שמעניין אותם.
ככה דרוקר נתן לנו הוראה וזה הכל. וברור לי, אני לא יודע מתי התחלתי להידרדר לגמרי, נידמה לי זה עוד יום או יומיים אני כבר לא זוכר, אבל אתה נכנס לתפקיד. ברור לך התפקיד שמייעדים לך, ברור לך התפקיד, אתה בתפקיד כמו שיש סנגור יש קטגור יש תפקיד.
אתה עכשיו התפקיד שלך להביא את הראש של ביבי. איך תביא אותו, מה זה משנה איך תביא אותו, תביא את הראש של ביבי זה המטרה שלנו ככה קיבלנו הוראה ואת זה נבצע.
מה שהוא אומר שאני לא מעניין אותו זה באמת נכון, זה נכון, הוא באמת צודק, לא מעניין לא אבריאל לא הוא לא בא לנקות את ה… יש ביטוי לנקות את העובדות כל מיני ביטויים כאלה יש, אנחנו רוצים את הראש של ביבי זה מה שמעניין אותנו פה, אמרנו לך את זה בדרך וזהו ואל תבלבל לנו את המוח.
אתה כבר מת אתה אני לא יודע אם זה עכשיו או אחר כך אני נרתם לדברים.

עו"ד ניר: אבל מר גנור הוא לא אומר כאן ביבי, הוא אומר מי שגורם לכל הסחרחורת הזאתי, הוא אומר 'שמרון שמרון המשרד של המדינה' הוא לא אומר פה ביבי.

גנור: כן אבל שמרון מולכו זה ביבי, שמרון מולכו זה ביבי, זה כבר נאמר ונאמר נאמר. שמרון מולכו זה ביבי. זה מעגל, זה בעיניים שלהם זה אחד הם, דרך אגב לא הכרתי את הביטויים המשרד של המדינה, אין קשר.

ניר: הייתה טענה של החוקרים, שאף אחד לא אמר, הם לא סימנו מטרות, הם שאלו אותך שאלות והם רצו לקבל תשובות.
אף אחד לא אמר לך כיוון אותך למקומות ספציפיים, איך אתה מתייחס לטענה הזאת?

גנור: לא בהקלטות, אני מזכיר שיש פה חלקים לא מוקלטים. מסבירים לך אם זה בניידת לא מוקלטת, או אם בממ"ד הלא מוקלט, מסבירים לך שאנחנו צריכים ביבי.
תשחרר אותנו תגמור את הסיפור עם ביטויים של רחוב, כל ביטוי שאתם מכירים ברחוב היה שם, וגם אתם רואים בתמליל, נותנים לך רמזים הכי עבים.
אומרים לך המשרד של המדינה, לא יודע דחפו פה אבריאל, שטייניץ או קיי , המשרד של המדינה או קיי, אתה זבוב קטן אתה לא נחשב אתה לא, מסבירים לך, אתה לא רלוונטי.
נו באמת, אתה מבין את זה. גם תזכרו כל הזמן שהכל התחיל אצל דרוקר , כספית / דרוקר. אז אתה יודע את הקונספציה.
זה לא משנה אם זה 6 לאוקטובר, 7 לאוקטובר, יש קונספציה אל תבלבלו את המוח, אל תגידו לנו עכשיו שהקונספט לא נכון. יש קונספט ואנחנו זורמים עם הקונספט הזה, זה הכל. מה אתם תגידו לנו שהקונספט לא נכון? טוב.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »