יומן הבוקר
מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)
תיק הצוללות תיק תפירה פרק 33! גנור: "אתה צריך להביא את האנשים הכי קרובים של ביבי, מולכו, שמרון וכמובן יובל שטייניץ. אלה שלושת השחקנים שיכולים לקרב אותם לביבי. אתה חי עם כל התקשורת שכבר הייתה ופמפמה. זה אובווייס. הוא מצביע לך, הוא מסמן את החץ, הוא מסביר בצורה הכי ישירה מה הדרישה עכשיו"

עדותו של מיקי גנור במשפט הזוטא שלו בתיק הצוללות. פרק מס' 33 בסדרה תיק הצוללות, תיק תפירה.

***

עו"ד ניר: למה, סליחה שאני עוצר. למה אתה שוב פעם סוג של הלם, אומר המצב הכי גרוע שיכול להיות. למה?

גנור: כי אני ברגע זה, מעשית לא מיוצג, אין לי עו"ד שאיתי. והם בעצם מעלים את הרף בדרישות של השקרים שהם רוצים פה, מעלים את הרף מדרגה מאוד-מאוד משמעותית במסכת השקרים הזאת.
ואני בגלל זה אמרתי גם מקודם, שנתי אולי איננו, אבל הוא פה היטב, היטב יושב. שאמר שקרים, אתה תצטרך להמציא שקרים across the board, across the board.

מושמעת הקלטה באולם.

עו"ד ניר: אני עוצר שנייה. יש כאן שני דברים שאני רוצה לשאול אותך. איך אתה מבין, שהם חושבים שלדוד, קודם כל מי זה דוד?

גנור: דוד שמרון.

עו"ד ניר: איך אתה מבין לחוקרים חושבים שלדוד היה תפקיד יותר גדול ונרחב? איך אתה מבין את זה, ומה התפקיד שאתה חושב שהם סבורים שכך היה?

גנור: אני חושב שזה נאמר גם פה, ונאמר גם במקומות הלא מוקלטים במכוניות משטרה, תזכור שאני במכוניות משטרה, אני בממ"ד, אני במרכז כזה של, אתה צריך להביא את האנשים הכי קרובים של ביבי, האנשים הכי קרובים שלך יש איזשהו קשר איתם, מולכו דוד, דוד מולכו וכמובן יובל שטייניץ.
אלה השחקנים, אלה שלושת השחקנים שיכולים לקרב אותם לביבי. עכשיו אתה לא חי בוואקום, אתה חי עם כל התקשורת שכבר הייתה ופמפמה והייתה ופמפמה והייתה, בסדר או-קיי, זה אובייס, עכשיו הוא אומר לך את זה, הוא אומר לך את זה כבר פעם שנייה, נדמה לי בשיחה זה כבר פעם שנייה, זאת אומרת הוא מצביע לך, הוא מסמן את החץ, הוא מסביר בצורה הכי ישירה מה הדרישה עכשיו. אין, יש, מה זה משנה עכשיו אם יש לך או אין לך.

עו"ד ניר: עכשיו,

גנור: עכשיו, זה שנתי שמחוני עוד פעם מופיע פה למרות שהוא כאילו כבר איננו.

עו"ד ניר: כן. אתה אומר, נתי טען שאסור לי לעשות את זה. אתה יכול להסביר?

גנור: כן, נתי אמר שאתה נכנס למסע שקרים, שאתה אסור לך לעשות את זה. אתה נכנסת למסע שקרים, אל תעשה את זה, אל תעשה את זה, אל תעשה את זה, אני לא עמדתי בזה.

עו"ד ניר: מתי הוא אמר לך את זה?

גנור: אני יודע, אחד הזה, אין לי אפשרות להצביע מתי, לא יודע. לא יודע.

עו"ד ניר: טוב. אני רוצה, אגב רק כדי לבאר, אתה אומר מכונית משטרה. זכור לך אירוע ספציפי מכונית משטרה? זכור לך חוקר ספציפי? שנייה, גברתי גם תבין את הזה, אין לנו טענה שהיה אירוע פסול.

השופטת חיימוביץ: אפשר רק להבין השאלה. מה השאלה?

עו"ד ניר: אתה אומר מכונית משטרה?

השופטת חיימוביץ: זכור לך אירוע ספציפי מכונית משטרה שמה קרה בו?

עו"ד ניר: שאמרו לך לדבר על ביבי? משהו כזה?

גנור: זה public domain זאת אומרת, סתם כדוגמה אני הרי כשהייתי, הרי הייתה תקופה ארוכה שהייתי בבית שמש, אני לא זוכר כמה' ותמיד היו מביאים אותי עם המכוניות הסמויות של המשטרה. ואחרי זה הייתי בדירת מסתור שעד היום אין לי מושג איפה היא, למרות שנדמה לי אמרתי, אף אחד לא חסם לי את העיניים ואני לא זוכר אותה. ואתה נוסע עם שני חבר'ה תמיד. שני בני-אדם נחמדים אני חושב שלרוב הם בלשים.

עו"ד ניר: אתה זוכר מי זה היה?

גנור: את השמות? לא.

בהמשך:

עו"ד ניר: אתה יודע למקם אותי מתי זה היה?

גנור: זה בטוח בתקופה של…

עו"ד ניר: בית שמש.

גנור: בית שמש או הזה כי הייתי,

השופטת חיימוביץ': או המה זה? או הזה מה?

עו"ד ניר: הדירות.

גנור: הדירת מסתור או בית שמש זה היה

השופטת חיימוביץ': אבל אדוני, זה אחרי חתימת ההסכם עד מדינה.

גנור: כן.

גנור: חד משמעית כן.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »