יומן הבוקר
מוטי לוי, יואב תלם, מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)
תיק הצוללות תיק תפירה פרק 40! גנור: "אני מבין שמה שסיפרתי לא מספיק קרוב לרוה"מ. ההבנה רוצים להביא את זה לרוה"מ, צוללות 7 8 9 כמובן זה הדבר הכי הכי ג'וסי הכי גולת הכותרת הכי הכי הכי הכי... יותר מאוחר שהמצאתי את הפגישה המשולשת בוגי דוד שמרון רוה"מ... שאני שלחתי את דוד שמרון לרוה"מ על מנת שיקנה 3 צוללות 7 8 9, רוה"מ החליט שהוא קונה חוזר אליי מדווח שהוא קנה"

עדותו של מיקי גנור במשפט הזוטא שלו בתיק הצוללות. פרק מס' 40 בסדרה תיק הצוללות, תיק תפירה.

***

עו"ד ניר: אנחנו ביום שישי מר גנור, לפני שיחת הטלפון בה יואב תלם מתקשר אליך. מה שקורה יש מזכר של מוטי לוי ואז נכנסים לתוך חדר החקירה ואומרים לך כך, שלום התחלת וכו' לא מעניין נתקדם, הוא אומר לך מה זאת אומרת לא הבנתי שואלים אותך מה קרה עם נתי מה קרה.
ואז אתה אומר מה זאת אומרת לא הבנתי. מוטי אומר הוא כבר לא מייצג אותך אני מבין. מיקי כן הוא לא רוצה לפגוע בדימוי שלו וכו', שאני יכול להבין את זה אז צריך במקום הזה לחשב מסלול מחדש. עכשיו נראה עם זה צריך לראות איזה ייעוץ משפטי לקחת בנושא, באירוע אני יודע שעכשיו דניאל עכשיו מדבר עם רם כספי נראה את העובדות הן. מוטי אתה מבחינתך רוצה להמשיך נמשיך, מיקי התשובה היא כן כן, מוטי לא שומע, מיקי כן התשובה היא כן.
תסביר לי בבקשה דיון קודם אמרת שנתי יודע את האמת ואתה מעריך שזאת הסיבה שהוא לא רצה לייצג אותך, כאן אתה אומר שהוא לא רוצה לפגוע בדימוי שלו, אתה יכול להסביר את זה?

גנור: נתי יודע את האמת על פני 8 חודשים ועכשיו אני, ונתי יודע שאני הולך לשקר אני לא יכול להגיד את זה למוטי אחרת אם אני אגיד למוטי את האמת שעכשיו אני מתחיל מסכת שקרים אז איך אני אמכור את ה…

עו"ד ניר: כן תודה.

גנור: איך אני קורא את הסחורה לכן אני יודע בדיוק איפה נתי חי בעולם שעברנו איתו יחד, ועכשיו נתי יודע שאני הולך לשקר, אבל למוטי אני לא יכול להגיד את זה אז תליתי איזה ביטוי דימוי אבל הנושא הוא פשוט אי אפשר להגיד למוטי את האמת, שבעצם עכשיו מתחילה מסכת שקרים בהתאם למה שמתאים.

עו"ד ניר: עכשיו תראה, שואלים אותך שוב ככה הפעם תלם שואל אותך אנחנו צריכים לדעת, אתה רואה את זה? נמצא פה ראש היאל"כ לדעת אם אתה רוצה להמשיך להתקדם.
מיקי התשובה היא כן, התשובה היא כן התשובה היא כן. למה אתה ביום שישי ממשיך איתם כשאין לך עו"ד ואתה לא מחכה שיהיה לך עו"ד אחר כדי שתוכל להתייעץ איתו?

גנור: אני בהיסטריה. אפשר להשתמש בהרבה מילים, אני בהיסטריה מעבירות המס הנוראיות ואני מבין מרגיש לאן הדברים הולכים ובעצם עם כל (לא ברור) שעברתי שם או-קיי, תספר לנו את סיפור הצוללות שרוצים לשמוע עד לביבי, אז אני אחלץ מעבירות המס הנוראיות שלי ובעצם אני חושב שמגיעים עוה"ד בעצם הם באים למצב שאני אומר להם שאני רוצה להיות עד מדינה, לפי מה שמוטי, לפי מה שמוטי לוי או יואב תלם שניהם הציעו לי אבל כבר לפני כן.

עו"ד ניר: עכשיו תראה כמו שהראינו דיון קודם בהקשר של רוה"מ לטענתנו יש התפתחות גרסאות שלך.
לגבי ראש הממשלה יש התפתחות גרסאות שלך שהיא מתחילה מה-14 והראינו ב-15 שאתה כבר מוסר שראש הממשלה היה בפגישה עם שמרון והם דיברו על צוללות וכו', ואתה תמצא להם רמז שהייתה כזאת פגישה אבל אנחנו עכשיו חוזרים קצת אחורה בסדר? לפני אותה שיחה משולשת, מוטי לוי אומר לך כך, רוה"מ אתה רואה למעלה שורה ראשונה?

גנור: כן.

עו"ד ניר: רוה"מ, רוה"מ ידע ששמרון מייצג אותך אתה אומר, אתה אומר לו לא מוטי אל תגרור אותי למקומות שאני לא יודע. מוטי אני שואל אותך אני שואל. מיקי לא אני לא אוכל אני לא אוכל אני לא אוכל לגבות את עצמי בתשובה על הנקודה הזאת ז"א אם פה זה אדון רוה"מ ופה זה אדון דוד אני את הקטע הזה לא יודע.
מוטי, לא אבל את הקטע הזה אתה כן יודע וזה מיקי. מיקי כן מיקי הפעיל את דוד. מוטי ופה ביניכם בין רוה"מ לבין מיקי מצא דוד, אתה אומר נכון.
מוטי, דוד כשהוא בא למיקי הוא מספר לו דברים הוא מספר לו על דברים שקשורים לרוה"מ. מיקי כן. מוטי או-קיי אז מתוך הדברים שהוא מספר לך אתה למד שרוה"מ יודע? מיקי לא לא.
מוטי אני שואל אני שואל לא עובדה אני שואל שאלה. מיקי זה רק הנחה. מוטי לא אז בוא תגיד לי מה זה ההנחה. מיקי ז"א אם הוא ישב בישיבה מסוימת וחזר לדווח לי על הישיבה או-קיי שהייתה ואני מקבל את ידיעת הזהב שלי, אני לא יודע מה היה בתוך אותו חדר באקווריום.
יואב, אבל בחדר היה רוה"מ בישיבה הזאת? מיקי כן. יואב היה רוה"מ. מיקי כן על פי הדיווח של זה. יואב הוא מדווח לך דוגמא מדווח לך שהייתה ישיבה כך וכך. מיקי נכון נכון. יואב בנושא אני לא יודע מה איזה נושא? מיקי נכון ומה שאני עושה אחר כך יואב אבל באיזה נושא למשל הוא יכול לדבר איתך? מיקי בנושא 7 8 9. יואב 7 8 9 הוא אומר לך בישיבה הזאת היה רוה"מ. מיקי ככה כן. יואב אומר סבבה, לגיטימי, הוא אומר לך תקשיב היה הוחלט א' ב' ג'. מיקי נכון מדווח לי בתור תקרא לזה המרגל שלי השלב הבא אני עם הכוס הריקה נוסע לברלין נפגש יעקב הדס.
אתה יכול להסביר את זה בבקשה?

גנור: אני חושב שפה אני מבין שמה שסיפרתי עד עכשיו לא, לא מספיק, זאת אומרת זה לא מספיק קרוב לרוה"מ. ההבנה שלי בשלב הזה שהם צריכים נתונים שהם מביאים את זה לרוה"מ 7 8 9 כמובן זה הדבר הכי הכי ג'וסי הכי גולת הכותרת הכי הכי הכי הכי הכי, ובעצם פה אני חושב שאם, אני לא יודע אם זה פה או יותר מאוחר, שהמצאתי את הפגישה המשולשת בוגי דוד שימרון רוה"מ, אני לא זוכר מי עוד, אני לא יודע אם זה בשלב הזה או בשלב יותר מאוחר שהמצאתי פגישה ביניהם, שעל סמך הפגישה הזאת קיבלתי את הדיווח שאני שלחתי את דוד שימרון לרוה"מ על מנת שיקנה 3 צוללות 7 8 9, רוה"מ החליט שהוא קונה חוזר אליי מדווח שהוא קנה.

עו"ד ניר: או-קיי.

גנור: אני מקווה גברתי השופטת את מבינה עד כמה זה הזוי. לא יודע אין לזה עוד הרבה מילים, בסוף הם קנו את הסיפור.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »