יומן הבוקר
מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי), יואב גלנט (ויקיפדיה)
תיק הצוללות תיק תפירה פרק 49! גנור: "הכנסתי את יואב גלנט ועמוס ירון לסיפור. אני הייתי במגע איתם, הגישו הצעות. לפני שהעסקתי את צ'ייני שקלתי להעסיק אחרים... סיפרתי שגלנט דרש סכום דמיוני כאזרח לקידום עסקת הקורבטות. הוא אמר לי רק אני יכול לסגור את העסקה"

עדותו של מיקי גנור במשפט הזוטא שלו בתיק הצוללות. פרק מס' 49 בסדרה תיק הצוללות, תיק תפירה.

***

עו"ד ניר: אתה מספר על אירוע בוולדורף אסטוריה… גנור "כן". תלם "וולדורף אסטוריה. כשהוא אומר מזל שלא חתמנו על חוזה". גנור "כן". תלם "מתי זה קרה?" גנור "אחרי שהפרשה מתפוצצת, חודש חודשיים. אני צריך לבדוק מתי, מועד מתי זה היה". תלם "זה כבר אחרי שהפרשה נחשפה בתקשורת?" גנור "כן כן, זה בוודאות, זה בוודאות". תלם "והוא יזם את הפגישה?", גנור "אני לא זוכר למה היינו שם. אני לא זוכר ברגע זה, ניסיתי כמה פעמים כבר להיזכר אני לא זוכר מה הייתה הסיבה שנפגשנו שם".
אני אקצר ואני אומר, האירוע של וולדורף אסטוריה, של שיבוש עם שמרון, למה אתה, למה אתה גם מכניס את זה כאן שהוא אומר לך?

גנור: מוסיפים עוד פעם. מוסיפים ומוסיפים ומוסיפים מנסים לעבות, ב-ע', את הסיפור כמה שאפשר, עם עוד סיפור ועוד סיפור ועוד סיפור ועוד סיפור.
פגשתי את שמרון בוולדורף אסטוריה נידמה לי נפגשנו עם עוד מישהו בוולדורף אסטוריה, פגישה בוולדורף אסטוריה הייתה בירושלים זה נכון, נכון הייתה פגישה.

עו"ד ניר: ושיבשתם שם חקירה?

גנור: לא אין לזה שום קשר, אין לנו מה לשבש. מה יש לשבש? אין מה לשבש.

עו"ד ניר: אתה מכניס עוד שתי דמויות שזה עמוס ירון ויואב גלנט, אני אקריא לך מה שאתה אומר.
"קצינים שהיו נגעתי בהם, שבעצם הופיעו אצלי כפותחי דלתות, כולם מעמי שגיא, עמוס ירון, יואב גלנט, אמירם רפאל, ליאור מרגוליס".
ואז אתה אומר בהמשך ככה: "יואב גלנט" ואז תלם שואל "שהוא היה מה אז?" גנור "אזרח". תלם "שהוא היה אזרח". גנור "כן". תלם "וגם איתו אתה בקשרים?" גנור "לא, הייתי. הוא ביקש סכום דמיוני. אתה מדבר פה על גלנט, אני לא זוכר כמה זה היה בשביל לקדם את עסקת הקורבטות. ז"א הוא אמר לי שרק אני יכול לסגור את עסקת הקורבטות".
תלם "כשהוא אזרח". גנור "כן כן כשהוא אזרח". תלם "יואב גלנט". גנור "כן הוא אמר אני מכיר את כל המטה הכללי, אני אסגור את העסקה, תמורת זה שאני אהיה אלוף יואב גלנט סוגר את העסקה אני אקבל 20,000 דולר בחודש פלוס דמי הצלחה בסדר?"
ואז אתה אומר עמי איילון, בן שושן, אתה אומר בהמשך עמוס ירון, אתה אומר בעמוד 86 עמוס ירון שוב פעם לא, לא ברמת החדר הזה או-קיי ברמה של מגה אירוע, מגה פיצוץ וכו' וכו'.
אם הם מבקשים את ביבי לשיטתך למה אתה גם מוסיף פה עוד 2 דמויות נגיד מנסה למכור אותם?

גנור: מנסה להוסיף. קודם כל מי שפגשתי ב-2014 לדעתי.

עו"ד ניר: לא ובלי או-קיי בסדר בלי עכשיו להיכנס לגוף העניינים בסדר.

גנור: אני הייתי במגע איתם, הגישו הצעות. לפני שהעסקתי את צ'ייני שקלתי להעסיק אחרים.

עו"ד ניר: כן אבל למה אם, אם הם רוצים את ביבי למה אתה מכניס אותו?

גנור: לא משנה להוסיף עוד אנשים לתוך העיסה הזאת, להוסיף את מה שהם רוצים, שהם אחרי זה יסדרו את ה… שהמשטרה והפרקליטות תסדר את הסיפור אחרי זה.

עו"ד ניר: טוב.

גנור: כל שם שהיה הוספתי לתוך המרק.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »