גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 25.06.2021

השבוע השני לממשלת הריפוי והאיחוי, העובדות והמספרים מאחורי ישראל הראשונה והשנייה, מה צפוי במשרד האוצר עם אביגדור ליברמן, החיבור בין רוני אלשיך לדגלים השחורים, שוד הקרקעות הגדול בהסכם הקואליציוני
אלי ציפורי, גלי ישראל

חיים רמון ועו"ד כנרת בראשי מסכמים את השבוע השני לממשלת הריפוי והאיחוי, שבינתיים די מגמגמת; אבישי בן חיים על העובדות והמספרים מאחורי ישראל הראשונה והשנייה; סטלה קורין ליבר על מה שצפוי לנו במשרד האוצר עם אביגדור ליברמן; עו"ד אייל בסרגליק על החיבור בין רוני אלשיך לדגלים השחורים; עו"ד רון גירון ודוד בן שבת בעימות על שוד הקרקעות הגדול בהסכם הקואליציוני של מפלגת העבודה.

ציטוטים נבחרים

ד"ר אבישי בן חיים בראיון מרתק: "באופן כללי התגובה של אילנה דיין אליי היא גזענות כלפי כל מזרחי שמרים את הראש, שעובר רצח אופי עד לשלילה מוחלטת"; "מה שמוציא אותם מדעתם יותר מכל זה המזרחי המצליח כלכלית, המזרחי האינטליגנטי, המזרחי המערבי"; "בנט ולפיד רוצים רק מזרחים ממושמעים"; ועל המספרים והעובדות מאחורי ישראל הראשונה והשנייה.

חיים רמון על הוועדה לדיוני חוק יסוד חקיקה: "זו בעצם וועדה לפסקת ההתגברות וברור שהיא לא תהיה"; "לגדעון סער יש כישורים פוליטיים אבל הוא צריך לבחור את הקרבות שלו. אני לא מאמין שיצליח לפצל את תפקיד היועמ"ש. הוא השלים עם מינוי אייסמן לפרקליט המדינה כי ידע שסירוב יחולל מהומות".

כנרת בראשי: "מינוי אסף זמיר לקונסול בניו-יורק ע"י יאיר לפיד – זה שוחד פוליטי וזו ממשלת ג'ובים"; "דרישת גנץ לוועדת חקירה בצוללות – זה בגלל שהוא מוחזק בגרון ע"י מערכת המשפט".

עו"ד אייל בסרגליק: "הסיפור של רוני אלשיך והדגלים השחורים צריך להיבדק. הוא הרי עד פוטנציאלי במשפט נתניהו וצריך לבדוק איך נוהלה החקירה, מה היה שיקול הדעת שלה והאם היתה השפעה מהותית על ערוץ תקשורת מסויים"; "אני ממליץ לפרקליטי נתניהו לזמין את אלשיך כעד"; "במדינת ישראל אפשר ליפול על כל אדם בכל יום עם חקירה".

סטלה קורין ליבר על אביגדור ליברמן ותפיסותיו הכלכליות הימניות: "נראה אם הוא ירים דגל אדום מול ההסתדרות".

דוד בן שבת ועו"ד רון רוגין בעימות על הסעיף הקואליציוני של מפלגת העבודה על קרקעות הקיבוצים והמושבים; בן שבת: "זה שוד קרקעות בעשרות מיליארדים"; רוגין: "הבל ורעות רוח".

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון לרוני אלשיך

הוא שיקר כשאמר שהוא קורא כל מילה בעדויות נתניהו, כי אף בן אנוש לא מסוגל לקרוא עשרות ומאות אלפי עמודים כשהוא מפכ"ל משטרה.
אם אכן היה קורא את כל החומר, היה צריך להבין שנפלו פגמים חמורים מאוד, לא חוקיים, בחקירות, כשהוא, השוטר מס' 1, אחראי להם בכבודו ובעצמו.
הוא שיקר לאילנה דיין כשאמר שנתניהו שלח חוקרים פרטיים אחרי קצינים בכירים במשטרה.
הוא שיקר בפרשת מותו של יעקוב מוסא אבו אל קיאען, כאשר הפליל אותו על לא עוול בכפו.
הוא שיקר כשרמז שנתניהו וסביבתו פועלים כמו ארגון פשע.
הוא גיבה את חברו רוני ריטמן בניגוד לפסיקת בג"ץ – ולמרות שריטמן העליל נתניהו עוד שקר גס.
הוא הדליף בצורה פלילית לעיתונאים ובמקביל קיבל מהם סיקור אוהד.
הוא התחמק, לפחות עד כה, מפרשת המימד החמישי, מקשריו עם בני גנץ ועם הפטור ממכרז שהעניק מיליונים בשלב הראשון לחברה.
הוא גרם לכך שהקניין הרוחני של המימד החמישי נעלם ובו פרטים סודיים של המשטרה.

הרקורד הזה היה שולח כל אזרח לחדרי החקירות, אבל במקום זה אלשיך מוציא ספרים, מקבל פנסיה תקציבית של 60-70 אלף שקל בחודש ובין לבין מייעץ גם לדגלים השחורים איך להדיח את נתניהו ואיך להסתדר עם המשטרה.

מפכ"ל משטרה שהרשיע במילותיו את נתניהו עוד לפני שהסתיים המשפט, פעל בתפקידו מתוך מניע פוליטי וזיהם את החקירה ותוצאותיה. ואל תגידו לי שהוא ימני ויש לו כיפה על הראש. גם על בנט אמרו את זה. 

מה חדש?

אורן פרסיקו, הדס קליין, חיים ויסמונסקי (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.10.2024

תיק תפור ציפורי&וייס: תבוסה קשה בדיון הראשון לפרקליטות המושחתת שניסתה להסתיר חומרים, לפרוקסיס שלה ולהדס קליין. עו"ד ציון אמיר: "אני מתפלץ מהמחשבה מי נתן את ההוראה להעמיד לדין שני עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה לטובת עניינים וערכים חשובים של חופש הביטוי, חופש העיתונות, חובתו וזכותו של הציבור לדעת. זו מדינה שאנחנו לא רוצים לחיות בה שרודפים עיתונאים וזו רדיפה פוליטית"

הקליקו לתוכן »
שייקה ברקת, אהוד ברק (צילום מסך טלוויזיה)

יומן הבוקר 16.10.2024

שייקה ברקת: "מה שכתבתי על אהוד ברק והצוללת השישית? זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון" (הכוונה לכך ששינה את דעתו של אהוד ברק מנגד לבעד, בנוגע לצוללת השישית)

הקליקו לתוכן »