גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 02.07.2021

בנט צריך לעבור לבלפור, מירב מיכאלי לא פמיניסטית, המפלגה התל-אביבית של המתנחלים, פסטיבל הבולשביקים סביב נאור יחיא, מה קרה בתיק 4000 עד כה, ההתפרצות החדשה של הקורונה
אלי ציפורי, גלי ישראל

חיים רמון וכנרת בראשי מסכמים עוד שבוע של ממשלת האיחוי והריפוי שבינתיים מייצרת עוד ועוד קיטוב ושנאה; רן רזניק על חולשת בנט והורוביץ' בהתפרצות של הקורונה; סטלה קורין ליבר על הכניעה של ליברמן לתעשיינים; פרופ' אבנר בן זקן בשיחה מרתקת על אליטות ומדינת ת"א; אבי וייס על התרגילים של ליאת בן ארי ויהודית תירוש במשפט נתניהו…

חיים רמון: "בנט צריך להתעשת ולעבור למעון בבלפור. זה לא בסדר וזו לא תוכנית כבקשתך, המעון הרשמי הוא חלק מתפקיד ראש הממשלה. תאר לך שבוז'י הרצוג מסרב לעבור לבית הנשיא ואומר שהוא מעדיף להמשיך ולהתגורר בביתו בצהלה?"

כנרת בראשי: "השפילו את שרה נתניהו, דיברו למירי רגב בצורה שפלה, המליצו לגלית דיסטל להוריד את שם המשפחה, קראו לאורלי לוי זונה פוליטית ומטיחים בנשים מזרחיות בדרך כלל דברים מיזוגניים וגזעניים. ואיפה מירב מיכאלי וזהבה גלאון? אם היו עושים לגילת בנט או ליהי לפיד את מה שעשו לשרה נתניהו האדמה היתה רועדת! מירב מיכאלי היא לא פמיניסטית. היא רק משתמשת בפמיניזם לצרכים פוליטיים וכלכליים".

פרופ' אבנר בן זקן בשיחה מרתקת על החברה הישראלית: "בנט ולפיד חושבים כביכול שהם חלק ממסורת של 'חברת מופת' שכל מי שלא נמצא במתחם רעננה-ת"א מסכן אותם ולכן הם מנדים ומדירים אותם כדי לשמור על הפריבלגיות. זה פשע של השמאל נגד האזרחים כולם שעשה ברית עם המפלגה התל אביבית של המתנחלים – הם רואים במזרחיים ובחרדים נטל. אני איש שמאל וכל איש שמאל בעל יושרה אינטלקטואלית צריך להזדעזע מהממשלה החדשה שגורמת להפלייה ולהדרה שיטתית. אנחנו נשלם על זה מחיר כבד בעוד 4-5 שנים בהתנגשות בין הגושים כי הדמוקרטיה לא שווה כלום ואנשים עלולים לצאת עם פטישים וגרזנים".

סטלה קורין ליבר על הכוונה של אביגדור ליברמן לבטל את הפטור ממע"מ עד 75 דולר לחבילות מחו"ל ("הוא נכנע לתעשיינים"), על מרים נאור שתעמוד בראש וועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון ("היא צריכה לחקור גם את החברים שלה בבג"צ) ועל פסטיבל הבולשביקים סביב נאור יחיא.

אבי וייס מנתח את מה שקרה בתיק 4000 עד כה ("רשלנות של טירונים") וגם מגלה שמבין 25 פרקליטים שניהלו את הדיון הסופי על התיק יש רק אחד עם ניסיון רלוונטי לתיק.

רן רזניק, פרשן הבריאות של "ישראל היום", על ההתפרצות החדשה של הקורונה ועל הריפיון של בנט והורוביץ' בטיפול בהתפרצות; וגם, מתי ואם בכלל נצטרך לחזור להתחסן.

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון לנפתלי בנט

אני רוצה להקריא לכם קטע מספרו של ראש הממשלה איך מנצחים מגפה:
"אחת השגיאות הקשות של השלב הראשון בהתמודדות עם הקורונה היתה ההתרשלות בבדיקת ישראלים השבים מחו"ל; כאילו אין מגפה בעולם וכאילו הקורונה לא הגיעה אלינו מבחוץ. אנשים אלו לא נבדקו מבחינתם, וגם לא בימים שלאחר מכן. פשוט ירדו מהמטוס, בכיף, נכנסו ונסעו לעבר האופק. זו כמובן לא אשמתם של הנוסעים, אלא של החלטה שגויה וחוסר יכולת ביצועית מהדרגה הראשונה. גם בעת כתיבת שורות אלה, עדיין לא בודקים נוסעים יוצאים ונכנסים. דבר שמונע מהרבה אנשים לטוס לישראל וממנה".

אוקיי, אז קל מאוד לכתוב ספרים, אם בכלל בנט כתב אותו, אבל יפה שהוא מעיד על עצמו מכיסא ראש הממשלה לאור מחדל נתב"ג. אכן חוסר יכולת ביצועית מהדרגה הראשונה – כך מעיד בנט על מחדליו.
לקבל מנתניהו מדינה עם 4 מאומתים ביום ולהפוך אותה בזמן קצר יחסית למדינה עם 300 מאומתים ביום. ועדיין יש לו מתנה ענקית: 5.5 מיליון מחוסנים שקיבל מנתניהו.

השבוע חזרתי לקראת לילה מהופעה בערוץ 20, ובדרך הבחנו בשיירת ראש הממשלה בנט הכוללת 6 רכבים עושה את דרכה כנראה לרעננה.
שאלנו את עצמנו בשביל מה? בשביל מה מתעקש בנט או אישתו גילת בנט, להמשיך ולהתגורר ברעננה רק משום שזה נוח להם וממש לא מתוך צניעות. בשביל מה צריך להוציא על אבטחה ועוד עשרות מיליונים מיותרים מדי שנה, רק בגלל שלבנט ואישתו יהיה נוח יותר?
הרי אם זה היה נתניהו, התקשורת היתה קורעת להם את הצורה, התנועה לאיכות השלטון היתה עותרת לבג"ץ ומנדלבליט היה ממהר להוציא חוות דעת משפטית שמחייבת את ראש הממשלה להתגורר בבלפור.

עשרות מיליונים בזבוז על הנוחות של בנט ואישתו – הכל מתקבל בהבנה ובאמפטיה העיקר שבובה בנט ימשיך לשחק את משחק ההונאה.

הרי מה זה לעומת חמגשיות וגלידה פיסטוק !!!

מה חדש?

הדס קליין (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 19.04.2024

כתב ההגנה בתביעת ההשתקה של הדס קליין (4). "הכזבים של קליין: הודתה בעצמה ששיקרה למילצ'ן… לא סיפרה את מלוא האמת על הביקורים במלון רויאל ביץ'… כיזבה כאשר השיבה שאינה יודעת על הניסיון לייחס את כל הסיגרים והשמפניות לנתניהו"

הקליקו לתוכן »
הדס קליין (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.04.2024

תביעת ההשתקה של הדס קליין נגדי (3). כתב ההגנה, פרק ג', אי אמינותה של קליין: "קליין בעדותה בבית המשפט תיארה את 'קו האספקה' בביטוי 'סיפור חיינו', ביטוי שנסתר מכל הראיות שהוצגו הן במשטרה והן בדיוני המשפט"; קליין וחוקריה 'זרקו' במהלך חקירותיה במשטרה מספרים לאוויר כאילו מדובר ברולטה ולא בכתב אישום המבוסס על ראיות"

הקליקו לתוכן »