גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 26.03.2022

תירוש היא אישה כוחנית, אפשר לפסול את עדות פילבר, בפרקליטות ידעו שבלי שוחד לא יוכלו להדיח את נתניהו, צריך להגיש כתבי אישום נגד פקידי משרד התקשורת, אין פה אקדח מעשן, בפתחו של גל שישי בקורונה
אלי ציפורי, רדיו גלי ישראל

כנרת בראשי: ״יהודית תירוש היא אישה כוחנית, שעומדת בבית המשפט ומאיימת בכל רגע על פילבר. השופטים היו צריכים להגיד לה, ׳גברת, עד פה! תנמיכי את הטונים ותשלטי על עצמך!׳ נעשתה פה הפיכה שלטונית בכלים משפטיים״.

השופט בדימוס הרן פינשטין: "פילבר תיאר את החוקרים כרוטוויילרים, נועצי שיניים שרצו להפליל אותו ולהלביש עליו תיק? זו שערורייה לא נורמלית. המשמעות היא שאפשר לפסול את העדות שלו או שמשקלה אפסי – ויש פסיקה ברורה בנושא. אסור לקבל את העדות שלו כי היא לא ניתנה מרצונו החופשי".

חיים רמון: ״לבסס שוחד תקדימי לנתניהו על שיחה של דקה ולא חשוב מה נאמר בה – אין דבר מופרך ונוראי ממנו. הייתי שר, הגיעו אליי עשרות פניות ותלונות על עוולות, פניתי לפקידים וביקשתי לבדוק. זה מעשה יום-יומי של שרים ושל ממשלה. בפרקליטות ידעו שבלי סעיף השוחד הם לא יוכלו להדיח את נתניהו״.

אבי וייס: "שלמה פילבר הוא עד מדינה מדומיין שהופך לעד הגנה. הוא הקטין כל מה שקשור לשוחד וזה הקלף היחיד שיש לפרקליטות – התרסקות מוחלטת. צריך להגיש כתבי אישום נגד כל פקידי משרד התקשורת ששיבשו ועקבו רפורמות".

עו"ד ציון אמיר: "פילבר מפנה זרקור לחצר האחורית של חקירות המשטרה. גם בפרקליטות מבינים שהם הגישו כתב אישום על בסיס נסיבתי על דברים לא חד משמעיים. ואין פה אקדח מעשן, אין פה ראיות ברזל".

רן רזניק: "אנחנו בפתחו של גל שישי בקורונה ולממשלה לא אכפת. זו טרגדיה".

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון לרוטוויילרים של הפרקליטות, לרוטוויילריות ליאת בן ארי ויהודית תירוש

אני רוצה להקריא לכם את הקטע הכי משמעותי של עד המדינה שלמה פילבר ביום עדותו הראשון:

"חלק מהסיבה שאני נמצא כאן כעד מדינה, כי בחקירות ניסיתי להסביר את המורכבות, לא הכל שחור ולבן, החוקרים לא רצו לשמוע, רצו שאגיד כן או לא, לא רצו לשמוע את המורכבות, לא רצו לשמוע על סלקום או פרטנר, רק על בזק, לא עניין אותם כלום.
כל מה שאמרתי הוא נכון אבל אני רוצה להשלים, לא אבל, אלא – וגם. כל הקריירה שלי הימרתי על מתווה עם בזק, ואגף התקציבים אמר שזה שטויות.
אני נאבק בכל העולם, ואני צריך להסתכל לאלוביץ' בעיניים, לא בגלל נתניהו אלא בגלל מר פילבר. ככל שחלף זמן מאז החקירה, פרשתי כנפיים", אומר פילבר ואז ממשיך בקול רועד:
"אנחנו ב-50 גוונים של אפור. אני חייב להסביר את המורכבות. החוקרים היו כמו רוטוויילרים, הם נעצו שיניים בי, הם חיפשו רק להפליל אותי, אי אפשר לענות כן או לא, הם הלבישו עליי תיק, חירבנתי את החיים שלי בגלל החקירה הזו. ו-50 מיליארד שקל שהלכו לאיבוד למדינת ישראל וזה גורל של שני אנשים פה – ואי אפשר ככה".


זה תיאור מצמרר של תפירת תיקי נתניהו. את החוקרים הרוטוויילרים ניווטו יהודית תירוש וליאת בן ארי.
תירוש צפתה בחקירות של פילבר אונליין, כיוונה את החוקרים, קבעה להם את קו החקירה, אמרה להם מה לשאול מה לא לשאול. נעלה את קו החקירה רק על נתניהו, רק את ראשו של נתניהו היא רצתה, כדי לנעוץ בו את שיניה, להפליל אותו, להלביש עליו תיק, לחרבן את חייו ולהדיח אותו מראשות הממשלה.

ליאת בן ארי ויהודית תירוש הן הרוטוויילריות הראשיות.

מה חדש?

אורן פרסיקו, הדס קליין, חיים ויסמונסקי (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.10.2024

תיק תפור ציפורי&וייס: תבוסה קשה בדיון הראשון לפרקליטות המושחתת שניסתה להסתיר חומרים, לפרוקסיס שלה ולהדס קליין. עו"ד ציון אמיר: "אני מתפלץ מהמחשבה מי נתן את ההוראה להעמיד לדין שני עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה לטובת עניינים וערכים חשובים של חופש הביטוי, חופש העיתונות, חובתו וזכותו של הציבור לדעת. זו מדינה שאנחנו לא רוצים לחיות בה שרודפים עיתונאים וזו רדיפה פוליטית"

הקליקו לתוכן »
שייקה ברקת, אהוד ברק (צילום מסך טלוויזיה)

יומן הבוקר 16.10.2024

שייקה ברקת: "מה שכתבתי על אהוד ברק והצוללת השישית? זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון" (הכוונה לכך ששינה את דעתו של אהוד ברק מנגד לבעד, בנוגע לצוללת השישית)

הקליקו לתוכן »