גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 31.03.2023

הרפורמה נכשלה כישלון חרוץ, זה דבר נורא מה שבן צור עשה, הייתה פה הפיכה צבאית לכל עניין ודבר, המשטרה והפרקליטות בנו מאגר, הכל מתחיל מבית המשפט העליון ושם צריך להתחיל התיקון
אלי ציפורי, רדיו גלי ישראל

חיים רמון: "צריך להכיר בזה שהרפורמה נכשלה כישלון חרוץ. ההידברות בבית הנשיא מיותרת, הכל ישודר החוצה. מה כן? צריך להתחיל בנושאים הקשורים לזכויות הפרט, לדברים שפוגעים אישית בכל האזרחים, כולל פיקוח הדוק על הפרקליטות, צינון לפרקליטים שעוברים להיות שופטים. מערכת המשפט גם תתנגד לזה, אבל יהיה קשה להוציא בשביל זה המונים".

ח"כ טלי גוטליב: "ירד לי מסך מבעז בן צור פרקליטו של נתניהו, שהעז לאיים על נתניהו שלא יעביר את החקיקה. זה דבר שלא ייעשה, הוא הילך אימים באמצעות הכוח שלו, למי הוא מתחנף? מי מחזיק אותו קצר? זה דבר נורא מה שבן צור עשה, זה מנוגד לכללי האתיקה, עורך דין צריך להיות מקצועי ומסור ללקוח שלו בצורה מוחלטת. זה חוסר מקצועיות אבל זה גם לא אנושי. הוא יודע היטב שרודפים את נתניהו. למה הוא לא מתראיין על הרדיפה הזו?"

סטלה קורין ליבר: "הייתה פה הפיכה צבאית לכל עניין ודבר. לצערי אני לא רואה אותם מספיק חזקים בהמשך, נתניהו נחלש אישית, יריב לוין הלך דוך. צריך קודם כל תיקון בפרקליטות ובמשטרה – יש ביניהם שיתוף פעולה קטלני לטובת האליטות בישראל. חבל על הבורקס בבית הנשיא, לא ייצא מזה כלום, תסגרו את הבאסטה".

אבי וייס מסביר את גודל השערורייה: המשטרה והפרקליטות בנו מאגר שבו יש מידע על כל אחד מאיתנו

פרופ' טליה איינהורן מסבירה למה צריך להעביר את הרפורמה – כי הכל מתחיל מבית המשפט העליון ושם צריך להתחיל התיקון

לשופט בדימוס הרן פינשטין יש הצעות לנתניהו, גלי בהרב מיארה ואסתר חיות

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון ללארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות

פתאום קם אדם בבוקר ומחליט להשבית את המשק – ללא סיבה, ללא הצדקה, בניגוד לחוק. סתם, כי בא לו, כי מתחשק לו, כי אפשר, כי יש לו הגנה מגלי בהרב מיארה.

ארנון בר דוד אמור לדאוג לחלשים. אמור. ההכרזה על השביתה השבוע התמזגה עם רצונם של העשירים, של השבעים, של בעלי הפנסיות התקציביות. במקום לגונן על החלשים, בר דוד חיזק את החזקים.

החוק קובע כי ארגון עובדים צריך קודם להכריז על סכסוך עבודה ורק אחרי שבועיים יכול לפתוח בשביתה.

ארנון בר דוד צפצף על החוק, צפצף על החלשים, צפצף על החולים, על המבוגרים ועל הנוסעים. הוא לקח מיליונים כבני ערובה בשביל הגחמות הפוליטיות.

בר דוד פעל כמו אחרון האנרכיסטים, כמו אחרון פורעי החוק והוכיח שההסתדרות מנצלת את דמי החבר של העובדים כדי לשרת את האליטות, את ההראל ויזלים, האלו שלוקחים לכיסם יותר מ-700 אלף שקל בחודש ומעסיקים את רוב העובדים שלהם בשכר מינימום.

מדינת חוק היתה מעמידה את בר דוד לדין, אבל אנחנו לא מדינת חוק. אנחנו מדינת משטרה ופרקליטות, מדינת דיקטטורה משפטית, שעושה הנחות לכל אנשי שלומה ומעודדת אותם לאנרכיזם ולסרבנות.

שלטון מפא"י לא חלף מן העולם, הוא רק לבש צורה אחרת: במקום פנקס אדום, יש אזרחים סוג ב' ששווים הרבה פחות – בצבא, באקדמיה, בתקשורת, בתרבות, במערכת המשפט, בכל המוסדות השלטוניים. בשביל להתקדם, הם צריכים לשתוק, פן יבולע להם.

השבוע אמרו האזרחים סוג ב' לבר דווידים הפריבילגים – עד כאן! הפסקנו לשתוק. לא עוד הרכנת ראש, אלא זקיפות קומה. די להפליה ודי להשפלה ודי לרמיסה.

הבנת את זה בר דוד?

מה חדש?

אורן פרסיקו, הדס קליין, חיים ויסמונסקי (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.10.2024

תיק תפור ציפורי&וייס: תבוסה קשה בדיון הראשון לפרקליטות המושחתת שניסתה להסתיר חומרים, לפרוקסיס שלה ולהדס קליין. עו"ד ציון אמיר: "אני מתפלץ מהמחשבה מי נתן את ההוראה להעמיד לדין שני עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה לטובת עניינים וערכים חשובים של חופש הביטוי, חופש העיתונות, חובתו וזכותו של הציבור לדעת. זו מדינה שאנחנו לא רוצים לחיות בה שרודפים עיתונאים וזו רדיפה פוליטית"

הקליקו לתוכן »
שייקה ברקת, אהוד ברק (צילום מסך טלוויזיה)

יומן הבוקר 16.10.2024

שייקה ברקת: "מה שכתבתי על אהוד ברק והצוללת השישית? זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון" (הכוונה לכך ששינה את דעתו של אהוד ברק מנגד לבעד, בנוגע לצוללת השישית)

הקליקו לתוכן »