יומן הבוקר
מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)
תיק הצוללות תיק תפירה פרק 7! מיקי גנור: "חשבתי על יציאה מהחיים, בוא נחלק את הרכוש ונתאבד. אתה מתחיל להפנים את זה: או שאתה הורג את עצמך או שאתה עכשיו ממציא סיפור. הראייה היא תוכנית רביב דרוקר"

עדותו של מיקי גנור במשפט הזוטא שלו בתיק הצוללות. פרק מס' 7 בסדרה 'תיק הצוללות, תיק תפירה'.

***

עו"ד ניר: החוקר שאטה אומר לך, אתה מבין אתה חייב להיות הוגן עם עצמך באמת באמת. אני אומר לך תהיה הוגן עם עצמך כי אתה מביא אנשים אחרים שאתה לא יודע מה קורה פה. בחוץ זה ההצגה ענקית זה ההצגה באמת שאתה לא צריך.
אני אומר את זה אתה יודע למה אני אומר את זה, כי אני יודע שעבדת כל כך קשה כל החיים בשביל להגיע לאיזושהי נקודה, להגיד וואו עשיתי את שלי בשביל הילדים, ואתה הורס הכל בכל דקה ודקה שאתה יושב פה.
אל תבחן אותנו, אנחנו אריות אנחנו מתפרנסים מזה אנחנו באמת אריות. אני אומר לך זה יחידה של אריות, כל פעם שאתה מאתגר אותנו אתה תצטער על זה. אתה תצטער על זה לא תגיד (מילה לא ברורה) עסקה, אנחנו נלך לבדוק אדוני, אנחנו נבדוק. אל תדאג לבדוק נביא את כולם, מי רשום על בעל הבית בבקשה אדוני הבית הזה לא שלך זה בית שנקנה במרמה, עצם זה שזה במרמה זה (מילה לא ברורה) מקור מחכים לבית הזה לוקחים… מחכים לבית הזה לוקחים את הבית הזה תופסים, אי אפשר לעשות שם כלום, הבנת עכשיו?
בוא נגרד את כל היקף העבירות של אדון גנור ונראה מה, מה הסך הכל העסקה פה 10.5 מיליון יורו? אין בעיה זה סך כל העסקה.
בוא נראה מה שווי הנכסים שלו, אתה מבין, מה רצית לעשות מזה, רצית (מילה לא ברורה) את הילדים נתת לאילנה אחרי כל מה שהיה, אחרי כל הבלאגן. זה מה שרצית? רצית לחלק את הבית כמו שצריך, צוואה מסודרת הכל מתוקתק.
אמרת היה מה שהיה, אני עשית חשבון, כבר אמרת עשיתי טעויות, אני לא רוצה עכשיו להתחיל זה, בוא תחלק את זה מסודר, בואו ניתן להם את הקרקע היציבה שלהם, הם יודעים שמה מה שלא עשיתי, ענית שלי נותן את לא יודע.
הנחת בזה שאני נותן להם את הקרקע הזאת, אבל אתה שאוהב אותם למקומות כאלה זה המקום. דבר שני אתה צריך להגיד משפחה שלי זה הדבר הכי חשוב, לא רוצה להגיע לשם, בוא אני אגיד לכם היה וזהו.
אתה מבין, זה הדבר הראשון שהיית צריך לעשות, אני באמת כל יום שאני בא לפה אני אומר לאורי, איך הוא לא שואל על הילדים, איך הוא לא שואל מה קורה איתם פה, שהם באים לחקירה באזהרה הם חלשי,ם אני מזמין אותם לעדות פתוחה.
עדים בתיק הם לחוצים. אני אמרתי למישהי תבואי היא באה עם כל המשפחה שלה. פה אמרתי לה מה יש לך את עדה בתיק את חלק מאירוע, את לא נחקרת, את לא חשודה, אנחנו חושדים שאת יודעת חלק מהאירוע תספרי לנו זה הכל. היא באה עם כל המשפחה.
כשהמשפחה שלך הובאה לפה לחקירה באזהרה, שהם יודעים מראש, הם לא יודעים אם לדבר עם עו"ד לא לדבר עם עו"ד. אנחנו מכריחים אותם לדבר. עם עו"ד חלילה לא ירגישו כן לדבר, עם עו"ד. אין לך עו"ד אני אביא לך עו"ד מהסנגוריה הציבורית, אל תרגיש שאתה עושה פחות.
ואז אתה שואל, הבאת להם סנגור ציבורי וכולי וכולי. תשמע מה שאתה טוען שהוא בסך הכל שיקף לך כאן מציאות. זה המצב, שהכנסת את עצמך אליו, זה שיקוף מציאות, הוא לא התכוון לאיים עליך. אין פה איום מבחינתו זאת הטענה שלו.

גנור: בתפיסת עולם שלי, ואני חושב שגם כל אדם סביר, זה איום. הוא גורר את הילדים.
ברור שאין לי מושג. גם בעיניהם המשטרה זה סמל החוק משטרה זה החוק, אתה פוגש אותם בכביש אתה פוגש את המשטרה הם מייצגים את החוק, הם באים במדים, הם החוק הם המדינה לכל דבר ועניין.
נידמה לי שפה מדובר על אוריין אני חושב הבת השלישית.

עו"ד ניר: מה היא עושה אוריין?

גנור: רופאה, גם היא רופאה, גם היא רופאה, ואני חושב שהיא באה באמת עם כל המשפחה. אני חושב כי אף אחד לא הבין מה רוצים מהם, אף אחד לא הבין את גודל האירוע שמנסים לבנות פה.
אי אפשר לתאר מה שעובר עליך שמסבירים לך. אני לא זוכר, דרך אגב, אם ראיתי את המשפחה בלהב או לא. אני לא זוכר אם ראיתי אותם בכלל או לא, אבל אני, אני חושב שבשלב הזה או בשלב טיפה יותר מאוחר התחלתי לחשוב על יציאה מהחיים, לא יודע אם זה היום הזה עוד יום עוד יומיים.

עו"ד ניר: מה זאת אומרת יציאה מהחיים?

גנור: זה מרומז, נחלק את הרכוש ונתאבד, זה כתוב פה בין השורות בצורה ברורה, אני לא אני לא יודע אם זה היום השני או השלישי, זה היום השני נכון?

עו"ד ניר: זה היום השני.

גנור: אז כנראה ביום השלישי כבר, כי גם אני לא זוכר באיזה יום שמו אותי בתאים כאלה שאתה לא אתה. לא יכול להתאבד בהם, זה מין תא אטום. אני לא יודע איך לקרוא לו אפילו, אני לא יודע כמה פעמים הייתי בתא כזה, אין לי מושג אבל אתה, אני לא יודע איפה זה בא אבל אתה מבין שאתה חייב עכשיו את המערכת הזאת.
אני לא יודע באיזה מילים להשתמש שהם יישמעו נכון, אתה חייב לתת את מה שהם רוצים אני לא יודע באיזה מילים להשתמש.

עו"ד ניר: מה זאת אומרת? אתה ילד גדול אתה לא רוצה אל תיתן, מה הסיפור?

גנור: יהרגו את המשפחה ונאמר נאמר ונאמר ונאמר ונאמר ונאמר – יש לך שתי ברירות. אתה מתחיל להפנים את זה; או שאתה הורג את עצמך או שאתה עכשיו ממציא סיפור. הראייה היא תוכנית דרוקר.
אתה מבין מצוין גם אם לא ישנת גם אם אתה דביל, אתה מבין שיש מטרה. אתה חייב להביא להם את הראש לא משנה איך, תספר סיפורים.
נידמה לי זה מופיע אחרי זה, תמציא סיפורים, תספר מה שאתה רוצה, העיקר גם זה מגיע עם איך קוראים לו, זה מגיע באיזשהו שלב עם מוטי לוי ,שהוא אומר לך בשפה הכי ברורה מה מצופה ממך. זה בשלב אבל יותר מאוחר אני חושב.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »