יומן הבוקר
הדס קליין (צילום: אלי ציפורי)
הדס קליין על האיש שמשלם לה כבר 6 שנים שכר שמן בלי שתעשה דבר: "פאקר היה מופרע כמו שאנחנו יודעים"; בהמשך אמרה: "לא ידעתי מה הולך לקנות המטורף הזה". לא ברור אם התכוונה לג'יימס פאקר או לעוזרו איאן מוריס

זה היה אחד המופעים הביזארים שנראו באולם הדיונים במשפט נתניהו. נוני מוזס הגיע אתמול לחקירה הנגדית של הדס קליין, בליווי לא פחות מ-4 פרקליטות, בראשן נווית נגב, זאת למרות שקליין היא עדה בתיק 1000 ואין לה כמעט נגיעה לתיק 2000.

אחרי כשעה בלבד הסתיימה החקירה הנגדית, כשבתווך עוד היתה הפסקה של 10 דקות. זאת אחרי שהשופט בר-עם נזף בעו"ד נגב ואמר לה שזו עדות בסגנון של עדה שאומרת "מה שמעה מפה ומשם".
נגב נאלצה לקצר משמעותית את חקירתה הנגדית הרכילותית והמשעשעת, כולל התבטאויות של קליין שמוזס אמר לה שהוא לא מתערב בעבודת העיתונאים ולא מקדם אינטרסים שלו באמצעות העיתון. בדיחה טובה!

***

בכל מקרה, האינטרסים של קליין בלטו גם בחקירה הזו. בניגוד לחקירה של עו"ד חדד, היא גייסה אובר נחמדות לעו"ד נגב בניגוד לתוקפנות הבריונית בה נהגה עם עם עמית חדד.

ובכלל, איפה שיש לפיד ומוזס בחקירות, הכל בשבילה מתקתק וזך. מי ששומע את עדותה של קליין בקשר לשניים אלה חושב שמדובר בשני מלאכים.

אז כדי להזכיר מי זו הדס קליין, איזה בן אדם חסר מעצורים וחסר בושה היא, אני חושף היום חלקים קטנים מחקירות ההשלמה שנערכו לה בסוף 2021 בנושא התכשיטים לכאורה של שרה נתניהו, שקליין נזכרה בהם לפתע.

חקירת ההשלמה הראשונה היתה ב-24.10.2021, הדיון הוא על החלפה לכאורה על תכשיטים שנקנו לשרה נתניהו, עם הסיפור על כך שהתכשיטים עברו על שמה של קליין והיא קיבלה זיכוי קטן של כ-300 שקל; התכשיט השני – מדובר לכאורה בצמיד שנרכש ביותר מ-40 אלף דולר.

מתמלולי החקירה נראה בעליל שגם מומי משולם, המיודד מאוד עם קליין (קורא לה "הדסי" באחת החקירות), ספקני מאוד בנוגע לתשובותיה.
זו הסיבה שהפרקליטות הדליפה בצורה מגמתית מאוד את עניין התכשיטים אבל לא טרחה לשקף את הדברים כהווייתם – החוקרים עצמם כל הזמן פקפקו בגרסאותיה המתפתחות של קליין.

משולם: אני חייב לשאול אותך.

קליין: אה-הא.

משולם: הרי הסיפור של הקנייה של התכשיט עם אגס ותמר זה היה בכלל בספטמבר 2016? (התכשיט שנכנס לכתב האישום).

קליין: נכון.

משולם: זאת אומרת, במהלך אותה שנה.

קליין: נכון.

משולם: ואת אגס ותמר, את התכשיט זכרת.

קליין: נכון.

משולם: ואת זה לא.

קליין: לא.

משולם: איך, איך את מסבירה את זה?

קליין (בטיעון משעשע): כי אני קניתי פיזית את זה.

משולם: לא משנה, אבל פה גם כן נסעת להחליף (את התכשיט).

קליין: צודק, לא זכרתי.

משולם: אגב, מסקרן אותי למה בכלל… אם את אומרת את נותנת פה שתי מתנות, שמי ששילם עליהם זה ג'יימי אז למה באגס ותמר, מילצ'ן קנה? הוא יכל להגיד עוד פעם שג'יימי קנה, מה הבעיה?

קליין (כרגיל, לא משיבה לעניין): לא, היא ביקשה את זה ממנו כבר הרי שנה קודם.

משולם: מה?

קליין: ליום הולדת היא ביקשה.

משולם: בגלל שהיא ביקשה את זה ממנו?

קליין: בטח, היא  ביקשה את זה ממנו.

משולם: אבל את אומרת אז היתה שיחה של ייעוץ משפטי עם ביבי (הייעוץ המשפטי של יעקב וינרוט ז"ל שהתיר את רכישת התכשיט)… אם מותר, אסור וכתבתם פתק. למה במקרים האלה כאילו של אה… ג'יימי… הרי, בסופו של דבר הדברים האלה נקנו. נקנו שתי מתנות בסכומים מאוד מאוד גדולים.

קליין: נכון.

משולם: לא עלה הנושא של ייעוץ משפטי, מותר, אסור?

קליין (צוחקת): כי… (לא ברור) כי…. כי…. נו.

משולם: ו… ו…. דווקא בסיפור (לא ברור) במתנה?

קליין: כי הארנק של ג'יימי פתוח לרווחה, כי איאן קונה, אצל ארנון היתה מאוד בקרה, עד היום, אני מאוד אה… מאוד אה… כל דבר שיוצא, אנחנו מעדכנים.

משולם: לא עלה הנושא האם מותר, האם אסור בשתי המתנות הראשונות שג'יימי קנה?

משולם מעלה פה תהייה טובה: איך יכול להיות שבאותה תקופה בני הזוג נתניהו מבקשים אישור משפטי מיוחד לרכישת תכשיט מסוים ואילו תכשיטים יקרים יותר שלכאורה נקנו בשביל שרה נתניהו – אין בקשת אישור כזו.

קליין: לא.

משולם: גם לא בשיחות שלך עם ארנון? מותר אסור, הרי בסופו של דבר הקנייה שבאזור כמה זה היה? 11 אלף שקל? לא זוכר בדיוק כמה התכשיט (התכשיט שאושר משפטית).

קליין: ההוא? כן.

משולם: מאגס ותמר, סיפרת אז ש…

קליין: ארנון דאג מאוד לעצמו, בצדק. וג'יימי היה מופרע כמו שאנחנו יודעים. איאן (איאן מוריס, העוזר של פאקר בזמנו) החזיק את הכרטיס.

משולם: לא עלה בשום שיחה בנושא?

קליין: לא.

משולם: מותר, אסור?

קליין (כרגיל, עונה לא לעניין): תראה, אמרתי לכם… למשל, סליחה, אבל כשאני העלתי את זה, אבל למשל על השיפוץ של הבית, היא (שרה נתניהו) רצתה שיפוץ של ה… של הזה. ואז אמרתי לארנון אם אתה תאשר או ג'יימי יאשרו, אני מתפטרת. ואז ארנון אמר אני מאשר לך לא לעשות כלום ובואי נרים טלפון לג'יימי ונגיד לו שזה מסו…שזה לא לעניין וזה לא…

משולם (מנסה שוב): למה פה, אבל הוא לא, הוא לא אמר לג'יימי?

קליין (בעוד תשובה לא עניינית): זה… זה נקנה.

משולם (ממשיך ללחוץ לקבל תשובה): לפני שזה נקנה. למה ארנון לא אמר לו תשמע…

קליין (ממשיכה להתחמק): למשל הסט הזה. על הש…

משולם: לפני. ידעתם שהוא הולך, ידעתם שהוא.

קליין: אה, על זה? על זה?

משולם: בשתי הקניות.

קליין (ממשיכה להתחמק): לא, בשתי הקניות לא ידעתי, אה… מה הוא הולך לקנות המטורף הזה (לא ברור למי התכוונה, לפאקר או לעוזרו איאן מוריס).

משולם: למה? הוא אמר לך שהוא רוצה.

קליין: שבעים אלף שקל? (זו היתה ההערכה הראשונה שלה לגבי התכשיטים, אחר כך התברר שזה בסביבות ה-45 אלף שקל).

משולם: לא, אבל… שנייה הדס, כבר ב… כבר בקנייה הראשונה הוא אמר לך, זרק לך סכום של חמישים אלף, אמרתם לו אתה לא נורמלי.

קליין: נכון.

משולם: חמישים אלף דולר, ומילצ'ן ידע את אומרת?

קליין: כן, כי זה…

משולם: כבר, כבר אז לא עלה אה… וואלה, מבחינתו של מילצ'ן איך הוא עושה את זה? מותר לו? אסור לו?

קליין: לא, לא, לא.

משולם: לא, לא, לא… לא עלה?

קליין: לא, לא, הרים לו טלפון, אמר לו תקנה לה מתנה, אבל אמרנו לו לא לקנות.

משולם: כולל… כולל… כולל גם בקנייה השנייה? (ההחלפה)

קליין: בקנייה השנייה.

משולם: שאת הולכת ומחליפה, גם כן לא עלה הנושא הזה?

קליין: איאן הלך לקנות לה. אנחנו בכלל לא היינו מעורבים בזה, באמת שלא. זאת אומרת, איאן אמר אני הולך לחפש לה משהו יפה פה ואחר כך הלך קנה לה… זה בשבעים אלף שקל שאני בחיים לא הייתי…

משולם: שאת היית… שאת היית אצלנו ונחקרת על הנושא וסיפרת על אגס ותמר (התכשיט בכתב האישום).

קליין: כן.

משולם: אוקיי?

קליין: לא זכרתי את זה.

משולם: לא זכרת את שני המקרים האלה? (גם החלפת התכשיטים לכאורה וגם התכשיט בכ-40 אלף דולר לכאורה).

קליין (מיתממת): בטח שלא, מה, אם הייתי זוכרת בטח שהייתי אומרת לכם. ועוד איך הייתי אומרת. וברגע שנזכרתי… זה לא זכרתי. והלכתי ישר… איך שצלצלו אליי השיחת טלפון הזו (של הזיכוי)… עכשיו, זה נזכרתי, החמישים אלף דולר הזה, שלי זכור כחמישים אלף דולר למרות שזה ארבעים ואחד ומשהו אבל. לי… ג'יימי.

בהמשך מפילה קליין את התיק על עו"ד בעז בן צור כתירוץ שלא סיפרה זאת בחקירה, אחרי שנזכרה בכל זאת בתכשיט כי בן צור לטענתה אמר לה לא לנדב מידע מיוזמתה.

בכל אופן, קליין מטשטשת את העובדה שבפעם הראשונה שנחקרה ונשאלה על עוד תכשיטים היא אמרה שאין עוד תכשיטים, בלי כל קשר לבן צור.
מה, איך יכול להיות שהיא לא זכרה תכשיטים בעשרות אלפי דולרים?

אבל מה שמגעיל, פשוט מגעיל, זו ההתייחסות לג'יימס פאקר. קליין מגדפת אותו, את האיש שמשלם לה שכר שמן כבר 6 שנים בלי שהיא עושה בשבילו דבר. וזו בדיוק הדס קליין.

מאמרים אחרונים

עו"ד חדד, ליאת בן ארי (צילום: אלי ציפורי)

עכשיו ליאת בן ארי שמה גם את עו"ד חדד על הכוונת

ליאת בן ארי יורדת לשפל המדרגה: השופר שלה "אור כרמי" טען שתיקי האלפים הם התיק הראשון בחייו של עו"ד עמית חדד בו הוא מנהל הוכחות. העובדות: חדד הוביל רק לאחרונה לזיכוי שני שוטרים אחרי שמח"ש (הפרקליטות) הגישה נגדם כתב אישום

הקליקו לתוכן »