יומן הבוקר
דייסת תפירת התיקים
הניצחון המסתמן של נתניהו בבחירות הוא ניצחון הצדק והאמת על השקר ועל ההסתה של הפרקליטות והתקשורת, שתפרו את התיקים נגדו וביצעו הפיכה שלטונית אלימה באמצעים לא חוקים, דבר חסר תקדים בהיסטוריה של הדמוקרטיה בישראל

אני בטוח שהיום, במשפט נתניהו, אראה את חבורת הפרקליטות אבלה וחפוית ראש, וכמובן את כל אנשי שלומה בתקשורת יחד איתה.

***

הפרקליטות הפכה למפלגה פוליטית בלי שנבחרה. ככזו היא ייחלה להפסד של נתניהו כדי שזה יתרצה ויסכים להסדר טיעון.
הסדר טיעון יציל את הפרקליטות ממבוכות נוספות וכפי שאני תמיד מדגיש – מה שנחשף עד היום בדיוני משפט נתניהו – ונחשף די הרבה ממעללי הפרקליטות והתקשורת – זה רק קצה הקרחון.

חכו שיאיר לפיד יגיע לעדות, חכו שציפי לבני תגיע לעדות, חכו לאיתן כבל ולחוקרים הבכירים שניהלו את החקירות.
אל תופתעו אם החוקרים יפנו בעדותם אצבע מאשימה לפרקליטות, לליאת בן ארי וליהודית תירוש שבישלו את דייסת תפירת התיקים.

רמיזות על כך קיבלנו משני החוקרים הזוטרים של ניר חפץ – הם הודו שקיבלו הוראות מפורשת על מה לחקור ובעיקר על מה לא לחקור – כשיהודית תירוש צופה בהם אונליין מחדר הבקרה.

בכל מקרה, דבר אחד ברור: משפט נתניהו ימשיך כסדרו

בניגוד לשטיפת המוח של השמאל, לנתניהו אין שום אינטרס להפסיק את המשפט והוא גם לא יכול לעשות זאת.
יש רק גורם אחד שמוסמך למשוך את כתב האישום וזה היועץ המשפטי לממשלה יחד עם הפרקליטות. מכיוון שאלו לא מסוגלים להודות בטעות או לעשות חישוב מסלול מחדש, המשפט יימשך וטוב שכך.
מבחינתן של ליאת בן ארי ויהודית תירוש – ייקוב הדין את ההר. הם ימשיכו עד הסוף עם הביזיון ובלבד שלא יודו בטעותן. מה אכפת להן? המשכורת והפנסיה "דופקות".

האינטרס של נתניהו, כפי שאמר, הוא ברור: שהמשפט יימשך וכל החומר ייצא החוצה כי דיוני המשפט רק מחזקים אותו. זו גם הסיבה שערוצי התעמולה התעלמו לחלוטין מדיוני המשפט במהלך מערכת הבחירות.

גם הם יודעים את האמת: התיקים קורסים.

לקראת העדות של שני קוסקס, מחבורת הדס קליין

מי שאמורה להעיד היום היא שני קוסקס, האחראית על ביתו הנטוש של פאקר בקיסריה. קוסקס, כפי שכתבתי כאן, היא מחונטת הדס קליין שעבדה בשיטה של חבר מביא חבר.

קוסקס למדה באותו בבית ספר עם יונתן חסון, הנהג של ג'יימס פאקר וארנון מילצ'ן. חסון הוא זה שהמליץ עליה והביא את קורות החיים שלה לקליין והשאר ידוע.
חסון עצמו עבד עם אביו כגנן בביתו של מילצ'ן ואיכשהו הגיע לעמדת הנהג, כבן חסותה של קליין ועושה דברה.

קליין הקפידה לאורך כל עדותה לומר שהיא משמשת כ"אמא" בשבילם, יצאה מגידרה לומר לבית המשפט עד כמה היא דואגת להם וכד'. את קוסקס היא כינתה כ"מס' 1 בפחדנות" ובאופן חריג ותמוה היא אף דיברה איתה לפני חקירתה כדי להרגיע אותה שלא "תחטוף התקף לב".

למרות שקליין הכחישה שתיאמה עדויות עם מילצ'ן, חסון וקוסקס – התהיות הללו ימשיכו לצוף גם במהלך חקירתה הנגדית של קוסקס.

בחקירה הראשית היא תטנף כצפוי על משפחת נתניהו, אבל מלאי הטינופים די מוגבל. שיפוץ הווילה בקיסריה של פאקר הושלם באפריל 2016 ועד פתיחת החקירות חלפה חצי שנה בלבד.
בהתחשב בעובדה שנתניהו ובוודאי שרה נתניהו לא ביקרו בדירתו של פאקר ברויאל ביץ', כמה טינופים יכולה להלביש קוסקס עליהם? אוקיי, אז נתניהו הגיע לבריכה כשפאקר לא היה, ממש פעמים בודדות. בפעמים אחרות נתניהו הגיע כשפאקר נמצא בדירה – בסך הכל מדובר באירועים בודדים.

ויש את האירוע ה"מפורסם" של השקיות השחורות, אירוע יחיד שמתועד בסלולר של קוסקס, על בקבוקי שמפניות שהוכנו לכאורה לשרה נתניהו ועליהם העידה כבר הדס קליין עם הצגת התכתובות בינה לבין קוסקס.

גם במקרה של קוסקס הטלפון שלה לא נלקח ואין הודעות נוספות מלבד ההודעות סביב האירוע הבודד הזה. גם במקרה שלה, נותרה התעלומה בעינה: אם אכן היה קו אספקה שוטף כפי שטוענת הפרקליטות, הסלולרי של קליין, חסון וקוסקס היו צריכים להעיד על כך יותר מכל, הם הרי היו חייבים להיות מוצפים בהודעות בין השלושה על קו האספקה השוטף – אבל המשטרה-פרקליטות החליטו לדלג על הראיות הללו והן יודעות גם למה: לא היה קו אספקה שוטף ותכני הסלולרים של השלושה סותרים את התיזה המופרכת של כתב האישום.

סתירה אחת בין עדותה של קוסקס לעדותם של קליין וחסון כבר צפה: בניגוד לעדותם שפאקר לא מעשן סיגרים, קוסקס העידה שפאקר מעשן גם מעשן סיגרים יחד עם אורחיו.
זה מאוד מהותי, כיוון שקליין ניסתה להדביק את כל צריכת הסיגרים שנקנו ע"י פאקר לנתניהו ולא היא. אפילו קוסקס, אשת אמונה, קובעת זאת.

היו בטוחים: החקירה הנגדית של עו"ד חדד תמשיך להביך את השלישייה הזו: קליין, חסון וקוסקס.

אגב, על פי דף הפייסבוק הדליל שלה, קוסקס שיתפה את איציק שמולי וסתיו שפיר, לשעבר ממפלגת העבודה. הנטייה הפוליטית שלה, אם כן, ברורה. בדיוק כמו של קליין, שהיתה חברת מפלגת העבודה.

מאמרים אחרונים

עו"ד חדד, ליאת בן ארי (צילום: אלי ציפורי)

עכשיו ליאת בן ארי שמה גם את עו"ד חדד על הכוונת

ליאת בן ארי יורדת לשפל המדרגה: השופר שלה "אור כרמי" טען שתיקי האלפים הם התיק הראשון בחייו של עו"ד עמית חדד בו הוא מנהל הוכחות. העובדות: חדד הוביל רק לאחרונה לזיכוי שני שוטרים אחרי שמח"ש (הפרקליטות) הגישה נגדם כתב אישום

הקליקו לתוכן »