גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 25.02.2022

מי אילץ את שירה רבן לשקר, הצעדים הכלכליים של בנט וליברמן, עד מדינה נגד הפרקליטות, ההשלכות הכלכליות של פלישת רוסיה, שופטים בוחרים שופטים, הצביעות של בני גנץ
אלי ציפורי, רדיו גלי ישראל

כנרת בראשי: ״ב-2017, כשהייתי שייכת לכת רק לא ביבי, כתבתי לגיא פלג שאני לא מאמינה לשירה רבן. הוא השיב לי שהוא מאוד מאמין לה. אני מציעה לשרה נתניהו לסלוח לרבן בתנאי שתספר מי הוליך אותה שולל, מי אילץ אותה לשקר, היא הרי לא האמינה לעצמה״.

פרופ׳ ירון זליכה על הצעדים הכלכליים של בנט וליברמן: “הממשלה הזו מעלה מיסים ומורידה בפועל את שכר המינימום כי האינפלציה גבוהה יותר מהעלייה בשכר״; ״הפנסיה התקציבית היא פיגוע המוני ויריקה בפרצופנו, המע״מ צריך להיות 12% והוא 17% בגלל הפנסיה התקציבית״; ״ליברמן אמר שיוקר המחייה הוא בגלל החרדים? החרדים לא קשורים. זו אמירה מסיתה, דיבתית ואנטישמית״.

אבי וייס: ״שלמה פילבר הוא עד מדינה נגד הפרקליטות. הוא אמר ברענון עד שקיבל אישורים ממנדלבליט על פעולותיו בנוגע לבזק במפגשים אקראיים. אם כך, צריך להעמיד לדין את מנדלבליט שאישר הכל יחד עם המישנה שלו דאז אבי ליכט״.

ג׳ינה כהן, מומחית אנרגיה עולמית, על ההשלכות הכלכליות של פלישת רוסיה לאוקראינה: ״הנפט מעל 100 דולר, הגז הטבעי הגיע ל-42 דולר ובישראל מחיר הגז הוא 4.5-5 דולר בלבד. ביוון עלו מחירי החשמל ב-330% מתחילת השנה בגלל משבר האנרגיה והטעויות של האירופאים עם האנרגיות המתחדשות. ההתנהלות של הממשלה עם הגז הטבעי מזכירה לי יהודים אנטישמיים בזמן שהייתי באנגליה״.

השופט בדימוס הרן פינשטין:"אסתר חיות בוחרת את השופטת רות רונן לעליון? שופטים בוחרים שופטים? זה רק באיראן, אפגניסטן ועוד מדינה. שופטים נבחרים לא לפי מיטב כשרונם אלא לפי מיטב קשריהם. הם אומרים שאור השמש מחטא? אצלהם אין את אור השמש. אם היו שימועים כמו בארה"ב היה אפשר לשאול אותם על דעתם על ההתיישבות ביו"ש ולדעת את עמדתם הפוליטית".

סטלה קורין ליבר על הצביעות של בני גנץ בעניין הפנסיות התקציביות ועל המחקר שקובע ש-80% מאלו שנפלו בביטחון השוטף בעזה וביו"ש אלו בני המעמד החלש מהפריפריה: "גנץ אמר משהו על זה?"

המונולוג השבועי

לא עושה למיזם התקשורתי שנקרא ממשלת בנט ולמיזם התקשורתי שנכשל בתביעה של שירה רבן

נדב איל מאיים על מי שיעז לפרק את הממשלה היקרה לליבו.
דפנה ליאל מעבירה לגנץ מסר מאפיוזי: או שתתיישר או שועדת חקירה על המימד החמישי תרחף מעל לראשך.
עיתונאים בתחפושת אחרים הפכו גם למאיימים, למגשרים, למתווכים, לשליחי מצווה של הממשלה.

למי שלא היה ברור: בפעם הראשונה קמה במדינת ישראל ממשלה שהיא מיזם של התקשורת, מיזם של עיתונאים בתחפושת. הם הקימו, הם מתחזקים, הם דואגים שאיש לא יחרוג מהשורות, כדי שחלילה וחס נתניהו לא יחזור לשלטון.

ממשלת בנט היא המשך של מיזמים תקשורתיים נוספים:

למשל, המיזם לתפירת תיקי נתניהו: עיתונאים בתחפושת הזינו שוטרים מושחתים במידע כוזב, שעל בסיסו נפתחו חקירות באישור פרקליטים מושחתים, שעל בסיס ניתנו צווי האזנות סתר. כל סביבת נתניהו הפכה לחשודה על לא עוול בכפה, כדי להפיל את נתניהו בכל מחיר. העיתונאים בתחפושת הפכו למחלקת המודיעין הכוזב של המשטרה והפרקליטות. זו השחתה שמקומה בכלא.

למשל, המיזם להכפשת שרה נתניהו: עובדת שבקושי עבדה במעון ראש הממשלה שבועיים קיבלה חשיפה חסרת פרופורציה אצל גיא פלג, דנה וייס ואביעד גליקמן בהשלכת רעל מזוקק ללא שום פילטרים וללא שום בדיקה. השבוע הסתבר ששירה רבן לא אמינה, סתרה את עצמה שוב ושוב והגישה תביעת פייק. ההתנצלות של מרעילי הבארות כמובן לא הגיעה, הידיעה על דחיית התביעה נדחקה לשוליים.

אותם עיתונאים בתחפושת אמרו אצל נתניהו המטרה של תקשורת לתקוף כל הזמן את השלטון, אצל בנט הם לא תוקפים, הם מחבקים. זו לא תקשורת, זו מפלגה פוליטית, מפלגה שלא נבחרה מעולם, חבורה אלימה של עשרות איש בלבד שמינתה את עצמה במקום מיליוני מצביעים. במוקדם או במאוחר, המיזם הזה יפורק. צריך רק לקוות שהיזמים יעמדו לדין ויושלכו לכלא על קשירת קשר להפלת שלטון.

מה חדש?

אורן פרסיקו, הדס קליין, חיים ויסמונסקי (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.10.2024

תיק תפור ציפורי&וייס: תבוסה קשה בדיון הראשון לפרקליטות המושחתת שניסתה להסתיר חומרים, לפרוקסיס שלה ולהדס קליין. עו"ד ציון אמיר: "אני מתפלץ מהמחשבה מי נתן את ההוראה להעמיד לדין שני עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה לטובת עניינים וערכים חשובים של חופש הביטוי, חופש העיתונות, חובתו וזכותו של הציבור לדעת. זו מדינה שאנחנו לא רוצים לחיות בה שרודפים עיתונאים וזו רדיפה פוליטית"

הקליקו לתוכן »
שייקה ברקת, אהוד ברק (צילום מסך טלוויזיה)

יומן הבוקר 16.10.2024

שייקה ברקת: "מה שכתבתי על אהוד ברק והצוללת השישית? זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון" (הכוונה לכך ששינה את דעתו של אהוד ברק מנגד לבעד, בנוגע לצוללת השישית)

הקליקו לתוכן »