גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 18.03.2022

ההפיכה השלטונית התבצעה באמצעות כתב אישום, הפרקליטות העלימה סידרה של מסמכים מזכים, מציע לרמטכ"ל כוכבי להתפטר, אף עד לא סיפק את הסחורה, הסחרור במחירי הדיור, הקשרים המשפחתיים של רביב דרוקר
אלי ציפורי, רדיו גלי ישראל

חיים רמון: ״ההפיכה השלטונית התבצעה באמצעות כתב אישום על שוחד כשהפרקליטים עברו עבירות פליליות כמו הסתרת מסמכים. אני מכיר הרבה אנשים שלא הצביעו לנתניהו בגלל ששוחד היה יותר מדי בשבילם. בפרקליטות הבינו שאם הם לא יעמידו את נתניהו על שוחד, היעד של סילוקו לא יושג. בלי השוחד נתניהו היה מקבל 3-4 מנדטים יותר והיו לו 61״.

אבי וייס: "דנה נויפלד עם ערמה של ניגודי עניינים מבקשת את הגנת השופטים אחרי שהסתירה מסמכים? מה, היא חיה בסרט אמריקאי? הפרקליטות העלימה סידרה של מסמכים מזכים לנתניהו, יש פה חבורה של בריונים ועבריינים".

השופט בדימוס הרן פינשטין: "אני מציע לרמטכ"ל כוכבי להתפטר. קראתי את פסק הדין של אסתר חיות, וגם אם נפלו פגמים טכניים בהליך, היא ערערה ושברה את הסמכות הפיקודית שלו. היא היתה צריכה לחשוב על ההשלכות החברתיות, לא הכל זה משפט"; "אני חושב ששופטי נתניהו עדינים עם הפרקליטות בנוגע להסתרת המסמכים ומצפה מהם להביע עמדה. לפחות אפשר להטיל הוצאות על המדינה בכל פעם שמתגלים שהעלימו מסמכים".

עו"ד אייל בסרגליק: "במשפט זדורוב תובעת מאשימה את בית המשפט בשיבוש הליכי משפט ובתדרוך זדורוב; במשפט נתניהו אף עד לא סיפק את הסחורה וזה מעיד על מופרכות התיק. הבעיה היא שבפרקליטות לא מסוגלים להגיד 'טעינו' הם ימשיכו וייקוב הדין את ההר; בפרשת הרוגלות צריך להקים ועדת חקירה עצמאית, המשטרה עושה מה שהיא רוצה ולא נבדקת באמת".

סטלה קורין ליבר על הסחרור במחירי הדיור ועל הרפורמה בחקלאות שמדברים עליה כבר עשורים: הממשלה נכשלה בטיפול הכלכלי

עו"ד אילן בומבך על הקשרים המשפחתיים של רביב דרוקר: חמו מסוכסך עם וולטר סוריאנו, זה שדרוקר שרבב את שמו למעקבים שביצע לכאורה נתניהו אחרי חוקריו. איפה הגילוי הנאות של דרוקר? זה יתברר בעדותו ב-31.3.

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון לעו"ד דנה נויפלד

לולא משפט נתניהו, אני מניח שאיש לא היה שומע על דנה נויפלד, לשעבר היועצת המשפטית של משרד התקשורת והיום היועצת המשפטית של משרד הבריאות.

וזו בדיוק הבעיה: הנויפלדים הנסתרים מהעין הם שליטי על, הם בני האלים, הם מעל לחוק, הם יקבעו מה טוב ומה רע, מה מותר ומה אסור, אבל הם מחוץ לכללים.

במהלך חקירתה הנגדית חזרה נויפלד מאות פעם על תשובות כמו "לא זוכרת", "לא יודעת", "לא חושבת", "לא מכירה", "לא הבנתי" ו"אין לי מושג".

הפקידה נויפלד נזפה בפילבר שהוא פועל על דעת עצמו ומבלי להתייעץ עם הדרגים המקצועיים, למרות שפילבר פעל לפי הספר.

וחמור מכל: אחד המסמכים החשובים שמוכיח שפילבר לא פעל בחלל ריק הועלם ממנו. למה? לנויפלד, האחראית על מסמכים משפטיים, אין מושג. היא לא מסרה, אולי אחרים, היא לא זוכרת, היה משהו, אולי הוא ידע, שמעתי משהו, אבל אין לי מה להוסיף.

על המסמכים שלא העבירה למשטרה והיו מאוד רלוונטיים לתיק 4000 היא אמרה שזה היה בהיסח הדעת. על אותם מסמכים שנמחקו בתגובה לדוח המבקר והוכיחו שתהליך מיזוג בזק-יס החל הרבה לפני כניסת פילבר לתפקידו, היא לא ידעה, היא היתה בחופשת לידה, למרות שהיתה מכותבת על דוח המחיקה ולמרות שהיא אחראית מתוקף תפקידה.

את נתניהו סילקו ממשרד התקשורת כי נפגש 6 פעמים עם אלוביץ' במשך 5 שנים. לנויפלד, שחולקת את אותה מיטה עם אחד מבעלי משרד עורכי הדין הגדולים בישראל עם זיקה לתחום התקשורת, סידרו הסדר ניגוד עניינים מופרך שהשאיר אותה בתפקידה.

השבוע היא איבדה את קור רוחה והשתוללה על דוכן העדים. אני מבקשת את הגנת השופטים, אמרה נויפלד,  מטילים דופי ביושרתי. אוי, אוי, אוי.

סליחה, גברת נויפלד, את לא מבינה שבגלל היהירות שלך, העדות שלך והטעויות שלך, לא רק שהמשק הפסיד עשרות מיליארדים אלא חייהם של אנשים נהרסו וראש ממשלה הודח, בגלל שאת הטלת דופי ביושרתם של אחרים.

תגידי תודה, גברת נויפלד, שמעזים רק להטיל דופי בעדותך ובכוונותייך. אם הפרקליטות לא היתה כה מושחתת היא היתה מורה על פתיחת חקירה נגדך בחשד לשיבוש חקירה, מרמה והפרת אמונים.

מה חדש?

הדס קליין (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 26.04.2024

כתב הגנתי בתביעת ההשתקה של הדס קליין (8). "תיאום עדויות: קליין הודתה מספר פעמים במהלך עדותה בבית המשפט שהיא דיברה עם עדים נוספים בתיק 1000, במיוחד עם העד המרכזי – מילצ'ן, על נושאים שקשורים בליבת התיק תוך כדי עדותה בביהמ"ש"

הקליקו לתוכן »
הדס קליין (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 25.04.2024

כתב הגנתי בתביעת ההשתקה של הדס קליין (7): "מעדותו של מילצ'ן בבית המשפט, התברר שהוא לא ידע ולא אישר שקליין הציגה סיפור כיסוי כאילו יש ספירת מלאי ולכן השיגה את קלסרי החשבוניות תוך מצגי שווא, דבר המהווה עבירה פלילית"

הקליקו לתוכן »