גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 06.05.2022

איילת שקד היא זו שמנעה ועדת חקירה, הממשלה הזו חווה את ייסורי הגסיסה שלה, התנהלות של ארגון פשע, היועמ"שית גלי בהרב מיארה חייבת להגיב, הפרקליטות הכניסה סיפורי אגדות לכתב האישום, עוד פסק דין בעייתי של העליון
אלי ציפורי, רדיו גלי ישראל

עו"ד מיכאל דבורין: "איילת שקד היא זו שמנעה ועדת חקירה על סיכול מינויו של גל הירש למפכ"ל המשטרה. אני התקשרתי אליה בזמנו ואמרתי לה שיש פה הזדמנות בהקמת הוועדה. אתה יודע מה היא ענתה לי? 'אני אשאל את שי ניצן ואחזור אליך'. עד היום היא לא חזרה".

חיים רמון: "הממשלה הזו חווה את ייסורי הגסיסה שלה; לקראת עצמאות הבא אני מקווה שיתחיל השינוי הכי דרמטי שצריך להיעשות – טיפול בדיקטטורה המשפטית שלא מכבדת את הדרג הנבחר; מקרה גל הירש הוכיח שכל האמצעים כשרים כדי לבצע סיכולים ממוקדים ע"י הדיקטטורה. צריך להחזיר את הדמוקרטיה לעם ישראל".

עו"ד אייל בסרגליק: "ההתנהלות של הפרקליטות בסיכול הממוקד לגל הירש היא התנהלות של ארגון פשע ואופיינית למשטרים חשוכים. הם התבלבלו שם והרסו להירש את החיים; "תיק 4000 לא היה צריך לבוא בכלל לעולם, מעד לעד מצבה של הפרקליטות רק מידרדר. עלו פה על הרים וגבעות".

סטלה קורין ליבר: "אמנם עוד לא חלפו 100 ימי חסד אבל היועמ"שית גלי בהרב מיארה חייבת להגיב על מה שקורה פה, אחרת באמת אפשר לדבר על חורבן בית שלישי"

אבי וייס: "הפרקליטות הכניסה סיפורי אגדות לכתב האישום בתיק 4000 יחדם עם עיתונאים; השב"כ, שהיה שותף להפעלת פגסוס בתיקי נתניהו, בודק מי מדליף לי. אני מציע שיקרא את דבריה של יהודית תירוש בדיוני משפט נתניהו, היא המדליפה".

השופט בדימוס הרן פינשטין על עוד פסק דין בעייתי של העליון ועל בזבוז זמן שיפוטי על כתיבת פסקי דין ארוכים

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון לליאת בן ארי ולדובת שלה הילה קובו

ליאת בן ארי והילה קובו – זו שנשלחת על ידי בן ארי לעוות את האמת לציבור במשפט נתניהו ובעניינים אחרים, כשהציבור משלם את שכרה – מייצגות היטב את התופעה המגונה שבה כספי ציבור משמשים כדי לשקר לציבור בידי פקידי ציבור שסרחו.

ביום שני שידרה איילה חסון את סרטה המטלטל על גיל הירש. הסיכול הממוקד, עינוי הדין, הרדיפה להרשיע בכל מחיר – כל הרפרטואר הזה של תפירת התיקים הוקרן על גבי המסך.

בן ארי כיכבה בסרטון. איך הפכה עבריין לעד מדינה כדי להפיל בפח את הירש ולא צלחה, איך שלחה רשימת דרישות כאורך הגלות כדי לסכל את מינוי ולמרבה הצער צלחה. איך רדפה אחריו עם עבירות שוחד מדומיינות וכשלא מצאה דבר, שלפו איזו עבירות מס לפני 15 שנה. כשבן ארי רוצה לחסל בן אדם בשירות פוליטיקאים, היא תחסל אותו ויהי מה. שום עקבות, שום בלמים, שום יושרה – יש מטרה וצריך להוריד אותה.

סרטה של איילה חסון זכה לרייטינג גבוה ולתהודה גדולה ברשתות החברתיות. בן ארי, כהרגלה, שלחה את הילה קובו להמשיך ולנעוץ את שיניה, לתקוף את החושפים בתקשורת. עד כי כך האטימות והאכזריות הפכה ל-DNA של הפרקליטות שהיא לא מסוגלת לגלגל את לשונה את הביטוי "סליחה, טעינו". הם אף פעם לא אשמים, אף פעם לא טועים, הם מעל לכל תכונה אנושית. ושיא השפל והאטימות: שליחה של בן ארי ברשתות החברתיות קבע שהירש הוא "אוגדונר כושל".

למחרת הופיעה בן ארי בבית המשפט יחד עם נושאת כליה קובו. לקראת הצהריים, הוציאה קובו הודעה לעיתונות התוקפת את הירש וחסון. הירש לא העביר מסמכים, חסון שידרה סרט חד צדדי ומגמתי, כתבה קובו, "בעוד ההליך תלוי ועומד".

זה משעשע, אני זוכר היטב איך הפרקליטות שלחה את הרוטוויילרים שלה בתקשורת כדי לתקוף את שופט זדורוב בעוד ההליך תלוי ועומד. אני זוכר היטב איך בן ארי ותירוש שלחו את אותם רוטווילרים לתקוף את השופטים במשפט נתניהו, איך הם הילכו אימים על שלמה פילבר, בעוד ההליך תלוי ועומד. לחבורת בן-ארי אין שום בעיה להתערב בהליך תלוי ולהשתמש ברוטוויילרים כדי להרתיע ולכופף שופטים.

מערכת שלא מסוגלת לאמר "סליחה, טעינו", היא מערכת מסוכנת, רקובה, אלימה, כוחנית להחריד וכוח תמיד משחית. אני מקווה מאוד שהחבורה הזו, חבורת שי ניצן-מנדלבליט-בן ארי-תירוש תועמד יום אחד לדין, היא ונושאת כליה, כמו הילה קובו והרוטוויילרים שלה בתקשורת.

מה חדש?

אורן פרסיקו, הדס קליין, חיים ויסמונסקי (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.10.2024

תיק תפור ציפורי&וייס: תבוסה קשה בדיון הראשון לפרקליטות המושחתת שניסתה להסתיר חומרים, לפרוקסיס שלה ולהדס קליין. עו"ד ציון אמיר: "אני מתפלץ מהמחשבה מי נתן את ההוראה להעמיד לדין שני עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה לטובת עניינים וערכים חשובים של חופש הביטוי, חופש העיתונות, חובתו וזכותו של הציבור לדעת. זו מדינה שאנחנו לא רוצים לחיות בה שרודפים עיתונאים וזו רדיפה פוליטית"

הקליקו לתוכן »
שייקה ברקת, אהוד ברק (צילום מסך טלוויזיה)

יומן הבוקר 16.10.2024

שייקה ברקת: "מה שכתבתי על אהוד ברק והצוללת השישית? זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון" (הכוונה לכך ששינה את דעתו של אהוד ברק מנגד לבעד, בנוגע לצוללת השישית)

הקליקו לתוכן »