גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 08.07.2022

הסיכוי הטוב ביותר אי פעם להגיע ל-61 מנדטים, קליין מוגנת ע"י הפרקליטות, אין מצב ששרה נתניהו שתתה, הגולם גם על יוצרו, הפרת האמונים של השופטים, למה לא מדברים על הבית של בנט, ההשתוללות של הסקטור הציבורי
אלי ציפורי, רדיו גלי ישראל

חיים רמון:"לנתניהו יש את הסיכוי הטוב ביותר אי פעם להגיע ל-61 מנדטים אבל קשה לי להאמין שייעשו שינויים מהותיים בדיקטטורה השיפוטית"

אבי וייס: "הדס קליין אמרה שהשתמשה בכרטיס אשראי פרטי שלה לרכישת סיגרים? שאלתי את המשטרה והפרקליטות למה לא בדקו את חשבונות הבנק שלה כדי למצוא אסמכתאות וקיבלתי תשובות מתחמקות ולא לעניין. קליין מוגנת ע"י הפרקליטות ונמצאת מעל החוק"

ניר קיפניס, עורך ערוץ הכסף של וואלה ועורך העסקים של "מעריב": "אני מעדיף נהנתנות על טהרנות. חורה לי הרכילות על נתניהו למרות שאינני מתומכיו, צרות העין צורמת לי. אני מכיר את הקולגות שלי וביליתי איתם כמה ערבי שתייה, זו צביעות; אני מבין בשתייה – אין מצב ששרה נתניהו שתתה את מה שמייחסים שלה – היא היתה מתה מצרבת".

עו"ד טלי גוטליב: "נשיאת העליון ביניש מזהירה מדיקטטורה של פוליטיקאים? סליחה?! היא הדיקטטורה, והיא חושבת שמערכת המשפט זה הבית הפרטי שלה. הגולם גם על יוצרו"; "אסור לבלבל בתיק 1000, בכוונה זה לא כולל את תיק המתנות כי מותר לתת מתנות בין חברים"

השופט בדימוס הרן פינשטין: "עשיתי בדיקה מאוד רחבה, 60 עתירות של התנועה לאיכות השלטון נדחו בלי הוצאות. חלק עתירות כבדות, על אריאל, פנסחי, דרעי, הנגבי. אתה יודע כמה השקיעו בזה, כמה עוזרים משפטים? זו הפרת האמונים של השופטים. אם היו פוסקים הוצאות גבוהות, אם לא היו יכולים לנהל את המדינה. לכן צריך חקיקת מינימום להוצאות"

כנרת בראשי: "למה לא מדברים על הבית של בנט ב-50 מיליון שקל מכספי ציבור, על 200 אלף שקל שקיבלה גאולה אבן בלי לעבוד, והספר של ליהי לפיד במימון עמותה שממומנת מכספי ציבור? הדס קליין אומרת שעברו שמפניות בלי בדיקת שב"כ? נו, באמת"

סטלה קורין ליבר על ההשתוללות של הסקטור הציבורי

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון להדס קליין, עדת התביעה המרכזית בתיק 1000

היא קנתה לדבריה סיגרים בעשרות אלפי שקלים במזומן מה"קופה הקטנה" של מילצ'ן אבל אין לכך כל תיעוד ואין לכך כל מסמך. היא חיפשה וכמובן לא מצאה, במקרה, תמיד זה במקרה. אבל, זה לא מפריע לה לאמר שהכל היה מסודר, מוקפד, מתוקתק, לפי הפרוצדורה שהיא מנהלת.

היא סידרה לדבריה רכישות של שמפניות מיבואן הרצליני, ידיד אישי שלה, במחיר סיטונאי. את קרטוני השמפניות הוא הביא לה ברכבו, בבאגז' שלו. האם יש לכך תיעוד, תעודות משלוח למשל? לא, רק חשבוניות. גם זה לא מפריע לה לאמר בעדות שהכל מסודר, מוקפד, מתוקתק, לפי הפרוצדורה שהיא מאשרת כל דבר יחד עם ארנון מילצ'ן.

היא אומרת שבבית שלה היו שני קרטונים של שמפניות לכל מקרה, לכל מקרה דחוף של בקשה. למה היא צריכה להחזיק את השמפניות ולא הנהג, אלוהים יודע. תיעוד אין, אבל הכל כמובן לפי הפרוצדורה שקבעה קליין.

6 שנים היא מקבלת שכר מג'יימס פאקר בלי לעשות בשבילו דבר. 6 שנים שפאקר לא מגיע לישראל.
6 שנים היא מקבלת גם שכר מארנון מילצ'ן, רק בשביל לתחזק את ביתו בבית ינאי יחד עם צוות עוזרים. 6 שנים שמילצ'ן לא מגיע לישראל.

היא אומרת שהיתה דיסקרטית, שחששה מחקירת משטרה ובמקביל השטנקרה לבן כספית ומי יודע לעוד כמה עיתונאים במשך חודשים ארוכים.

גברת קליין, אז מה את מסתירה בין כל המניפולציות, הגוזמאות, ההתקרבנות והבכיינות, השקרים והשנאה לנתניהו. בשבוע הבא, גברת קליין, נגיע לחקר האמת, שאת טוענת שהוא נר לרגלייך.

מה חדש?

אביעד גליקמן (ויקיפדיה), ליאת בן ארי, יהודית תירוש (אלי ציפורי)

יומן הבוקר 29.03.2024

העקרונות החדשניים שהומצאו לכבוד נתניהו בתיק 2000 ו-4000 מחייבים העמדתם לדין של בכירי הפרקליטות ובראשן ליאת בן ארי יחד עם כל הדליפמנים; האישום: הדלפות פליליות תמורת סיקור אוהד או היענות חריגה לכל בקשות הפרקליטות בתקשורת

הקליקו לתוכן »
החוקר דני יופה (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 28.03.2024

תעלומת חנות הסיגרים "קבינט": לחוקר המרכזי של הדס קליין "אין הסבר" מדוע היא אמרה בהתחלה שנרכשו מעט סיגרים מהחנות ולאחר מכן התנפחו הסכומים – ועוד בלי תיעוד כי הנהלת החשבונות של חנות "טבעה"

הקליקו לתוכן »