גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 02.09.2022

איפה היועצת המשפטית בעניין של ליברמן, לא חוקרים את יקירי השלטון, לרמוז לינאי לפרוש, ההפעלה של בן כספית כמודיע משטרתי, הפשרה בין ישראל ללבנון, שום דבר לא השתנה בהסכם המורים, מה צריך לעשות כדי לרסן את בג"ץ
אלי ציפורי, רדיו גלי ישראל

כנרת בראשי: "איפה היועצת המשפטית בעניין של ליברמן והזמנת הרצח לכאורה? היא צריכה להורות לפתוח בחקירה באופן מיידי אבל היא לא עושה דבר. גלי בהרב מיארה היא מזכירת הממשלה, היועצת האישית של הממשלה, יועצת לענייני כסת"כים

עו"ד אייל בסרגליק: "פרשת ליברמן? לא חוקרים את יקירי השלטון; ועדת החקירה לאסון מירון? בהחלט היה צריך לבדוק גם את ההחלטות של בג"ץ, כולל שופט העליון לשעבר מני מזוז"

השופט בדימוס הרן פינשטין: "אין ספק ששלמה ינאי התבטא בחריפות נגד נתניהו, אז הוא לא יכול לשבת בוועדה לאסון מרון. או שאסתר חיות לא בדקה את הרקע שלו לפני המינוי או שידעה והתעלמה. בשני המקרים היא טעתה והיא צריכה לרמוז לינאי לפרוש".

אבי וייס חושף: "ההפעלה של בן כספית כמודיע משטרתי התחילה כבר מימי המפכ"ל יוחנן דנינו ופרקליט המדינה משה לדור, זה כבר שנים. בן כספית הוא זה שיזם את תיק 1000"

פרופ' טליה איינהורן על הפשרה בין ישראל ללבנון: "היועצת המשפטית לממשלה ביטלה את ההנחייה של קודמה בתפקיד. זו יוזמה אנטי דמוקרטית וזה לא אינטרס ישראלי לחתום על ההסכם, אלא להביא אותו קודם כל לכנסת

סטלה קורין ליבר: "שום דבר לא השתנה בהסכם המורים, המערכות תמשכנה להיות מנופחות ולא יעילות"

ד"ר חיים שיין מסביר מה צריך לעשות כדי לרסן את בג"ץ: "קבוצת מיעוט רוצה לכפות ערכים שהיא מייחסת לעצמה על כל הציבור"

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון ליאיר לפיד

למי שלא זוכר, לפני כניסתו לפוליטיקה, לפיד שימש כפריזנטור של בנק הפועלים. כלומר, איש הפרסומת שלהם, דוגמן הבית שלהם. התמונות בשבילו הן המסר, הדוגמנות הן המסר, אין מאחוריהם שום עשייה, זולת מטרה אחת ויחידה: להתפרסם.
מאז ועד היום דבר לא השתנה אצל לפיד: פריזנטור נותר פריזנטור. פריזנטור בעסקיו של ארנון מילצ'ן, פריזנטור בערוץ 12, פריזנטור כראש מפלגה ופריזנטור כראש ממשלה.
הפריזנטור ואשתו רימו את הציבור בתמונה שהפיצו שכאילו עברו למתחם בלפור בירושלים, למרות שנותרו להתגורר בת"א.
הפריזנטור השקיע אנרגיות אדירות כדי לארגן תמונה שהוא מתדרך את נתניהו.
הפריזנטור צייר תמונה שקרית בתיק 1000 כדי להפליל את נתניהו לשווא.
הפריזנטור נפגש עשרות פעמים עם נוני מוזס בלי לתעד זאת ביומנו ואחר כך זכה למבול תמונות וכותרות מפרגנות ב"ידיעות אחרונות".
לפיד הוא תופעה מסוכנת: איש שאין מאחוריו שום רקורד ביצועי, שום רקורד של הישגים לטובת הציבור- שבנה את עצמו כפיקציה תקשורתית.
בלי התקשורת, תופעת לפיד לא היתה קיימת. היא שזו שעשתה את ההפיכה השלטונית והיא זו שרוצה להמליך פלקט תקשורתי לעמוד בראש מדינה ישראל.

ב-1 לנובמבר אסור שזה יקרה.

מה חדש?

אורן פרסיקו, הדס קליין, חיים ויסמונסקי (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.10.2024

תיק תפור ציפורי&וייס: תבוסה קשה בדיון הראשון לפרקליטות המושחתת שניסתה להסתיר חומרים, לפרוקסיס שלה ולהדס קליין. עו"ד ציון אמיר: "אני מתפלץ מהמחשבה מי נתן את ההוראה להעמיד לדין שני עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה לטובת עניינים וערכים חשובים של חופש הביטוי, חופש העיתונות, חובתו וזכותו של הציבור לדעת. זו מדינה שאנחנו לא רוצים לחיות בה שרודפים עיתונאים וזו רדיפה פוליטית"

הקליקו לתוכן »
שייקה ברקת, אהוד ברק (צילום מסך טלוויזיה)

יומן הבוקר 16.10.2024

שייקה ברקת: "מה שכתבתי על אהוד ברק והצוללת השישית? זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון" (הכוונה לכך ששינה את דעתו של אהוד ברק מנגד לבעד, בנוגע לצוללת השישית)

הקליקו לתוכן »