יומן הבוקר
דוד שרן (צילום: אלי ציפורי), רביב דרוקר (ויקיפדיה)
הפרוטוקולים מדברים ‼ העד דוד שרן התלונן במשטרה ובפרקליטות נגד העיתונאי רביב דרוקר: "ניסה להלך עליי אימים עם אמירות גזעניות"; הפרקליטות לא עשתה דבר

דוד שרן היה ראש הסגל של נתניהו ומנהל לשכת ראש הממשלה. בעדותו במשפט נתניהו הוא טלטל את אולם הדיונים כאשר סיפר על אמו הקשישה שהובלה לחקירה.

הפרוטוקולים חושפים גם את העוול הפרטי שנעשה לו ע"י שופרי הפרקליטות. תלונתו עדיין לא טופלה.

***

דוד שרן: כן, רק אם אפשר, שנייה אחת, כי אני דיברתי עם נציגי הפרקליטות פה בבוקר, שבעקבות העדות האחרונה שלי, אז כמובן חטפתי מיד באמצעי התקשורת, כולל הערות לכאורה גם גזעניות, אבל גם על תוכן העדות שלי, כשיודעים שאני אמור עדיין למסור פה עדות היום.
אני לא אדבר על הרמיזות הגזעניות וכל זה, אבל איזה שהיא עמותה שאני לא קשור אליה ולא מכיר אף אחד מהם, גם הגישה תלונה במשטרה על ניסיון של הטרדת עד. וגם העברתי את הקטע לפרקליטות הבוקר וגם התלוננתי על זה. אז רציתי שתדעו על זה. שזה מקדים לעדות שלי פה היום.

השופטת פרידמן-פלדמן: אוקיי, בסדר.

עו"ד בעז בן-צור: אני רק, מתי שוחחת על זה עם התביעה בבקשה?

דוד שרן: הבוקר.

עו"ד בן-צור: הבוקר. בסדר גמור.

דוד שרן: בכניסה, ביקשתי לדבר איתם דקה.

עו"ד בן-צור: בסדר, לגיטימי. ואני רוצה רגע להבין, מה? אתה יכול לפרט מעט?

דוד שרן: זה אירוע תקשורתי שני שלי כבר שמלווה את האירוע שאני נותן עדות. פעם אחת זה היה פתאום אותו ערוץ החליט לדווח באופן מפתיע על פרשת 3000, כמובן לקשר את זה. והפעם היה קטע של 25 שניות בלבד אמנם, ששם טענו שאני צריך לעבור ניתוח פלסטי, שאני לא צריך לצאת מהבית. שאני צריך ללכת להיות סגור בבית. שהעדות שלי הייתה של מסכן. ועוד מיני הערות כאלה שברור שהמסר הוא אם הייתי מסיים את העדות, אז יכולתי להגיד טוב, לא נורא, התקשורת אמרה את דעתה, בסדר. אבל יודעים שאני גם עוד מעיד.
אז לא משנה מה התקשורת רוצה או לא, וכמו שחייבת אותי, אני הולך להגיד אמת בכל מקרה. אבל יש פה ניסיון של להלך אימים על אנשים. וראיתי שהפרקליטות בעבר נקטה יד על תופעות כאלה. אני מצפה שזה יהיה אותו דבר.

השופט שחם: איפה זה פורסם?

דוד שרן: בערוץ 13, כן. באותו ערב שסיימתי את העדות כאן.

עו"ד בן-צור: כן. אני חושב שהציפייה הזאת לא ראינו שהתממשה. אבל,

דוד שרן: לא, אני רק היום הפניתי אליהם.

עו"ד בן-צור: לא, היו עדים נוספים שהתייחסו לזה, אבל לא ראינו שזה התממש. זה התממש תמיד בכיוון מסוים, אבל בסדר. בדרך כלל איזה פוסט של איזה מישהו שכתב, אבל בוא נתקדם.

בסוף עדותו הטיח שרן דברים קשרים בפרקליטות בחקירתו החוזרת של עו"ד אלון גילדין, התובע הראשי בתיק 1000 ו-2000:

דוד שרן: … וזה המשחק שלכם עם נחקר. אני מבין את זה. אתם רוצים לעקוץ בו פעם אחר פעם, זה לא יהיה יותר.

עו"ד אלון גילדין: אני לא רוצה לעקוץ אותך לעולם.

דוד שרן: ככה, ככה אתם מתנהגים. לא יהיה יותר.

מאמרים אחרונים

עו"ד חדד, ליאת בן ארי (צילום: אלי ציפורי)

עכשיו ליאת בן ארי שמה גם את עו"ד חדד על הכוונת

ליאת בן ארי יורדת לשפל המדרגה: השופר שלה "אור כרמי" טען שתיקי האלפים הם התיק הראשון בחייו של עו"ד עמית חדד בו הוא מנהל הוכחות. העובדות: חדד הוביל רק לאחרונה לזיכוי שני שוטרים אחרי שמח"ש (הפרקליטות) הגישה נגדם כתב אישום

הקליקו לתוכן »