יומן הבוקר
ארנון (נוני) מוזס (צילום: אלי ציפורי), בנימין נתניהו (ויקיפדיה)
נתניהו למוזס: "אתה פועל נגדי כדי להפיל אותי, את מפלגתי, את משפחתי. זה חוסר איזון תקשורתי מטורף! משימת חייך היא להפיל אותי, אז אתה לא מותיר לי שום ברירה, אתה מכריח אותי להילחם בך". 100 העמודים המלאים של תמלילי שיחות נתניהו-מוזס - לשיפוטכם

אין ספור הדלפות פליליות ליוו את הראיה המרכזית לכאורה בתיק 2000 – הקלטות נתניהו-מוזס. מי לא זוכר את גיא פלג מרעים בקולו בערוץ 12 ומקריא קטעים מהשיחות. ובכן, אלו היו קטעים מאוד-מאוד מגמתיים שהוצאו בכוונת מכוון מהקשרם כדי לשרת את התיזה המופרכת של הפרקליטות.

הקול היה קולו של פלג, אבל הידיים – ידי המשטרה והפרקליטות.

כזכור, מדובר בשתי שיחות על פני כארבע שעות, מתוך לפחות 6 פגישות בין נתניהו ומוזס. לקחת קטעים קצרים מתוך יותר מ-100 עמודי תמליל זו לא עבודה עיתונאית, זו רמאות עיתונאית.

לכן, החלטתי ביומן הבוקר לצרף לשיפוטכם את התמלילים המלאים של שתי השיחות בין נתניהו למוזס. שכל אחד יקרא ויחליט אם מדובר בשיחות המלמדות על עסקה שוחדית, כפי שטוענת הפרקליטות.

***

הסיבה שהפרקליטות לא הדליפה קטעים נרחבים יותר היא פשוטה: הם לא שירתו את התיזה מכיוון שהם פשוט משעממים. איכות השמע נמוכה מאוד, עשרות פעמים לפחות נכתב ע"י המתמללים "לא ברור" וקשה מאוד להבין מקטעים שלמים.

מה שברור הוא דבר אחד: שנתניהו מטיח במוזס שהם במלחמה ולכן זו לא יכולה להיות עסקת שוחד.

אמר נתניהו למוזס:

"אנחנו נמצאים במלחמה, ואתה מבחינתי באופן לא מידתי ולא הגון ולא מאוזן… לא אתי, אתה פועל נגדי כדי להפיל אותי, את מפלגתי, גם את משפחתי, ויוצר בעצם פגיעה רצינית עם איזון שקיים, וחוסר האיזון התקשורתי המטורף שקיים פשוט יוצר מסגרת מסוכנת במיוחד.

אבל אם אתה תילחם בי… משימת חייך להפיל אותי, מה אתה רוצה שאני אעשה? איזו ברירה יש לי? אתה לא משאיר לי, בעצם לא משאיר לי שום אופציה, אתה לא משאיר לי שום אופציה. אתה מכריח אותי להילחם בך, אם אתה עושה את זה.

משימת חייך עכשיו היא להפיל אותי, אז משימת חיי היא להילחם בך, וזה לא יסתיים אחרי הבחירות, לא חשוב מה תהיה התוצאה, זה לא יסתיים אחרי הבחירות, אתה נלחם בי אז אני נלחם בך, אני לא יכול לקבל את הדבר הזה שזה בסדר, טראח! מורחים עיתונים, מורחים ב-ynet, אתה מפעיל כלים ואני רוצה שיהיה ברור, אני לא, אני פשוט לא יכול לקבל את זה, אתה לא משאיר לי שום ברירה, ואז אז אני צריך בעצם להילחם בך בכל האמצעים, חוקיים כמובן, בכל האמצעים, אין לי ברירה.

אם אנחנו נכנסים וזה מה שאמור להיות יחסים הוגנים, יחסים מאוזנים וזה הולך לקראת… בהגדרה שאתה מגדיר, אתה מגדיר… בוא נראה את זה, היום ניתן לו מכה בשמונה קילו, פטיש של שמונה קילו, מחר זה יהיה שנים עשר קילו או שמונה קילו זה לא… פטיש שמונה קילו, פטיש עליי כמובן…"

מאמרים אחרונים

עו"ד חדד, ליאת בן ארי (צילום: אלי ציפורי)

עכשיו ליאת בן ארי שמה גם את עו"ד חדד על הכוונת

ליאת בן ארי יורדת לשפל המדרגה: השופר שלה "אור כרמי" טען שתיקי האלפים הם התיק הראשון בחייו של עו"ד עמית חדד בו הוא מנהל הוכחות. העובדות: חדד הוביל רק לאחרונה לזיכוי שני שוטרים אחרי שמח"ש (הפרקליטות) הגישה נגדם כתב אישום

הקליקו לתוכן »