יומן הבוקר
אביעד גליקמן (צילום מסך, אלי ציפורי), ברוק קרא (ויקיפדיה)
כבר לפני 6 שנים, אבי וייס ואנוכי אמרנו כי באישום המכונה 'תיק 4000', אין תיק. ביומן הבוקר 18.05.2022, לפני יותר משנה, אף דיווחנו מבית המשפט על "מותו של תיק 4000". אתמול, סוף סוף, דיווח על זה גם השופר ברוך קרא

אני מניח שאיש מבין קוראינו, של אבי וייס ושלי, לא הופתע אתמול כשדליפמן וברוך קרא שידרו "חשיפה" על עמדת שופטי תיקי נתניהו, שיש קושי בעבירת השוחד בתיק 4000.

צחוק הגורל, מי ששיתפו פעולה יד ביד עם הפרקליטות בתפירת התיק הזה, שקיבלו אין ספור הדלפות פליליות, כולל "ראיות זהב" שנמצאו בתיק (ברוך קרא) – בישרו על מותו המעשי של התיק.

***

כאמור, לא היה צריך את שני השופרות הכי בולטים של הפרקליטות. כבר לפני 6 שנים אבי וייס ואני אמרנו את זה למי שרק רצה לשמוע.
זכינו ללעג ולבוז, להשמצות ולהכפשות, לחיסולי חשבונות אלימים ואכזריים של הפרקליטות ומשרתיהם בתקשורת. אבל המשכנו לומר זאת כשאנחנו מגובים באין ספור של מסמכים, בעובדות, בנתונים – מה שהפרקליטות לא טרחה להביא.
ושמחנו לגלות שמעגל השומעים והקוראים הולך ומתרחב – ידענו תמיד שהאמת היא לצידנו.

הכתובת על הקיר

הכתובת היתה על הקיר עוד במהלך החקירות, עוד במהלך גיבוש כתב האישום, לאחר הגשתו, וביתר שאת במהלך המשפט.
השיא היה בפארסת הענק סביב פגישת ההנחיה, חלק קטן מהשופרות התחיל להבין שתם הטקס. הרוב סירב להפנים, בדיוק כמו יהודית תירוש וליאת בן ארי שהמשיכו את ההצגה המזויפת שלהן, כולל שקרים בוטים בבית המשפט.

אסור, בתכלית האיסור, שזה ייגמר בזה שגם השופטים הבינו את הברור מאליו: שוחד אין ולא היה בתיק 4000 (וגם לא הפרת אמונים, את זה נראה עוד בהמשך).

📌 צריך להבין: סעיף השוחד נתפר במיוחד למידותיו של נתניהו ובמיוחד בשביל ההפיכה השלטונית.

בפרקליטות הבינו שהם צריכים סעיף שובר שיוויון, לא סעיף דרדל'ה של הפרת אמונים. הם צריכים ש-ו-ח-ד כדי להסיט את דעת הקהל, על מנת שנתניהו יפסיד בבחירות, וזה אכן מה שקרה בסופו של דבר.
מכאן והלאה החל קמפיין אדיר ומכוער של הדלפות פליליות שניסו לצייר עסקת שוחד מדומיינת של מיליארדים בסיסמאות כלכליות מביכות.

על ההצגה ניצחו מנדלבליט, שי ניצן, ליאת בן ארי, יהודית ותירוש ואחרים; במשטרה אלו היו רוני אלשיך, אלי אסייג ויואב תלם.
החבורה הזו לא יכולה להמשיך בחייה כאילו כלום. היא חייבת לעמוד לדין על הפרת אמונים, ובסטנדרטים של תיק 4000 חלקם גם על שוחד, שוחד אמיתי, של סיקור אוהד אמיתי בתמורה להדלפות פליליות.
הפרת אמונים – משום שאי אפשר להעמיד לדין ראש ממשלה בלי ראיות – וזה מה שהם עשו; גיבשו כתב אישום שקרי, בלי בדל של ראיות לעסקת שוחד, רק אווירה ואווירה ועוד אווירה של "עיתונאי" שמאל ופקידים שהחליטו להדיח את נתניהו.

הציבור מצפה לצדק

תיק 4000 ריכז אנרגיות אדירות, בכח אדם ובמשאבים כספיים – משהו כמו מאות מיליוני שקלים. המחשבה שזה ייגמר רק בהחלטה שיפוטית שאין שוחד, כאילו החבורה הזו בסך הכל עבדה וטעתה – איננה מתיישבת עם ההיגיון הבריא והשכל הישר.

מי שביצע עבירות, ובוצעו כאן אין ספור עבירות שהוכחו במהלך דיוני המשפט – צריך לעמוד לדין. זה מה שהציבור מצפה וזה מה שהציבור צריך לקבל. צדק, לא רק למראית עין או החלטה שיפוטית.

מאמרים אחרונים

עו"ד חדד, ליאת בן ארי (צילום: אלי ציפורי)

עכשיו ליאת בן ארי שמה גם את עו"ד חדד על הכוונת

ליאת בן ארי יורדת לשפל המדרגה: השופר שלה "אור כרמי" טען שתיקי האלפים הם התיק הראשון בחייו של עו"ד עמית חדד בו הוא מנהל הוכחות. העובדות: חדד הוביל רק לאחרונה לזיכוי שני שוטרים אחרי שמח"ש (הפרקליטות) הגישה נגדם כתב אישום

הקליקו לתוכן »