יומן הבוקר
ארנון מילצ'ן (צילום מסך טלוויזיה), ליאת בן ארי (אלי ציפורי)
מילצ'ן מרסק את תיאוריית קו האספקה השוטף של הפרקליטות ומאשר: "נתתי בערך 17 פעמים במשך 5-6 שנים סיגרים לנתניהו, או קופסא או שתיים". זה ממוצע של 3 פעמים בשנה בלבד סביב אירועים כמו ימי הולדת וימי נישואין. הפרוטוקולים מדברים❗

המשך החפירה בפרוטוקולים הרשמיים של עדות ארנון מילצ'ן בתיק 1000 (בווידאו מברייטון אנגליה). הפעם, פירוק תיאוריית "קו האספקה", בהמשך לנושא השמפניות ובסיגרים, חלק א וחלק ב.

***

עו"ד חדד: בסדר, זאת אומרת זה לא אירוע תדיר (הענקת המתנות לבני הזוג נתניהו), אתה אומר לחוקרים מהיום הראשון שלמעשה יש שלושה-ארבעה, חמישה מפגשים כמו שדייקת אותי כאן, דרך אגב, הגברת נתניהו אמרה לי לא שבכל חודש באת פעמיים, היא דייקה, מעניין אותי לדעת אתה מאשר, שבכל ביקור הגעת פעמיים, זה מדויק יותר, כל פעם שבאת לארץ הגעת בערך פעמיים?

מילצ'ן: כמה זמן הייתי?

עו"ד חדד: לפעמים זה חודש, לפעמים זה חודש וחצי, זה לא משנה אבל בביקור זה היה בערך פעמיים, זה מסתדר לך עם הזיכרון?

מילצ'ן: אולי שלוש

עו"ד חדד: לא, לא, אל תגיד סתם כדי להגיד אני שואל אם היא זוכרת מדויק?

מילצ'ן: אם היא זוכרת מדויק, היא צודקת.

עו"ד חדד: אוקי, בסדר.

מילצ'ן: אני לא

עו"ד חדד: ובכל מקרה מה שאתה אומר שזה לא אירוע תדיר נכון? זה מה שאמרת בחקירה ואמרת לי לא שיקרת ביחס למתן המתנות.

מילצ'ן: תסביר לי את השאלה סליחה

עו"ד חדד: עוד פעם, הקראתי לך מקודם ואישרת לי גם פה בבית המשפט, הקראתי לך שאמרת בחקירה שאמרת שזה לא עניין תדיר מתן המתנות ואמרת לי נכון, זה לא עניין תדיר.

מילצ'ן: נדיר או תדיר?

עו"ד חדד: תדיר, תדיר

מילצ'ן: ההיפך מנדיר

עו"ד חדד: נכון. נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: עכשיו, בחקירה שלך אתה מתאר גם איך התהליך הזה בכלל התנהל של מתן מתנות.
אנחנו מדברים אגב מפגשים כי אמרת שביחס למשלוחים אתה פחות בקיא, מתנה, אתה יודע שהיו מתנות ליום הולדת, אני גם אראה לך את כל טענת המשלוחים היא טענה שניפחו אותה הרבה מעבר לפרופורציות, יש לנו את יונתן שיודע בדיוק, אני אראה לך מה אתה אומר בחקירה.

מילצ'ן: מי ניפח התקשורת?

עו"ד חדד: כן, נופח בתקשורת. נראה את ה-27 בפברואר 2017 אתה מספר קצת איך זה התנהל כל העניין הזה של הענקת המתנות, אגב ביקורים בישראל.
כשאתה פה וכשאתה בארץ שואל אותך החוקר משולם, אתה אומר בארץ לא, בוא תקפוץ, ואז הוא אומר לך – אהה. אתה אומר ככה – אז אתה אומר, אני הייתי אומר שימו כמה ורודים יונתן, אהה, בקולר, תביא לי אתה לשם, אני, אני, קודם כל אתה רואה שאתה אומר ליונתן גם בשיחה שלך עם יונתן אתה אומר לו שים לי ורודים, זה נכון שאתה רוצה שהוא ישים לך בקולר?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: ואז יש מילים

מילצ'ן: דרך אגב, לתקן משהו, המפגשים יכול להיות שהיו פעמיים בבלפור אבל היו גם בבית ינאי, והיו גם בקיסריה.

עו"ד חדד: נכון, היו גם בבית ינאי, גם בקיסריה, לפעמים זה היה פה, לפעמים זה היה שם, דרך אגב, אנחנו נראה לך, יש רישום, ראש הממשלה היה רושם ביומן את הדברים, אנחנו נראה לך את זה לכן אנחנו יודעים את דברים

מילצ'ן: מאה אחוז

עו"ד חדד: אף פעם לא הראו לך נכון? את היומן של ראש הממשלה?

מילצ'ן: לא. לא

עו"ד חדד: ולכן אני פה

מילצ'ן: אני חושב שזה סוד מדינה

עו"ד חדד: לא, לא סוד מדינה כי את הדברים שהם אסורים אנחנו כמובן הוצאנו אבל אני יכול להראות לך את זה, רק תאשר לי שאף פעם לא הראו לך את היומן כדי לנסות להבין איתך האם נפגשת פעמיים בשנת 2011 או ארבע פעמים ב-2014, לא הראו לך שום דבר נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: ממילא כל מה שאתה אומר זה הערכות אבל הערכות של אדם שכבר חלפו מאז הרבה מאוד שנים והוא נדרש היום להעיד נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: אוקי. אני ממשיך אז אתה אומר ליונתן שימו כמה ורודים יונתן, ואז אתה אומר בקולר, תביא אתה לשם, אני, ואז מדברים ביחד, ואז אתה ואמר שים קופסת סיגרים בתיק שלי.

מילצ'ן: קופסה או קופסאות.

עו"ד חדד: אתה אומר קופסה, שים קופסת סיגרים בתיק שלי ואתה אומר וזה, וזה היה התהליך. כלומר מה שאני מבין ממך זה כשהיית בא לביקור ושוב אני אראה לך,

מילצ'ן: איך עברנו מקופסאות לקופסה?

עו"ד חדד: זה דברים שאתה אמרת, אני מקריא לך את מה שאתה אמרת

מילצ'ן: אוקי

עו"ד חדד: גם אישרת לי מקודם שלפעמים זה היה קופסה לפעמים זה היה שתי קופסאות ואתה לא יודע להגיד בכמה מקרים זה היה כך, ובכמה מקרים זה היה אחרת נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: דרך אגב, אפי אזולאי היה בבית, הוא דווקא זוכר שהיית מביא קופסה אבל גם בטוח גם ראש הממשלה אומר שהיו שתי קופסאות, לכן מידי פעם.

מילצ'ן: אפי ידע הכל?

עו"ד חדד: אני לא יודע, אבל אני רואה שראש הממשלה אומר לפעמים קופסה, לפעמים שתי קופסאות וגם אתה אומר לפעמים קופסה, לפעמים שתי קופסאות.

מילצ'ן: אוקי.

עו"ד חדד: אז אני מניח שלא תיאמתם את הגרסה ביניכם?

מילצ'ן: עדיין לא

עו"ד חדד: לא, לא עדיין לא ולא בכלל. נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: ואתה אומר זה היה התהליך, כלומר מה שאני מבין זה כשיש ביקור אתה גם מסביר שזה לא בכל הביקורים, גם אישרת לי את זה מקודם, אתה שם כמה בקבוקי שמפניה בקולר, לוקח קופסה או שתיים ואז אתה בא לביקור בבלפור או בקיסריה, נכון?

מילצ'ן: או באים אלי

עו"ד חדד: או באים אליך לביקור נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: דרך אגב, זה היה התהליך, אתה אומר זו הייתה שגרה שלך כך בפגישות ביניכם, זו הייתה השגרה, לא תמיד, היו מקרים שלא אבל בדרך כלל

מילצ'ן: שגרה של חברים

עו"ד חדד: שגרה של חברים. עכשיו, שואל אותך, עכשיו אני רוצה לעבור איתך, תראה, אמרתי לך שראש הממשלה יש לו יומן ואפשר לראות שם את הביקורים ביניכם, אנחנו יכולים לראות בגדול כמה זה היה.

מילצ'ן: אני יכול לראות?

עו"ד חדד: כן, אני אראה לך, שוב, זה ריכוז של הדברים שלך, לא את כל היומן של ראש הממשלה.

מילצ'ן: אה

עו"ד חדד: אני מדבר רק על מה שהחוקרים עשו

מילצ'ן: היה לי יומן מיוחד?

עו"ד חדד: לא, מה פתאום? ממש לא, ביומן הפומבי שכל הלשכה יכולה לראות, לא פומבי שכל הציבור יכול לראות, יש פגישות איתך. קודם כל תאשר לי שמעולם לא הסתרתם את הפגישות ביניכם?

מילצ'ן: ממש לא

עו"ד חדד: ולכן זה לא מפתיע אותך שזה מופיע ביומן כי אתם חברים טובים וכתוב פגישה עם מילצ'ן, נכון? זה לא מפתיע אותך?

מילצ'ן: ממש לא

עו"ד חדד: עכשיו, החוקרים עברו על היומן והם ליקטו את הפגישות ביניכם, עכשיו אנחנו נוכל לראות.
דרך אגב הם עשו עוד משהו ואולי אני אשאל כמה שאלות בנושא הזה, הם גם הלכו למערכת הביטחון, תהיה איתי, הם גם הלכו למערכת הביטחון והוציאו משם את הכניסות שלך לבלפור, אני כבר אומר לך זה לא מושלם בסדר? אני חושב שזה כמעט שלם כי אני משווה בין היומן,

מילצ'ן: מערכת הביטחון עשתה לא מושלם?

עו"ד חדד: אני תיכף אסביר לך, לא מערכת הביטחון, מערכת הביטחון בבלפור, בסדר? מערכת הביטחון תמיד עושים מושלם, במערכת הביטחון בבלפור יכול להיות שהיו מקרים שלא כתובים שם, אבל אולי אני אשאל אותך כמה שאלות בנושא.

עוד התנגדות של הפרקליטות שכרגיל אומרת שהבידוקים בבלפור לא משקפים אבל לא מביאים

עו"ד חדד: אז עכשיו אני חוזר לשאלה איך נכנסים לבלפור. תאשר לי שכשאתה מגיע לבלפור אתה קודם כל מגיע,

מילצ'ן: דרך השער הראשי

עו"ד חדד: דרך השער הראשי, בשער הראשי יש אנשי ביטחון נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: יכול להיות שחלקם מכירים אותך, יכול להיות שחלקם לא, מבקשים ממך תעודה נכון?

מילצ'ן: לא

עו"ד חדד: אם מישהו לא מכיר אותך

מילצ'ן: אני לא זוכר שהייתי צריך להציג תעודה

עו"ד חדד: את השם אמרת, ארנון?

מילצ'ן: הם יודעים לפני שאני בא

עו"ד חדד: נכון, מצוין, יפה. זאת אומרת שלפני כן מודיעים להם שאתה מגיע?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: יפה. אני אומר לך שיש מערכת, ודאי שלא נרשמים כמו שהולכים, אני לא יודע, לאיזה מקום וממלאים טופס, זה ודאי לא עושים, לא מילאת שום טופס שנכנסת נכון?

מילצ'ן: לא

עו"ד חדד: ברור שלא אלא לפני כן מעדכנים את הביטחון שאתה מגיע, כמו שאמרת כי הם יודעים ואז הם יודעים לצפות שתגיע בגלל שאתם מכירים הרבה שנים אז הם, אני מדבר עליך, הם זיהו אותך, אתה אומר הם ידעו מראש שאני מגיע והכניסו אותך פנימה?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: עכשיו, אתה לא יודע האם אצלם כשמעדכנים אותם הם רושמים משהו במחשב, מילצ'ן אמור להגיע, אני לא יודע.

מילצ'ן: אין לי מושג

עו"ד חדד: מבחינתך יכול להיות שכן, יכול להיות שלא, זה צריך לשאול את אנשי האבטחה נכון?

מילצ'ן: תשאל אותם.

עו"ד חדד: נכון, אל תדאג, שאלתי. הם דרך אגב אומרים ברור שכן אבל אנחנו נראה את זה בהמשך

מילצ'ן: ברור שכן מה.

עו"ד חדד: שמעדכנים אותם מראש והם רושמים במחשב. בסדר, בוא נמשיך. עכשיו, בוא נסתכל קצת על הביקורים, מה שזה מתאים בגדול גם למה שאמרת לי כאן מבחינת ההערכה של כמה ביקורים היו.
אני מפנה, אני כבר אומר, בהחלט יכול להיות שהתיעוד לא מושלם, יכול להיות שהייתה, אנחנו חושבים שהיו עוד שתי פגישות שלא מופיעות, בהחלט יכול להיות, אנחנו לא טוענים שהתיעוד הוא מושלם, אני כן חושב שהוא שלם אבל לא מושלם, זו הטענה שלנו.
התביעה שמעת אותה מקודם בהתנגדות שלה, היא טוענת אחרת, אנחנו נראה לך את הדברים, בכל מקרה זו הראייה הכי טובה שיש לנו כי אין שום ראייה אחרת חוץ מזה. עכשיו תסתכל, זו טבלה שריכזו החוקרים

מילצ'ן: מדוע אתם מתרכזים רק בבלפור?

עו"ד חדד: לא, זה לא רק בלפור, אתה טועה זה לא רק בלפור זה גם פגישות בבית ינאי, זה גם פגישות בקיסריה, זה ממש לא רק בלפור. להיפך, אנחנו גם לא מתרכזים, אנחנו רק רוצים,

שוב התנגדות של הפרקליטות

עו"ד חדד: אני אומר לך ארנון, אני יכול להקריא אם יש צורך, אני אומר לך ארנון שהלו"ז של ראש הממשלה הוא לו"ז מאוד מאוד מסודר, כל הפגישות של ראש הממשלה כתובות ביומן שלו, זה תיקח את זה ממני כנתון, דרך אגב, זה גם הגיוני

מילצ'ן: בבלפור?

עו"ד חדד: לא, לא, בכלל, הלו"ז שלו, לא כניסות ויציאות בבלפור, הלו"ז שלו, הלו"ז, חלק זה במסדר כנפיים, אחד יכול להיות ביקור בחדרה, יכולים להיות הרבה דברים אבל הלו"ז שלו

מילצ'ן: כולל ביקור בבית ינאי?

עו"ד חדד: כולל ביקור בבית ינאי, אני אראה לך, בוודאי, למה לא? היה לו משהו להסתיר? למה שלא יהיה כתוב ביקור בבית ינאי.

מילצ'ן: כמובן

עו"ד חדד: אני רוצה להראות לך שיש לך חלק מהשנים יותר ביקורים, בחלק קצת פחות ובאמת אני עדיין אומר לך לדעתי עדיין יש כמה ביקורים שלא מופיעים פה, יכול להיות שזה ביקורים שהם יותר אקראיים אולי, אני לא יודע.
עכשיו אני אראה לך, למשל אני מסתכל על שנת 2010 אני רואה שב-2010 יש פגישה איתך ב-9 באפריל 2010 זה פרטי וכתוב שזה ארנון מילצ'ן בשעה שש וחצי, זה מסתדר לך? אתה זוכר? זה דרך אגב היה בקיסריה, שאלת אם זה רק בלפור, זו פגישה בקיסריה, הגיוני נכון?

מילצ'ן: מאוד

עו"ד חדד: ואני רואה דרך אגב שיש, כנראה הייתה לו שיחה ארוכה איתך בטלפון אז … שאמרו לכם איזשהו… רק לשיחה. אני רואה בשעה תשע בערב שדיברת איתו, זה גם מסתדר לך עם הזיכרון?

מילצ'ן: כן

עו"ד חדד: ואני רואה שעדיין ב-2010 יש פגישה בלשכה בתל אביב שאתם נפגשים, זאת אומרת, לא בלפור, לא קיסריה, אלא בלשכה בתל אביב. אתה סיפרת שהיית בלשכה בתל אביב נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: נכון, ואתה לא יודע להגיד לי מזיכרון אם היו עוד פגישות או לא היו עוד פגישות, אתה לא זוכר?

מילצ'ן: לא זוכר

עו"ד חדד: ב-2011 אני רואה, אני אתן לך את זה מהר מאוד כבריף, אני יכול לראות שיש ב-2011 ביקור אחד בבלפור, ביקור שני מקום שלא צוין, יכול להיות שזה בבית ינאי?
אני רואה שב-2011 יש שני ביקורים, אחד בבלפור והשני מקום שלא צוין, יכול להיות שזה בבית ינאי? אתה זוכר?

מילצ'ן: אני לא זוכר אבל,

עו"ד חדד: זה הגיוני?

מילצ'ן: מאוד הגיוני

עו"ד חדד: וכך אני רואה למשל ב-2013 ארבעה ביקורים, זה הגיוני למספרים שאתה מכיר?

מילצ'ן: ארבעה ביקורים איפה?

עו"ד חדד: כן, ב-2013, אני יכול להגיד לך, למשל אחד בבית ראש הממשלה, אחד בבית ינאי, אתה רואה רק שאלת, אני אראה לך, ארנון מילצ'ן, בית ינאי

מילצ'ן: רואה, כן, כן

עו"ד חדד: זה הגיוני ממה שאתה מכיר נכון?

מילצ'ן: מאוד

עו"ד חדד: כלומר אני אמשיך, למשל יש איזה ביקור אחד אני רואה בבלפור שאתה לפני כן היית בבית הנשיא ואז באת אליו, זה גם הגיוני נכון?

מילצ'ן: בכל מסע השלום שלי, כן.

עו"ד חדד: מאה אחוז, מסע שלום וגם ביקור. שמעון פרס היית חבר קרוב שלו ובנימין נתניהו נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: ואני רואה ב-2014 שלושה ביקורים וב-2015 אני רואה שישה אירועים, לא כולם ביקורים

מילצ'ן: אתה קורא לזה אירועים?

עו"ד חדד: כך כתוב. ביומן זה איוונטס

מילצ'ן: אז קודם שאלתי

עו"ד חדד: ביקורים, ביקורים, יש פשוט ב-2015 יש שתי פגישות בהרצליה אם אתה זוכר ב-2015

מילצ'ן: כן, זה כבר למעלה על … כן

עו"ד חדד: נכון, זה לא ביקור כמו שדיברנו לכן זה גם אירוע, אני רואה בסך הכל

מילצ'ן: שרון היה אז?

עו"ד חדד: לא, ב-2015 זה היה עם דמות פוליטית, אני רואה אז שישה ביקורים, שישה מפגשים ביניכם ב-2015 ולכן אמרתי לך,

מילצ'ן: לא שמונה?

עו"ד חדד: לא, לא שמונה. יש ב-2015 פגישה, אני אומר יש פגישה אחת איתך ועם פאקר, הפגישה עם הדס, סליחה, נכון, זה רק עם פאקר, נכון, זה הדס של מילצ'ן, זה רק פאקר אז זה לא קשור אליך

מילצ'ן: הדס לא מילצ'ן, הדס היא של מילצ'ן ופאקר

עו"ד חדד: כן, אבל ככה הם כתבו, בחיפוש הם כתבו. יש עוד פגישה בהרצליה שאמרנו ויש פגישה בבית ינאי, זה מסתדר לך נכון?

מילצ'ן: כן

עו"ד חדד: ויש אני רואה עוד פגישה בהרצליה ויש עוד פגישה בבית ינאי. עכשיו הרצליה זה פגישות אמרת, פגישות שדיברת שהם נפגשו עם דמות פוליטית אחרת נכון? זה משהו שהוא קצת אחר נכון?

מילצ'ן: כן

עו"ד חדד: ושם יכול להיות שעישנו סיגרים שם אבל אתה לא זוכר אם היו מתנות או לא?

מילצ'ן: לא היו מתנות.

עו"ד חדד: לא היו מתנות, אוקי, ואני רואה עוד ב-2015 יש גם פגישה בבלפור שאתה מגיע ויש עוד פגישה בסוף 2015 בעצם זו אותה פגישה, אותה פגישה היא כתובה פעמיים ב-5 בדצמבר 2015 כשאתה מגיע לבלפור, זה מסתדר, אתה רואה? יש שנה שיותר ויש שנה שפחות אבל זה מסתדר לך עם הזיכרון באופן כללי?

מילצ'ן: כן

עו"ד חדד: אוקי. בסדר, עכשיו דרך אגב יש פגישות כאלו שהבאת מתנה, יש פגישות כאלו שלא הבאת מתנה נכון? כך אמרת לי מקודם?

מילצ'ן: נכון.

עו"ד חדד: ויש פגישות שגם אם הבאת מתנה זו הייתה קופסה אחת של סיגרים ויש פגישות שבאת עם שתי קופסאות של סיגרים?

מילצ'ן: כמה אפשר לחפור בזה?

עו"ד חדד: מאה אחוז, אתה צודק, באמת אתה צודק, ההערה שלך וגם של בית המשפט. אז אם אני מדבר על חמש שנים, בוא ננסה לכמת ככה ביחד, אני מדבר רק על הפגישות, אמרנו בערך, אפילו אם אני לוקח חמישה ביקורים בשנה וראינו שזה פחות אז אנחנו מדברים בערך חמישה ביקורים, חמש שנים, זה בערך 25 ביקורים, חלק, חמש, אז בערך זה 20-25 ביקורים, זה סדר הגודל פחות או יותר?

מילצ'ן: אתה כמו יונתן אני רואה

עו"ד חדד: נכון, ואז בערך 20-25 ביקורים, משהו כזה, זה מסתדר? 16, 20, 25?

מילצ'ן: כן

עו"ד חדד: משהו בטווח הזה?

מילצ'ן: כן

עו"ד חדד: אוקי. אמרנו לא בכל ביקור, תהיה איתי, לא בכל ביקור

מילצ'ן: אני אתך

עו"ד חדד: לא בכל ביקור יש סיגרים ושמפניה, אז זה נניח מה? 70% מהביקורים? משהו כזה? 60%, 50%? 70% נשמע הגיוני?

מילצ'ן: … (לא שומעים)

עו"ד חדד: אז 70% מהביקורים אז אנחנו בערך מדברים על 17 ביקורים בסך הכל בחמש שנים ששם נתת מתנה או קופסה או שתי קופסאות נכון? זה סדר הגודל פחות או יותר?

מילצ'ן: לפי דבריך

עו"ד חדד: אבל גם לפי דבריך, לפי הנתונים שהראיתי לך

מילצ'ן: כן

עו"ד חדד: דרך אגב, תאשר לי בבקשה ארנון שבכל החקירות שלך, בראיון העד,

מילצ'ן: לא הראו לי

עו"ד חדד: לא הראו לך שום דבר כזה נכון? לא ניסו לעשות איתך חשבון אף פעם?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: חוץ מזה ששאלו אותך נתניהו, לא נתניהו, הרבה, מעט, לא שאלו אותך אף פעם מה הכמות של הסיגרים שאתה נתת עם החשבון הפשוט שאנחנו עשינו ביחד, נכון? לא שאלו אותך אף פעם?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: עכשיו, אני רוצה לעבור איתך לעוד עניין. אמרנו, דיברנו עכשיו על הסיגרים, יש את מה שיונתן אמר ביחס למשלוחים, אני אומר לך ואני רוצה שתאשר לי שמי שיודע הכי טוב, שוב, גם הוא משער כי גם הוא לא זוכר כי מעולם לא היה רישום, אבל מי שזוכר הכי טוב כמה פעמים הוא נסע להביא שמפניה, דרך אגב… תמונה מעוותת כאילו כל הזמן הייתה שמפניה או כל הזמן היה, שלא נייצר תמונה מעוותת מי שיודע הכי טוב, מי שמבין הכי טוב,

מילצ'ן: זה יונתן

עו"ד חדד: זה יונתן

מילצ'ן: הוא הגיע ל-18

עו"ד חדד: כן

מילצ'ן: זה שמענו כבר

עו"ד חדד: נכון, אתה צודק. עכשיו אני רוצה לדבר על הבית שלך קצת, על בית ינאי.

מילצ'ן: אני מתגעגע

עו"ד חדד: בצדק, בצדק, אני שמעתי גם את ביבי וגם את שרה זה כנראה הבית הכי מקסים שהם היו בו והכי יפה ובאמת משהו מיוחד.
דיברנו על הסיגרים, נדבר על השמפניות לנסות ולהבין, אתה עושה הפרדה כי זה נושאים נפרדים אבל אני עדיין רוצה לבוא ולדבר איתך, לנסות ולכמת את הדברים. קודם כל תאשר לי שגם כאן אף אחד מעולם לא ניסה לכמת איתך כמה שמפניה? אני מדבר על ביקורים, על ביקורים

מילצ'ן: המילה לכמת מהמילה כמות?

עו"ד חדד: כן.

מילצ'ן: אוקי.

עו"ד חדד: אף אחד לא ניסה לכמת איתך או לבדוק כמה בקבוקי שמפניה נתת לגברת נתניהו, אף פעם לא עשו את זה איתך נכון?

מילצ'ן: לא, כמעט כלום

עו"ד חדד: החוקרים ואתה הם לא שאלו אותך את השאלות האלה נכון?

מילצ'ן: לא

עו"ד חדד: אז בוא נלך עם הדברים שאתה אמרת, אני אומר לך כל הדברים שאני חוקר פה זה רק דברים שאמרת בחקירות. אתה מספר בחקירה שלך ב-1 בדצמבר 2016 שאתה מביא בין שלושה לשישה בקבוקים כשאתה מביא, אני אקריא לך, בין שלושה לשישה בקבוקים, אני אקריא לך

מילצ'ן: בין ארבעה

עו"ד חדד: בין ארבעה לשישה? אז אוקי. לא צריך להקריא לך.

מילצ'ן: זה מסתדר לי עם הקולר

עו"ד חדד: אוקי, ואתה אומר זה גם מסתדר עם הקולר ולכן כשאתה בא לפגישה, אני מדבר רק על הפגישות, אני לא מדבר על משלוחים ככל שהיו, אני חושב שהוציאו את זה מכל פרופורציה אתה שם כמו שאמרת לי כאן באופן ממש,

מילצ'ן: ברור

עו"ד חדד: ברור, שאתה שם בקבוקי שמפניה בקולר ואתה מגיע אם זה לקיסריה, אם זה בלפור, אתה מגיע לשם עם, לא בכל הפעמים, אתה מגיע עם בקבוקי שמפניה, ארבעה, שישה, נכון?

מילצ'ן: או ארבעה או שישה.

עו"ד חדד: או ארבעה או שישה, בסדר ואתה לא יודע להגיד לי כמה פעמים זה היה ארבעה וכמה פעמים זה היה שישה?

מילצ'ן: אין לי רישום

עו"ד חדד: אין רישום, ורק שנבין אנחנו מדברים על קולר הכוונה היא צידנית ששומרת על הקור של הבקבוק

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: זה מדויק?

מילצ'ן: מדויק

עו"ד חדד: ואתה מביא את הצידנית, אתה מביא את הבקבוקים בצידנית כי אתה רוצה לשמור על הקור של הבקבוק כי אם תשתו בקבוק אז שיהיה קר, שיהיה כייף לשתות נכון?

מילצ'ן: לפעמים שמים קרח בפנים

עו"ד חדד: לפעמים שמים קרח אבל מה שאני רוצה לבוא ולומר זה ששומרים על זה קר, כי יכול להיות, אני לא אומר שתמיד זה היה, אבל הרבה פעמים כשהיית מגיע היו פותחים בקבוק שמפניה שאתה הבאת, מוזגים, אתה היית שותה קצת, שרה הייתה שותה קצת נכון?

מילצ'ן: נכון.

עו"ד חדד: בסדר גמור, ולפעמים הייתם גם אוכלים ארוחות ערב ביחד, אז היו שותים אולי קצת יותר מקצת, היו אולי עוד אנשים ששתו, נכון?

מילצ'ן: מי זה עוד אנשים?

עו"ד חדד: למשל הייתה ארוחה עם ג'יימס פאקר שראינו,

מילצ'ן: הוא שתה יין לבן

עו"ד חדד: יין לבד, מאה אחוז, לא משנה אבל אני מדבר באופן כללי, הכוונה כשיש ארוחה אז שותים יותר, אנחנו,

מילצ'ן: לא היו לנו הרבה ארוחות עם אנשים

עו"ד חדד: אה, אוקי. בסדר. עכשיו, בכל מקרה כמו שאתה אומר יש מקרים שבכלל לא הבאת שום דבר, אמרנו בערך 70-30 בחלוקה נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: אוקי. עכשיו רק תאשר לי בבקשה שלך אין שום זיכרון אם אני אראה לך קודם כל את הקבלות אמרנו של השמפניה אף פעם לא הראו לך נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: ולך אין שום זיכרון אם אני אציג לך חשבונית למשל מחודש ינואר 2013

מילצ'ן: בזבוז זמן

עו"ד חדד: בזבוז זמן, לא תדע להגיד לי אם זה מתנה לפלוני, אם זה שמפניה ששתה אלמוני, אם זה אתה שתית אם זה אמנדה שתתה, אם זה נשפך לכיור, לא תדע להגיד לי שום דבר.

מילצ'ן: אין לי ביומן

עו"ד חדד: אין ביומן, בסדר גמור. לך דרך אגב האם אתה יודע, זה דבר שמעניין אותי, האם הציגו לך שבגרסה הראשונה של הדס כששאלו אותה כמה שמפניה, איך הלכה צריכת השמפניה בבית, הגרסה הראשונה שלה ב-5 בדצמבר 2016 היא אמרה השמפניה נועדה,

מילצ'ן: הכל קשור לימי הולדת.

עו"ד חדד: זה נכון ארנון. כשהחוקרים שואלים את הדס בפעם הראשונה ב-5 בדצמבר 2016 היא אומרת השמפניה נועדה בראש ובראשונה לשימושו הפרטי של ארנון מילצ'ן ומשפחתו, בין היתר, גם עבור גברת נתניהו, כך היא זכרה את הדברים ואני שואל אותה בבית המשפט שאלות בנושא הזה, זה מ-19 ביולי 2022, אני מדלג כבודכם,
ב-19 ביולי 2022 אני שואל את הדס על הערכה ראשונה שלה. לא להגיד את המילה הראשונה? כשאת אומרת השמפניה נועדה בראש ובראשונה לשימושו הפרטי של ארנון ומשפחתו, הכוונה היא שהשימוש המשמעותי המאסיבי, הרוב זה לארנון ומשפחתו ואת אומרת בין היתר, עבור הגברת נתניהו, זו החלוקה האינטואיטיבית הראשונה שלך?
אז היא אומרת – בסדר גמור, אתה תניח את זה איך שאתה רוצה ואני אחר כך אומרת לך שבהערכה ראשונה נכון, אני אומרת, אני עומדת מאחורי הדברים.
לפני כן אני שואל אותה – בכל מקרה מה שברור, אמרתי עמוד לפני שורה 1, בכל מקרה מה שברור הוא מה שאמרת פה הוא אמת? השמפניה נועדה בראש ובראשונה לשימושו הפרטי של ארנון ומשפחתו נכון? ואז היא אומרת מה שאמרתי, אמרתי אמת, תמיד אמרתי אמת גם בהמשך אמרתי אמת.
עכשיו, לא הציגו לך את הדברים האלה שלה בחקירות שלך. אני רק שואל אותך שאלה פשוטה, האם הציגו לך את הדברים? זה הכל

מילצ'ן: לא. לא בצורה הזאת

עו"ד חדד: גם אתה חקירה שלה במשטרה, האם בחקירה במשטרה הציגו לך? דרך אגב, הציגו לך בחקירה במשטרה איזושהי הערכה של הדס? לא הציגו לך שום הערכה נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: עכשיו אתה אמרת בראיון העד שלך וגם פה בבית המשפט שכשמדברים צריך להפריד בין שימוש שלך ושל רעייתך כמה בקבוקים אתם שותים ובין שימושים שיש של אורחים שבאים ואירועים וכו' נכון?

מילצ'ן: בוא נחליט שרעייתי כמעט לא שותה ואני והילדים לא שותים כל כך הרבה.

עו"ד חדד: מאה אחוז, אז אתה דיברת על שני בקבוקים, כך אמרת,

מילצ'ן: בשבוע

עו"ד חדד: בשבוע. אתה זוכר, דרך אגב הדס נתנה הערכה אחרת,

מילצ'ן: כמה אני שותה?

עו"ד חדד: לא, לא, אני אראה לך, יש כמה אתה שותה ואת זה אתה אומר בערך שניים בשבוע, זו המשפחה ויש אבל בלי קשר לזה גם יש בקבוקים שאנשים אחרים שותים נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: ולא שאלו אותך כמה אנשים אחרים שותים, כמה בקבוקים וכו' אף פעם נכון?

מילצ'ן: לא

עו"ד חדד: לא שומע

מילצ'ן: לא שאלו.

עו"ד חדד: וכמו שסיפרת לי גם אתמול, לא אתמול אלא בשבוע שעבר, אני שאלתי אותך גם בעקבות מה ששרה תיארה לי ככה איך נראה אירוח אצלך, כשבאים אליך יש שולחן עמוס בכל טוב, בין היתר, גם בשמפניה נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: וכשעוברים למקום אחר ולפעמים עוברים כי הבית הוא בית נורא מיוחד, יש פינות שאפשר לשבת, אפשר לשבת,

מילצ'ן: בכמה בתים, כן

עו"ד חדד: כמה בתים, כשעוברים למקום אחר לא לוקחים בקבוקים חצי פתוחים ומעבירים אותם ממקום למקום נכון?

מילצ'ן: נכון, נכון

עו"ד חדד: ולא שומרים חצי בקבוק לאורח אחר שבא, אין דבר כזה נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: אתה צוחק אבל אין דבר כזה?

מילצ'ן: אין דבר כזה.

עו"ד חדד: בכל מקרה אף פעם לא ניסו לחשב איתך כמה כל האורחים האחרים שותים וכו', מעולם לא ניסו לעשות דבר כזה? אני מדבר על המשטרה.

מילצ'ן: לא

עו"ד חדד: מעולם לא נכון?

מילצ'ן: מעולם לא, לא בסדר.

חדד: כמה הבית שלך קונה לביקור קיץ, כמה בקבוקים הוא קונה של שתייה קלה? למשל ראיתי שקונים בביקור, יש לך מושג כמה בערך?

מילצ'ן: לא הייתי שבע שנים

עו"ד חדד: לא, אז בתקופה ההיא, אין לך מושג, אבל למשל ראיתי שקונים חמשת אלפים בקבוקים של שתייה קלה שזה לפי מה שספרנו זה יוצא בערך 2,000 ליטר משהו כזה. ברור שאתם לא שותים את הכל וזה הרבה לאירוחים וכו' כמו שסיפרת נכון?

מילצ'ן: נכון

עו"ד חדד: ואני רואה למשל המון המון בקבוקים של שתייה קלה בלי קשר לשמפניה, גם שם אני מניח שהרבה זה לאירוח נכון?

מילצ'ן: לילדים, לעצמי

עו"ד חדד: לילדים, לעצמך ולהרבה אורחים שמגיעים?

מילצ'ן: כן, אבל הפרופורציה היא הפוכה, הרוב אלינו

עו"ד חדד: אני רואה למשל שקונים המון המון המון רד בולים אני אראה לך

מילצ'ן: זה לגמרי הנהג

עו"ד חדד: לא, זה אחרי גברי, גברי כבר לא קיים, אני לא יודע אם הוא בא להופעת אורח, זה שנים אחרי שגברי עוזב.

מילצ'ן: זה בדרך כלל לנהגים, ליונתן

עו"ד חדד: לא, אני רואה המון בקבוקים, זה כמויות של כמה פחיות ליום.

מילצ'ן: כן, לפעמים מערבבים שמפניה עם זה

עו"ד חדד: אוקי, אז אתה אומר הרוב זה

מילצ'ן: הרוב זה בבית

עו"ד חדד: הרוב זה בבית. עכשיו קצת נראה משהו קטנטן, אמת אני מדלג פה על המון שאלות, למשל הגעת לחמישה ימים, אתה זוכר שפרס זיכרונו לברכה נפטר, זה היה יום עצוב ואתה דאגת כמובן להגיע ארצה במיוחד נכון?

מילצ'ן: בהחלט

עו"ד חדד: אתה זוכר, יש לך מושג כמה? זה היה ביקור קצר של חמישה ימים נכון?

מילצ'ן: כן.

עו"ד חדד: אתה יודע כמה בקבוקי שתייה קניתם לזמן הזה?

מילצ'ן: לא

עו"ד חדד: אני אגיד לך, יש פה סיכום של

מילצ'ן: אתה לא סופר בקבוקי שתייה

עו"ד חדד: אני רואה שקניתם לחמישה ימים 24 בקבוקי יין, 44 בקבוקי בירה ובקארדי, 24 בקבוקי טוניק, בקבוקי טקילה שניים, מאות רבות, שש מאות בקבוקים של שתייה קלה לחמישה ימים, זה אבל מתאים לבית כי זה בית שהוא חי,

מילצ'ן: זה לסטוק

עו"ד חדד: לא, לא לסטוק אני רואה שקונים לפני ואחרי

מילצ'ן: אה, ששתינו,

עו"ד חדד: לא, אני לא חושב ששתיתם, מה שאני מתכוון זה שכנראה בימים האלו היו אורחים, הגיעו אנשים, שתו. אני יכול להראות לך שלפני ואחרי קנו, נכון? זה הגיוני?

מילצ'ן: זה הגיוני, כן

עו"ד חדד: בסדר. ביקרנו על ביקור קיץ ב-2016 גם בביקור קיץ כזה אני עשיתי ככה קצת סכימה, אני רואה שיש, אתה מרגיש איזשהו קושי לדבר על זה?

מילצ'ן: לא, ממש לא

עו"ד חדד: ממש לא, אני רואה 56 בקבוקים של שתייה חריפה, טקילות, וודקות, גראפה, וויסקי, בקבוקי, 72 בקבוקי שמפניה, זה ל-66 ימי ביקור, ברור שאתם לא שותים את כל השתייה הזו באופן אישי נכון?

מילצ'ן: עדיין יש בבית ינאי

עו"ד חדד: בסדר, אבל זה מתאים לאירוח, זה ב-2015, זה 2016 אבל גם ב-2015 אני רואה את אותו דבר, 2014 אותו דבר, 2013 אותו דבר, זה מתאים לשגרה של הבית נכון?

מילצ'ן: כן

עו"ד חדד: בסדר. דרך אגב, אמרת הרוב לצריכה אישית, יכול להיות שזה לא הרוב לצריכה אישית? אני רואה 56 בקבוקים לביקור של שתייה חריפה, 66 ימים, 56 בקבוקים שוב, זה טקילה, וודקה, גראפה, וויסקי וליקר.
אני רק רוצה, מה שעו"ד וולנרמן מה שהוא רוצה לומר כשמסתכלים גם על צריכה של שתייה חריפה, שתייה חריפה לא שותים, שתייה חריפה של אלכוהול מעל 40% זה לא ששותים בקבוק ליום, זה ברור שזה גם לאירוחים, לאנשים שמגיעים, למפגשים וכו', כמו שסיפרת לי מקודם, נכון?

מילצ'ן: כן, אז לאן אתה מגיע?

עו"ד חדד: באמת, לא כי מקודם אמרת שהרוב אתה שתית,

מילצ'ן: לא, את הרוב של השתייה הקלה

עו"ד חדד: אה, של השתייה הקלה, בסדר. שתייה חריפה אתה אומר שהרוב זה לאירוחים?

מילצ'ן: כן

עו"ד חדד: בסדר. עכשיו, דרך אגב מעולם לא עשו איתך, לא הראו לך את הדברים האלו בחקירות נכון? שום דבר?

מילצ'ן: לא

עו"ד חדד: אני יכול להראות לך כל שנה וכו' אבל חבל על הזמן, בגדול הדברים חוזרים על עצמם כל הזמן נכון?

מילצ'ן: אתה אומר

עו"ד חדד: לא, אני שואל אותך למיטב הזיכרון?

מילצ'ן: … (לא שומעים)

עו"ד חדד: שוב, אני יכול להראותך לך על עוד, זה הכל אותו דבר, אני יכול להראות לך שבאפריל 2014 הגעת לשבועיים,

מילצ'ן: אני מאמין לך, מאמין לך

עו"ד חדד: אבל מה שאני מתכוון שזה מתאים גם למה שסיפרת פה עוד בחקירה הראשית לכב' השופט בר-עם שהיו מגיעים אורחים, גם דיברנו על זה היום, זה הכל מתאים לזה נכון?

מילצ'ן: כן

עו"ד חדד: ואתה עושה רוחב האירוח ביד רחבה זה מה שהתכוונת?

מילצ'ן: כן

מאמרים אחרונים

עו"ד חדד, ליאת בן ארי (צילום: אלי ציפורי)

עכשיו ליאת בן ארי שמה גם את עו"ד חדד על הכוונת

ליאת בן ארי יורדת לשפל המדרגה: השופר שלה "אור כרמי" טען שתיקי האלפים הם התיק הראשון בחייו של עו"ד עמית חדד בו הוא מנהל הוכחות. העובדות: חדד הוביל רק לאחרונה לזיכוי שני שוטרים אחרי שמח"ש (הפרקליטות) הגישה נגדם כתב אישום

הקליקו לתוכן »