יומן הבוקר
עודד שאטה (צילום: אלי ציפורי)
תיק הצוללות תיק תפירה פרק 11! מיקי גנור: "ביום השלישי למעצר כבר החלפתי תחתונים באותו צד, פנימה החוצה, פשוט גועל הנפש. הרבה פעמים צריך ללכת לשירותים והם החליטו שזה לא מתאים להם. ביקשתי, ביקשתי, ביקשתי. אני אשתין פה, תחליטו איפה אני משתין, בצד ימין בצד שמאל, או פשוט עליכם, והתחלתי להוריד את המכנסיים להשתין. אז הם הבינו שאו-קיי ניתן למסכן הזה להשתין"

עדותו של מיקי גנור במשפט הזוטא שלו בתיק הצוללות. פרק מס' 11 בסדרה 'תיק הצוללות, תיק תפירה'.

***

עו"ד ניר: הוא שואל אותך ככה עודד שאטה, בראייה לאחור מה היית משנה. אתה חוזר אחורה עכשיו בדברים רואה את המצב עכשיו לאן הדברים מובילים ואין מתנות בחינם, מה היית משנה?
ואז אתה לדעתי זה אתה אומר את זה לא הייתי מכניס את שמרון, כן אתה גם אומר את זה בהמשך למה אתה אומר שלא היית, למה אם יש משהו שהיית משנה זה שלא היית מכניס את שמרון?

גנור: כי לשמרון לא היה לו שום תפקיד בכל נושא העסקאות לפרויקטים האלה והוא סתם משך אש בצורה מטורללת לגמרי, משך אש. ואני לא הייתי מודע לזה שזה העו"ד של המדינה וכולי וכולי.
תזכור שבכלל לא היו לי פרויקטים בישראל, לא היו לי עסקים בישראל, לא התעניינתי בדברים האלה וללא ספק זה להביא מישהו שמושך אש ללא סיבה לא הייתי מכניס את שמרון, אין שום סיבה.
הוא גם עלה פחות ממשרדי עו"ד אחרים, אבל שום סיבה. העובדה שמה שהוא עשה בחיים זה 2 או 3 עסקאות נדל"ן בסוף זה עיקר התרומה.

עו"ד ניר: בוא נתקדם ברשותך, אתה אומר אני מבקש שתדאג.

גנור: כן, תדאג שיהיה לי בגדים להחליף. זה כבר לא הגיוני ולא סביר.

עו"ד ניר: אני מבקש שתדאג שיהיה לי בגדים להחליף זה כבר לא הגיוני ולא סביר. זה מטורף, זה פשוט גועל נפש פשוט גועל נפש.
שאטה אומר לך אל תעשה עבירות לא תגיע למצב הזה, מה אתה רוצה מאיתנו תגיד לי מה אנחנו זה אנחנו מנסים לדאוג לך כשיש, אתה אומר אז בוא בבקשה בוא תדאג שאני אוכל להחליף בגדים אפילו פה.
שאטה אומר בוא תקרא את זה שנהיה מוכנים, גנור מה זה שוב מה זה? שאטה אומר: חקירה, שב שב בצורה נינוחה, תעבור על זה כמו שצריך, כל התיקונים שלך. אתה אומר לא יודע אבל אני יכול להחליף בגדים, להחליף פה בגדים. אתה יודע מה הכי פשוט בזמן שאני קורא את זה? בוא תביא לי את הדברים.
שאטה אומר: אין מה נראה לך, אתה עצור. מה זה אני רוצה להחליף בגדים? אני רוצה מאיפה אתה מביא את זה?
אני אומר אני מסביר לך עוד פעם אני לא אורי קנר, טוב או קיי אורי קנר, אתה יכול להסביר את העניין עם הבגדים פה שביום השלישי אתה מבקש להחליף?

גנור: ביום השלישי כבר החלפתי תחתונים באותו צד, פנימה החוצה התחתונים אני מחליף אותם, לא מחליף את התחתונים פנימה החוצה, פנימה החוצה, פנימה החוצה, הופך צד, פשוט גועל הנפש אין ביטוי אחר.
אני לא יודע אם זה פה לפני כן או אחרי כן, הרבה פעמים צריך ללכת לשירותים והם החליטו שזה לא מתאים להם. ביקשתי ביקשתי, ביקשתי, אני לא יודע אם זה פה מקום אחר עוד פעם או קיי.
אני אשתין פה, תחליטו איפה, אני משתין בצד ימין בצד שמאל או פשוט עליכם, והתחלתי להוריד את המכנסיים להשתין. אז הם הבינו שאו קיי, ניתן למסכן הזה להשתין גם. אבל זה ,ככה זה עובד, גברתי השופטת, ככה זה עובד, ככה זה עובד.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »