יומן הבוקר
מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)
תיק הצוללות תיק תפירה פרק 26! גנור: "מוטי לוי בדרכו המתוחכמת מוטי מסביר שנתי שמחוני (עורך דינו הקודם) בעצם מפריע. כי נתי מכיר את העובדות, נתי חקר אותם 7, 8 חודשים. ולמוטי היה ברור שנתי לא יאפשר לי לעשות שטויות. וכשהוא קודם מדבר על הקיאק אז יש שני מקומות בקיאק. את נתי שמחוני אנחנו צריכים עכשיו לפטר, לזרוק. ואני השבוי הקלאסי פה, הנאנסת הקלאסית"

עדותו של מיקי גנור במשפט הזוטא שלו בתיק הצוללות. פרק מס' 26 בסדרה 'תיק הצוללות, תיק תפירה'.

***

עו"ד ניר: אומר לך מוטי לוי, "אני פיקס, אתה פיקס, שנינו ביחד באותו קיאק". אתה שואל, "אתה חותר בקיאק"? לוי אומר לא, "אבל אני אוהב לצפות בחותרים בקיאק". גנור, "כן". ואז הוא שואל אותך ככה. "מי מייצג אותך כרגע"? אתה, "נתי שמחוני", לא ברור, גנור, "מה", ה "לא ברור", "מה אתה יודע את התלבטויות שלי אפילו בזה, הדובר. "ההתלבטויות", למה אפילו, לא אמרתי שלי, אפילו בזה.
לוי, "לא, אל תגזים, אל תגזים, אני לא נכנס לתוך הראש שלך, אני לא תסתכל, אני איך שהאירוע התפוצץ, נפלתי על נתי שמחוני, אני יכול להגיד לך במקרה".
ואז הוא אומר לך, "לא, אני לא רוצה". בהמשך העמוד, "אני לא רוצה להיכנס לעוה"ד, זה הטריטוריה שלך". מה אתה מבין, ואז אתה אומר, "לא, אז אני אומר אני בדילמה". ואז לוי אומר, "אל תתלבט איתי לגבי זה". ואז גנור, "למה אני אומר לך, אני לא, אני לא מתלבט איתך".
ששואל אותך, קודם כל כשהוא אומר לך קיאק, שנינו ביחד באותו קיאק, ואז הוא שואל אותך מי מייצג אותך כרגע. ואז אתה אומר, מה אתה יודע את ההתלבטויות שלי אפילו בזה, איך אתה מתייחס לזה?

גנור: זה קיאק עם שני מקומות נראה. זאת אומרת בדרכו המתוחכמת מוטי מסביר שנתי בעצם מפריע. כי נתי מכיר את העובדות, נתי חקר אותם 7, 8 חודשים. נתי קיבל גישה למחשב שלי, נתי עבר על כל פסיק, על כל, חיפש כל פאול שהיה לי, במשך 6, 7, 8 חודשים. ולמוטי היה ברור שנתי לא יאפשר לי לעשות שטויות ולא, לא להיכנע לגחמות שם.
וכשהוא קודם מדבר על הקיאק אז יש שני מקומות בקיאק. את נתי שמחוני אנחנו צריכים עכשיו לפטר, לזרוק. ואני השבוי הקלאסי פה, הנאנסת הקלאסית. בסדר מה שתגיד.

עו"ד ניר: מה אתה מבין שהוא אומר לך, מי מייצג אותך כרגע?

מיקי גנור: שאני צריך להחליף ייצוג.

עו"ד ניר: למה? איך אתה, איך אתה מבין את זה?

מיקי גנור: כי נתי לא, נתי שמכיר את העובדות לאשורן, מכיר את הדברים, חקר את הדברים, הוא לא יכול להמשיך ולעבור לסיפורי בדיות, הוא לא יכול לעבור לזה.

עו"ד ניר: אבל הוא אומר לך שהוא לא רוצה להיכנס לעוה"ד בהמשך?

מיקי גנור: זה בלשון סגי נהור, זה כאילו. זה להגיד אני נכנס, לקרוא זה נכון זה לא 'אני לא רוצה'.
אני אסביר לך, נתי מיותר, אני נכנס לאזור של עוה"ד, זה ברור. ואני אדאג שיהיה עו"ד שמתאים לנו.

עו"ד ניר: אבל הוא אומר לך שזה הטריטוריה שלך, הוא אומר לך שהוא לא, נכון שהוא אומר לך קיאק והוא שואל אותך כרגע, אבל הוא שואל אותך באיזה תום, מי מייצג אותך כרגע. הוא לא אומר לך פה תחליף את נתי.

גנור: היה פה מוטי פה, עכשיו עם כל הזיכרון הדפוק שלי, מוטי עמד פה ושיקר, מה לעשות הוא שיקר. אז להשיג את המטרה, הסבירו ששיקוף האמת, שקרים זה הכל לגיטימי. אז בסדר, אז הוא אמר. אי אפשר לתת לזה יותר משקל מאשר תרגיל חקירתי נלוז, או תקראו לזה איך שאתם רוצים, שהמטרה להחליף עו"ד, זה הכל.

עו"ד ניר: ואז אתה אומר, "כן, כן, אבל אני בהתלבטות. אם אתה שואל אותי אם להתקדם אז". "אני רוצה שזה יהיה שלך".
ואז אתה אומר, "כן, כן, אבל אני בהתלבטות. אם אתה שואל אותי אם להתקדם אז עם מי אנחנו מדברים, אני אומר לך ברגע זה, יכול להיות זה רם כספי, יכול להיות זה אלי זוהר, יכול להיות זה נתי שמחוני. לא יודע. אני, אני, כי ברגע זה מי שמייצג אותי זה נתי שמחוני".
לוי, "הבנתי". גנור, "אבל אם אנחנו נתקדם למהלך שהוא מגה-מגה-מגה-מגה אירוע, בלי לפגוע בנתי שמחוני, זה גדול עליו". לוי, "אז אני אומר לך". גנור, "זה גדול עליו". מוטי לוי, "ברור אז אני". גנור, "זה גדול עליו".
לוי, "סליחה שאני אומר ברור, בסוף זאת ההחלטה שלך, אתה צריך להחליט". גנור, "כן, כן, ברור לגמרי. לוי, "אני רוצה לומר". גנור, "אבל אין עוד אירוע, אז אין לי מה להחליט". לוי, "רוצה לא, אתה צריך להחליט אני איתך. רוצה לומר במשפט שלי, אתה צריך להחליט גם לגבי הגלגל שדיברנו עליו מקודם, הגלגל הזה שעכשיו נראה ומורגש כפי שנמצא כנוטה כף למטה בידיים שלך, רק שלך, אני אעזור, אני פה בשביל לעזור. ותבטח בי, ותבטח בי, זה הכי חשוב".
גנור, "אבל קודם אנחנו צריכים לסכם את, ז"א החלק שלי בעסקה, הוא בעצם נורא פשוט, החלק שלי הוא בעצם הוא אפילו נורא קל, לספר לך את האמת את ה".
לוי, "את האמת". גנור, "כן". לוי, "זה הכל". גנור, "ואת החלק שלי באירוע". אתה יכול להסביר את הקטע הזה בבקשה? למה זה גדול, בוא עו"ד שמחוני, למה זה גדול עליו?

גנור: זה לא גדול עליו, זה פשוט, נתי שמחוני ליווה אותי עם הצוות שלו מהרצוג פוקס נאמן חצי שנה, 7, 8 חודשים. מכיר את העובדות, חקר את העובדות, הפך את העובדות, הפך כל פסיק במקומות שאני לא הכרתי, לא זכרתי, לא ידעתי. עבר כל דבר.

עו"ד ניר: וכשהוא אומר לך שוב פעם, תבטח בי, תבטח בי, מה אתה מבין בזה?

גנור: שעכשיו הוא השובה, אני השבוי שלו, עו"ד הוא לא רלוונטי. העו"ד הוא לכל היותר בובה על חוט, סליחה שאני מעליב מישהו, אבל באירוע פה העו"ד נהפך לאיזושהי בובה על חוט שברובריקה צריך לסמן וי שיש עו"ד, אז מסמנים וי שיש עו"ד.
אבל זה באמת לא, זה משחק, משחק מכור כמו שבמחוזות אחרים זה קורה.
כשאני קורא את זה שלא יהיה ספק, זה נורא, זה פשוט נורא. זה פשוט נורא, נורא, נורא, נורא. גועל נפש אחד גדול. מחליא אותי לעמוד פה, מחליא אותי לעמוד פה ולקרוא את כל הזוהמה הזאת, פשוט מחליא.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »