יומן הבוקר
ליאת בן ארי, יהודית תירוש (צילום: אלי ציפורי)
ברוך קרא, שופר הפרקליטות, משתלח שוב בשופטים, הפעם בשופט במשפט זדורוב, שגם בו הפרקליטות נחשפת בעליבותה ורשעותה. כמו במשפט נתניהו, גם במשפט זדורוב, ברוך קרא לא אומר אמת
האם ברוך קרא מאותת לשופטי נתניהו?
כותב על התנהלות השופט של זדורוב: "הזיה פסיכודלית"

כתבה אחר כתבה, ברוך קרא, אחד השופרות הבולטים של הפרקליטות, משתלח באשר קולה, ראש צוות השופטים במשפט זדורוב, רק בגלל ש"העז" להעיר הערות ביקורתיות על הפרקליטות.

השבוע, בצר לו, אחרי התרסקות תיק 4000, הוא שוב התנפל על השופט אשר קולה בגידופים והשתלחויות.
אם איש ימין היה עושה זאת, מיד היתה קמה מהומה רבתי. אבל לברוך קרא, זה שהמציא את "ראית הזהב" בדמות הבלוק הצהוב של פילבר, זה ששיקר במצח נחושה והמציא בדיות על "אקדח מעשן", מותר ה-כ-ל.

***

מה שמדהים הוא שברוך קרא, בדיוק כמו במשפט נתניהו, ממשיך לשקר. שימו לב מה האיש היהיר הזה כותב:

"אני מכיר את העובדות טוב יותר מהשופט, אני קובע כי איש מהפרקליטות לא ביקש ממני לבוא לדיונים. הגעתי, כי המשפט עניין אותי, כי הוא חשוב, כי קראתי את הפרוטוקולים שלו. וכשהגעתי, ראיתי והאזנתי, פשוט נדהמתי והתחלתי לפרסם את מה שרואות וקוראות עיני ושומעות אוזניי.
הטענה כי הפרסומים הללו הם תוצאה של "קמפיין" היא לא פחות מהפצת שקר קונספירטיבי מכס כבודו.
לצערי אין דרך אחרת לתאר את דברי השופט הבלתי מבוססים. מכאן הדיון – שהוא במסגרת תיק רצח, כן? רק הולך וצולל אל מחוזות ההזיה הפסיכודלית".

בואו נפרק את המשפטים של קרא:

הוא טוען שהוא מכיר טוב יותר את העובדות מהשופט. באמת?!
קרא לא מופיע לכל הדיונים ואני גם לא מאמין לו שהוא קורא את כל הפרוטוקולים (בדיוק כמו במשפט נתניהו); הכתבות שלו הן לא חלק מ"קמפיין" של הפרקליטות?
אני ממליץ לקרוא את דף הפייסבוק של אילנה ראדה, שיושבת בכל דיון ומכירה את העובדות הרבה יותר טוב מברוך קרא. ראדה תופסת את קרא בקלקלתו, תופסת אותו בחפיפניקיות שלו ובעיוות המציאות שלו, וגם תפסה אותו מתודרך ע"י התובעת בתיק זדורוב, שרון הר ציון, בתחנת דלק. 

זה מזכיר לי שברוב חוצפתו, במקום להתנצל, ברוך קרא אמר בשבוע שעבר שהוא "גאה" על החשיפה שלו בנוגע ל"ראיית הזהב" בתיק 4000.
לטענתו, הוא לא אמר שזו "ראיית זהב", אלא שהחוקרים טענו זאת והוא הביא את דבריהם.

ראשית, כל המסגור של האייטם, כולל הריאיון עם חברו רביב דרוקר, היה שזה אקדח מעשן וראיית זהב, ונתניהו כנראה משקר.
שנית, קרא רק מוכיח שהוא לא עיתונאי. שהוא בולע כל לוקש של החוקרים ושל יהודית תירוש ומשדר בלי בכלל להבין על מה מדובר ומבלי לבדוק.
הוא ודרוקר עשו זאת לאורך כל תפירת תיקי נתניהו, במיוחד לפני הגשת כתב אישום: בדו ראיות, איימו על עדים ויצרו נרטיב שקרי – והכל בשליחות הפרקליטות.

אלא שלדעתי המסר של ברוך קרא הוא, בעקיפין, לשופטי נתניהו.
קרא כבר השתלח בשופטי נתניהו לפני כ-9 חודשים אחרי שהפרקליטות חשבה שצוותי ההגנה "מורחים" את הדיונים, מנטרה קבועה של יהודית תירוש וליאת בן ארי.
הוא כתב על השופטים שהם "נכנעו", שהם "מנהלים רע" את המשפט, שסיפקו "פריבילגיות בלתי נגמרות לצוותי ההגנה", ונתנו להם "יד חופשית".

על ההחלטה לעבור על החומרים שהסתירו בפרקליטות בעדות ישועה קבע ברוך קרא שזו "החלטה מופרכת, מיותרת ומעכבת" ועוד ועוד גידופים והשמצות.

השיטה של כנופיית דרוקר-קרא-דליפמן היא שיטת הבריונות: הם איימו על עדים (כמו על שלמה פילבר) והם מאיימים על שופטים שלא מיישרים קו עם הפרקליטות.

הרי לא סביר ששופטי נתניהו לא אומרים כמעט מילה של ביקורת על התנהלות הפרקליטות במשפט, הכוללת הסתרת חומרים בהיקף מפלצתי, התנגדויות הזויות, ודרישה לתעד כניסותיו ויציאותיו של נתניהו.
הם מעדיפים לשתוק – והשופט בדימוס הרן פינשטין כועס, ובצדק כועס, על הדממה הזו לאור מה שחשף.

המטרה של קרא היא כנראה שהם ימשיכו לשתוק, ויחששו פן יבולע להם.

מאמרים אחרונים

הדס קליין, דני יופה, ארנון מילצ'ן

הפרוטוקולים מדברים: דני יופה, החוקר של הדס קליין (חלק ג')

עו"ד חדד: למה לא ערכתם עימות בין הדס קליין למילצ'ן? דני יופה: לא אוהב את הכלי של עימות; עו"ד חדד: למה לא הראיתם לה את הגרסאות של עדים אחרים שסתרו אותה? דני יופה: העדים האלה לא היו בתקופתי (זו לא אמת). חוקרים את החוקרים!

הקליקו לתוכן »
דני יופה (צילום: אלי ציפורי)

חוקרים את החוקרים: דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין

עו"ד חדד: למה לא מימשתם צו החיפוש אצל קליין? דני יופה: לא זוכר; למה החקירה הראשונה של קליין לא הוקלטה? יופה: לא זוכר; היא תושאלה בהתחלה בחדר של מומי משולם? יופה: יכול להיות (משולם מכחיש). הפרוטוקולים מדברים!

הקליקו לתוכן »