גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 28.10.2022

ראש ממשלה לא יודע מי חיסל מחבל, הערבים לקחו את השלטון מנתניהו, התגובה של גלי בהרב מיארה, האינטרסים של ניר חפץ, לבטל את עבירת מרמה והפרת האמונים, הזמן המיותר, להביא את הסכם הגז עם לבנון לאישור הכנסת
אלי ציפורי, רדיו גלי ישראל

כנרת בראשי: ״ליהיא לפיד הרגישה ל-5 דקות את מה שעושים לשרה נתניהו כבר שנים בלי הפסקה. מה, היא לא יודעת איפה שירת בעלה, שמתנהג כאחרון הדיקטטורים? גאולה אבן הזיזה שתי נשים בערוץ 13 שנשארו ללא מקור פרנסה. הייתי מצפה ממנה קודם כל לדאוג להן, זה מה שעשיתי בעבר״.

חיים רמון: ״דבר אחד לא יכול לקרות בבחירות האלה: לפיד לא יוכל להקים ממשלה גם אם גוש נתניהו יקבל 59 מנדטים; החרדים לא יעזבו את הגוש – זה לא קרה 4 פעמים וזה לא יקרה גם הפעם; אני מעריך שהסיכויים של נתניהו להשיג 61 הם מאוד סבירים״.

טלי גוטליב: ״התחלחלתי מאמירת יהודית תירוש שהיא לא מאמינה לעדי התביעה שלה. היא מסתירה מאיתנו 2 סודות: למה היא לא סומכת עליהם, איזה מידע יש להם שמחליש את התיק וגם למה היא מחזיקה אותם – כדי למנוע מההגנה לדבר איתם. תירוש נוהגת בידיים לא נקיות, היא הרי מייצגת את הציבור ואת הצדק״.

אבי וייס: "תיאוריית קו האספקה השוטף בתיק 1000 עלתה באש ויונתן חסון הפך לבדיחה. הפרקליטות ריסקה את כל הנורמות של חקירה פלילית במדינת ישראל – נתניהו אהב 2 סוגי סיגרים בלבד והפרקליטות העמיסה עליו 33 סוגים שרכשו מילצ'ן ופאקר"

הרן פינשטין מונה כמה צעדים פשוטים ויעילים לתיקון מערכת המשפט הכוללים תיקוני חקיקה: "צריך להגדיר את סמכויות בג"ץ באופן ברור כדי שלא ידון בעניינים פוליטיים, ביטחוניים וחברתיים. ההגדרות כרגע לא ברורות, הן פתחו את השער ונתנו כוח בלתי מוגבל לעליון. זו לא הגבלה אלא הגדרה כדי לרומם את הדמוקרטיה בישראל כי שופטי העליון רוצים לשלוט"

עו"ד אייל בסרגליק שמייצג את יוסי כמיסה: "הוא יצא דובר אמת, כמיסה עבר 'אירוע פיזי' שסיכל את הגעתו למשטרה ועדיין לא זומן לתת עדות; שלחתי מכתבים ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה בנושא – אין קול ואין עונה"

סטלה קורין ליבר על שכר הלימוד הזול באקדמיה וגם חוסר תחושת הצדק שמשקפת האמירה של יהודית תירוש שמכתימה עדי תביעה ומגדירה אותם כ"לא אמינים"

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון להפיכה השלטונית שנעשה בישראל

ביום שלישי השבוע (01.11.2022) יש לנו הזדמנות לעשות הפיכה דמוקרטית להפיכה הבלתי דמוקרטית שיזמה התקשורת הממסדית בישראל יחד עם הפרקליטות.

התקשורת התמסרה, התקרנפה ודבררה. במקום לבקר את הפרקליטות, היא ביקרה את מבקרי הפרקליטות. במקום להאיר פינות חשוכות, היא הסתירה אותן. במקום לחשוף שחיתויות בדרכי העבודה של מערכות אכיפת החוק, היא קברה אותן.

וחמור מכל: היא לא רק טייחה את מעשי הפרקליטות, היא לא רק סייעה בשירותי הדוברות שלה, היא הפכה לסוכנות המודיעין של המשטרה והפרקליטות.
היא הזינה את מערכות אכיפת החוק במידע כוזב על נתניהו, היא השתמשה בכוחה כדי ללחוץ על פתיחת חקירות סדרתיות נגד נתניהו, היא פרסמה את המידע הכוזב הזה וחוזר חלילה. התקשורת הזינה את הפרקליטות והפרקליטות הזינה את התקשורת.

השיטות שנחשפו במשפט נתניהו הן לא שיטות חדשות – מערכות אכיפת החוק תמיד עיגלו פינות, התגלו בחוסר מקצועיות, עברו על החוק בשירות החוק, ביצעו סיכולים ממוקדים בפוליטיקאים ממניעים לא נקיים, צופפו שורות, השמיצו שופטים שלא יישרו איתם קו ורמסו זכויות של אזרחים ברגל גסה.

הפעם העוצמות השתנו והשיטות השתכללו. המטרה היתה ראש ממשלה נבחר בישראל. המטרה היתה: הפיכה.

גויסו לכך משאבים בלתי מוגבלים, בכוח אדם ובתקציבים – אלפי אנשים בסך הכל עבדו על ההפיכה הזו – חוקרים, פרקליטים, אנשי מודיעין ומאות מיליוני שקלים מכספי ציבור בוזבזו.

לכן, ביום שלישי עושים הפיכה להפיכה, אבל הפעם דרך הקלפי, בדרך שקופה ולא אפלה.

מה חדש?

אורן פרסיקו, הדס קליין, חיים ויסמונסקי (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.10.2024

תיק תפור ציפורי&וייס: תבוסה קשה בדיון הראשון לפרקליטות המושחתת שניסתה להסתיר חומרים, לפרוקסיס שלה ולהדס קליין. עו"ד ציון אמיר: "אני מתפלץ מהמחשבה מי נתן את ההוראה להעמיד לדין שני עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה לטובת עניינים וערכים חשובים של חופש הביטוי, חופש העיתונות, חובתו וזכותו של הציבור לדעת. זו מדינה שאנחנו לא רוצים לחיות בה שרודפים עיתונאים וזו רדיפה פוליטית"

הקליקו לתוכן »
שייקה ברקת, אהוד ברק (צילום מסך טלוויזיה)

יומן הבוקר 16.10.2024

שייקה ברקת: "מה שכתבתי על אהוד ברק והצוללת השישית? זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון" (הכוונה לכך ששינה את דעתו של אהוד ברק מנגד לבעד, בנוגע לצוללת השישית)

הקליקו לתוכן »