גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 24.03.2023

הפקרות שלא היתה כדוגמתה, לא איכנע בנושא האיזוק האלקטרוני, יש אנשים בפרקליטות הצבאית שהם יותר גרועים מהאנרכיסטים, שערוריית הפגסוס, יצחק עמית לא מתאים לכהן כנשיא העליון, לקנות את אזהרות הכלכלנים
אלי ציפורי, רדיו גלי ישראל

חיים רמון: "אני חרד לגורלה של המדינה ואנחנו במשבר הכי עמוק שיכול להיות. אחרי רצח רבין הייתי גם במועקה אבל לא חששתי לגורלה של ישראל. ההתנהלות של מתנגדי הרפורמה שברה את כל הכלים, בעיקר בנושא הסרבנות ושלא יבלבלו את המוח על התנדבות. זו הפקרות שלא היתה כדוגמתה".

ח"כ טלי גוטליב: "אני מקבלת נאצות של איחולים במחלות קשות ומוות אבל לא איכנע בנושא האיזוק האלקטרוני. בוועדה לקידום מעמד האישה בראשות פנינה התנהגו אליי כמו טרוריסטיות, צרחו עליי כמו בלול תרנגולות; "נתניהו היה מזועזע שעמית הלוי הצביע נגדי בוועדת האתיקה, גם דרעי אמר לי אל תזרי לי מלח על הפצעים".

מוריש הירש, לשעבר בפרקליטות הצבאית: "הטענה שהרפורמה תפגע בחיילי צה"ל היא שקר גס. אני לא מבין למה הפצ"רית וגם בפרקליטות לא מבהירים זאת – יש לי חשש שבפרקליטות הצבאית עובדים ביחד עם בית המשפט העליון נגד הרפורמה; יש אנשים בפרקליטות הצבאית שהם יותר גרועים מהאנרכיסטים".

אבי וייס בחשיפות חדשות על שערוריית הפגסוס

השופט בדימוס הרן פינשטין מסביר למה יצחק עמית לא מתאים לכהן כנשיא העליון

סטלה קורין ליבר מסבירה למה כדאי לקנות את אזהרות הכלכלנים

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון למשטרת ישראל ולקובי שבתאי

חסימה מראש של צירי תנועה מרכזיים בלי מפגינים, או עם קומץ מפגינים, בתיאום מראש. התגרות שלא לצורך בציבור החרדי מתוך כוונה ברורה לייצר פרובוקציות ומניפולציות על דעת הקהל.

מפקד מחוז ת"א שמסתובב כגיבור בין המפגינים האנרכיסטים ומתחבק איתם, מפכ"ל משטרה שמדבר גבוהה גבוהה על שלטון וציות לחוק אבל מאפשר לפורעי חוק לחגוג על חשבון הציבור. משטרת ישראל, שאמורה לשמור על החוק, עובדת בשביל פורעי חוק. פרקליטות שהפכה את המשטרה לקבלנית הביצוע שלה בחיסולים פוליטיים, לא טרחה להגיש אפילו כתב אישום אחד נגד פורעי החוק. התוצאה העגומה היא שהפרקליטות והמשטרה הם פעילי מחאה שמעודדים הפרות חוק כדי להפעיל שלטון. ניסיון הפיכה מס' 2.

בינתיים מתברר שקצין משטרה, אחד בשם יואב תלם, שהיה אחראי על תפירת תיק 4000 הודה בעדותו בבית המשפט שהמשטרה פעלה בניגוד לחוק בהפעלת פגסוס. תלם הודה גם ששיקר בכנסת לציבור כשהמציא מושג ממוחו הקודח כדי לטייח את הפרשה. עברנו על החוק, אבל זה לא אני, התחמק תלם, לא זוכר, לא יודע, לא מבין בטכנולוגיה.

במדינה דמוקרטית אנשים שעוברים על החוק מועמדים לדין, קל וחומר שמי שעובר על החוק ומודה בכך הם אנשי החוק בעצמם.

למרבה הצער, ישראל בנויה כך ששני הגופים החזקים במדינה מתפקדים כמו בדיקטטורה – הפרקליטות והמשטרה. גם כשהם עוברים על החוק הם מעליו. גם כשהם מרגלים אחרי אזרחים, סוחטים עדים, משבשים הליכי חקירה ומשפט – הם ממשיכים לקבל מאיתנו שכר ואפילו לקבל מאבטחים.

את זה חייבים לשנות, אחרת מה שווה רפורמה, אם העבריינים ממשיכים להסתובב חופשי.

מה חדש?

אורן פרסיקו, הדס קליין, חיים ויסמונסקי (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.10.2024

תיק תפור ציפורי&וייס: תבוסה קשה בדיון הראשון לפרקליטות המושחתת שניסתה להסתיר חומרים, לפרוקסיס שלה ולהדס קליין. עו"ד ציון אמיר: "אני מתפלץ מהמחשבה מי נתן את ההוראה להעמיד לדין שני עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה לטובת עניינים וערכים חשובים של חופש הביטוי, חופש העיתונות, חובתו וזכותו של הציבור לדעת. זו מדינה שאנחנו לא רוצים לחיות בה שרודפים עיתונאים וזו רדיפה פוליטית"

הקליקו לתוכן »
שייקה ברקת, אהוד ברק (צילום מסך טלוויזיה)

יומן הבוקר 16.10.2024

שייקה ברקת: "מה שכתבתי על אהוד ברק והצוללת השישית? זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון" (הכוונה לכך ששינה את דעתו של אהוד ברק מנגד לבעד, בנוגע לצוללת השישית)

הקליקו לתוכן »