גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 14.04.2023

לשמאל יש כוח סייבר, המחאה חותרת להפלת הממשלה וממשלה חלופית ללא בחירות, רוני אלשיך אחראי לרמיסת זכויות אדם, עשרות אלפי צווים לא חוקיים מוצאים בשנה, הפחדנות של בצלאל סמוטריץ', דעות צפויות מראש של שופטים
אלי ציפורי, רדיו גלי ישראל

ח"כ טלי גוטליב: "איזה כיף להיות ליאת בן ארי. בנייה לא חוקית? זה בכלל הבעל שלה, היא ישנה. עכשיו הבן שלה עוזר פרלמנטרי של ח"כ מירב כהן מיש עתיד. זה לא ייאמן"; "לשמאל יש כוח סייבר בלתי רגיל, אני מצפה ממערך ההסברה במשרד ראש הממשלה לדברר את כל מה שהממשלה עושה שנתניהו יוציא סרטונים פעם ביומיים".

ד"ר משה ברנט על השיחה עם אהוד ברק: "הבנתי ממנו שהרפורמה היא חלק קטן. המחאה חותרת להפלת הממשלה והקמת ממשלה חלופית ללא בחירות עם רשימת דרישות שנתניהו לא יהיה שותף בה. כל זה לא יעשה דרך הכנסת אלא מה שאני קורא 'ממשלת רחוב'. שיהיה ברור שיש פה צונאמי והכל התחיל במשפט נתניהו. ברק חסר מעצורים".

חיים רמון: "אני מניח שהשיחות בבית הנשיא יסתיימו בלא תוצאות; אני מציע לקואליציה לשנות כיוון ולמנות ועדת בדיקה ממשלתית עם סמכויות חקירה ל-3 נושאים: רוגלות, רות דוד ומח"ש, לקצר זמן החזקת תיקים ל-3 שנים ולקבוע תקופת צינון לאנשי פרקליטות שעוברים להיות שופטים. רוני אלשיך אחראי לרמיסת זכויות אדם והוא עוד נואם בהפגנות; זה לא מקרי ש-4 שופטים שזיכו את זדורוב ומי שהחליט על משפט חוזר הם לא מהפרקליטות".

אבי וייס חושף עוד דרכים לעקוב אחרי אנשים: נתוני גלישה ואיכון חי – עשרות אלפי צווים לא חוקיים מוצאים בשנה

סטלה קורין ליבר על הפחדנות של בצלאל סמוטריץ'

השופט בדימוס הרן פינשטין על הריסת בתי מחבלים ועל דעות צפויות מראש של שופטים בעניין

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון לאהוד ברק

עמותות ברק, דוח המבקר על חשבונות הבנק שלו, הקשר עם הפדופיל אפשטיין, תשלום ה-10 מיליון שקל מקרן וקסנר על מחקר שאפשר למצוא בגוגל, הותרת חובות לכנסת, שפע של התבטאויות על המרדה, הסתה ואפילו חשיפת סודות ביטחוניים.

לאהוד ברק יש טון חמאה על ראשו, מה שלא מונע ממנו להנהיג את ניסיון הפיכה מס' 2 נגד נתניהו. למה? כי אפשר, כי מותר, כי מותר לפריבלג לעשות את הכל גם אם זה לא מסתדר עם החוק.

השיטה הזו עובדת עם שורה של פוליטיקאים או פוליטיקאים בדימוס: הפרקליטות משרתת אותם, מעניקה להם חסינות, והם משרתים אותה. יד רוחצת יד, שמור לי ואשמור לך ובלבד שנשיג את המטרה. אהוד ברק, בני גנץ, גדעון סער, יאיר לפיד. כולם מאותרגים,

יש פה חבורה קטנה, מיליטנטית ושבעה, רובה מורכבת מאנשי עסקים מנותקים שמשתמשת בהון שלה כדי לבצע מהפכה שלטונית בכוח הכסף. זו חברה שמעולם לא קיבלה את אמון העם, שהציבור דחה אותה אבל היא מנסה לכפות את עצמה ואת כספה על העם.

זו חברה שמדברת על דמוקרטיה אבל רוצה לבטל את הדמוקרטיה, זו חבורה מסוכנת ואלימה שמונהגת על-ידי אהוד ברק, שכשל בקלפי ועינו צרה בנתניהו.

ברק לא מבקש להגן על הדמוקרטיה. הוא מבקש להגן על מערכת משפטית מושחתת שהגנה עליו ועל חבריו. שנמנעה מלהעמידו לדין, שמנעת הזמנתו לחקירה, שמעלימה עין מכל מעלליו. ברק בסך הכל מבקש להגן על עצמו, באמצעות שימור מערכת יחסית שהושחתה לאורך עשרות שנים.

מה חדש?

אורן פרסיקו, הדס קליין, חיים ויסמונסקי (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.10.2024

תיק תפור ציפורי&וייס: תבוסה קשה בדיון הראשון לפרקליטות המושחתת שניסתה להסתיר חומרים, לפרוקסיס שלה ולהדס קליין. עו"ד ציון אמיר: "אני מתפלץ מהמחשבה מי נתן את ההוראה להעמיד לדין שני עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה לטובת עניינים וערכים חשובים של חופש הביטוי, חופש העיתונות, חובתו וזכותו של הציבור לדעת. זו מדינה שאנחנו לא רוצים לחיות בה שרודפים עיתונאים וזו רדיפה פוליטית"

הקליקו לתוכן »
שייקה ברקת, אהוד ברק (צילום מסך טלוויזיה)

יומן הבוקר 16.10.2024

שייקה ברקת: "מה שכתבתי על אהוד ברק והצוללת השישית? זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון" (הכוונה לכך ששינה את דעתו של אהוד ברק מנגד לבעד, בנוגע לצוללת השישית)

הקליקו לתוכן »