
יומן הבוקר 19.03.2025
נתניהו על רביב דרוקר: עובד באופן לא לגיטימי, באופן שחוצה קווים, אני מדבר על דרוקר יחד עם מערכת גורמים באכיפת החוק. כל הזמן פינג פונג פרשיות חדשות, עניינים חדשים, שיתוף פעולה מלא. מלא. היה לו יעד פוליטי להפיל אותי

נתניהו על רביב דרוקר: עובד באופן לא לגיטימי, באופן שחוצה קווים, אני מדבר על דרוקר יחד עם מערכת גורמים באכיפת החוק. כל הזמן פינג פונג פרשיות חדשות, עניינים חדשים, שיתוף פעולה מלא. מלא. היה לו יעד פוליטי להפיל אותי

נתניהו על כתבת התפירה של גידי וייץ ב"הארץ": זו שטות מוחלטת, אני אפילו צחקתי על זה, גיחכתי על זה, זה אידיוטי ונשאר אידיוטי; חשבתי שזו הכפשה שנועדה למנוע ממני לעשות את הרפורמות שרציתי לפתיחת שוק ערוצי הטלוויזיה, התחרות שם שמאוד איימה על החוג הזה וגם נושא התאגיד. לא העליתי בדעתי שעל השקר הזה ייפתח תהליך פלילי

זיקת סיקור זה המצאה מיוחדת שהומצאה עבורי כדי לנסות לתפור לי תיק. הם מפלילים את הפוליטיקה, הם מפלילים את הדמוקרטיה, הם מפלילים את החיסיון העיתונאי, זה מה שהם עושים

נתניהו: דינה זילבר, היא לא בדיוק מגדולי תומכיי, היא הפגינה נגדי, היא הובילה לבדיקה והם הגיעו למסקנה שלא היה כלום, אפס, שום סטייה מן השורה (ברגולציה של בזק). לכן הטענה של הפרקליטות בכתב האישום היא שקרית

אין פה כלום נו, זה אבסורד! אבל זה לא מתאים לתזה התפורה של כתב האישום אז הם ממשיכים. היו צריכים להביא 315 פריטים ואני הייתי שמח להתייחס לכל אחד מה-315 הלבנות הפיקטיביות האלה ולנפץ אותם, לא לנפץ אותם, אני אומר לאבק אותם מלשון אבק כי רסיסים זה יותר מדי ממה שנשאר כאן, לא נשארו רסיסים, אבק

נתניהו בציניות על האמירה של אלוביץ' שאפשר לסמוך רק על ה"רוסי" (ליברמן): זה חשוב. זה מעניין, הוא אומר הזנחת את הרוסי שהוא היחיד שעליו אפשר לסמוך, אני מתחיל להיפגע, כבודכם, הרי אני זה שאפשר לסמוך עליו. אני היחיד שיש לי איזה שהוא קשר והבנה שוחדית שכמובן לא הייתה ולא נבראה

עדות דרמטית של החוקרת רינת סבן: לא היו כלל ראיות למודעות של נתניהו, לא היה שום מקור השוואה ל"היענות חריגה", אין הסבר למה ניסו לשתול לפילבר תשובות, האיומים המרומזים על המשפחה שלו זה כדי "לחבר אותו לרגש", הצרחות עליו זה "שגרתי" והחוקר שישב צמוד אליו ונגע בו זה כדי "להלחיץ אותו"

נתניהו: התמסרות חריגה להרצוג וללבני בוואלה ובערוצים אחרים לגנץ. זו הנחה מטורללת שאני קיבלתי היענות חריגה. על גידי וייץ: פרסם שקרים, צחקתי על זה, זה היה ונשאר אידיוטי. על יהודית תירוש: מוליכה שולל את בית המשפט. על מנדלבליט: לעשות מהדברים האלה שוחד? הוא אמר שבלי שוחד אין תיק

נתניהו על וואלה: יש פה מערכת סגורה, מעין כת שרואה בי כאויב העם. הרצוג ולבני? מה שאתם רוצים. הם יושבים בתוך הקונכייה הזו בעוינות אדירה, בהתקפות פראיות על המדיניות שלי! זה מסביר לי איפה נמצאת הפרקליטות, כי מבחינתם זה טבעי, זה נכון

עו"ד חדד: מה המשמעות שעורך (ינון מגל) פתאום הולך למפלגה (של בנט), לפני כן הוא דאג לסיקור חיובי כלפי אותה מפלגה ואז הוא הולך מצטרף לרשימה שלה. אין גילוי נאות בזמן אמת. נתניהו: זה דבר טבעי, זה קרה עם שלי יחימוביץ'… ידעתי שמגל תומך בבנט תמיכה בלתי מסוייגת

נתניהו: למה אני מועמד פה לדין על הדבר הזה? שמונה שנים גוררים אותי בתוך הגיהינום הזה, על מה? על השטויות האלה שלכם, אתם לא מתביישים? לא בדקתם שום דבר!

תירוש הבריונית לעו"ד חדד: אם יש ראיה על בדיקה שיגיד, אחרת שיידום בעניין הזה! אני מבקשת לא להפריח דברי שקל והבל, אל תפריע לי שאני מדברת! עו"ד חדד לתירוש: שקר והבל? תתביישי! 30 פרקליטים ו-1000 שוטרים עוסקים בתיק הזה ואף אחד לא חשב שצריך לבדוק את הסיקור?