יומן הבוקר
ברוך קרא (ויקיפדיה), יהודית תירוש (אלי ציפורי)
ברוך קרא משקר לציבור: התרועע עם יהודית תירוש בפאב באילת ו"שכח" לגלות לציבור שתירוש שיקרה לשופטים, הדיחה לעדות שקר והגישה כתב אישום שקרי ביודעין בנוגע לפגישת ההנחיה

ברוך קרא, אחד מ"גדולי" סריסי החצר של הפרקליטות ואחד ממחריבי אלג'זירה 13, פצח בסידרה של כתבות על תיקי האלפים לקראת סיום פרשת התביעה השבוע ביום חמישי, עם עדותו של תמיר פרדו.

***

הפרק הראשון עסק בפגישת ההנחיה והנה השקרים הבולטים של דובר הפרקליטות והעבד הנרצע של ליאת בן ארי ויהודית תירוש. פשוט מיצג מפואר של אחיזת עיניים וגניבת דעת – מבית היוצר של קרא:

השקר הראשון

ברוך קרא יוצר את הרושם שהוא בקי בפרטים ונכח בחלק גדול של הדיונים.
ובכן, לא היה ולא נברא.

מכיוון שהייתי שם, אני יודע היטב שברוך קרא לא בקיא ולא הגיע לחלק גדול מהדיונים. כשהוא הגיע, עם הפוזה השחצנית והדוחה שלו, הוא איחר ו/או יצא מוקדם מהדיון.
הוא הגיע רק עם הסלולרי שלו ולא עם מחשב (זה עיתונאי?), מיעט לכתוב ולדווח, והרבה לצחקק עם הכנופייה, במיוחד עם קלדנית מתווה הגז ודליפמן.

השקר השני

קרא שידר לציבור עשרות כתבות מגמתיות ושקריות בנוגע לתיק 4000  ול"שיאו" הגיע כשהמציא "ראיית זהב" בדמות הבלוק הצהוב של שלמה פילבר.

זו אכן הייתה "ראיית זהב", אבל לא לפרקליטות כפי שדיווח קרא בצורה שקרית, אלא להגנה.
קרא לא טרח להתנצל מעולם על סידרת הדיווחים השקריים והמגמתיים שלו בתיקי האלפים ועכשיו הוא מציג את עצמו כ"מנתח" של התיקים.

איזו אחיזת עיניים!

השקר השלישי

ההדלפות הפליליות השקריות והחמורות שהגיעו לקרא הוצגו לא רק במהלך הדיונים אלא במסמך ההגנה מן הצדק שהגיש בזמנו עו"ד ז'ק חן, פרקליטתם של שאול ואיריס אלוביץ'.

איך האיש הזה, שהוכח פעם אחר פעם שקיבל הדלפות פליליות מהפרקליטות, עוד מתבייש "לנתח" את התיקים?

השקר הרביעי

קרא הביא שני מרואיינים וקרא להם "מומחים", במיוחד בתקשורת. לא מומחים ולא נעליים, אינטרסנטים. האחד, בשם עידו באום, הוא ה"פרשן" המשפטי של "דה מרקר", עוד שופר בולט של פרקליטות.
קבוצת "הארץ דה מרקר" הייתה שותפה מלאה לתפירת תיק 4000 באמצעות הכתבה הכוזבת והרשלנית של גידי וייץ. באום, כמובן, לא הגיע לדיונים ואני בטוח שלא קרא אפילו פרוטוקול אחד עד תומו.

"המומחה" השני היה נדב העצני, שנחשב אמנם איש ימין, הוא גם כשונא נתניהו ידוע. גם העצני לא בקיא בתיקים וגם הוא לא ביקר בדיונים.

השקר החמישי (והחמור מכולם)

קרא הציג את עניין פגישת ההנחיה כמן רשלנות של הפרקליטות. צריך להזכיר שבשלב מסויים, אחרי שנחשפה התרמית של הפרקליטות, קרא ניסה להפיל אותה על המשטרה שלא עשתה איכונים.

אבל, מה שחמור מכל, שהאיש שנתפס מתרועע עם יהודית תירוש בפאב באילת במהלך כנס לשכת עורכי דין, לא סיפר את הסיפור המלא וניסה בצורה מכוערת לצייר שיש "סיפור" יותר מלא מפגישת ההנחיה.
והסיפור הוא שיהודית תירוש וליאת בן ארי הגישו כתב אישום שקרי בנוגע למועד פגישת ההנחיה למרות שכל הנתונים ששללו זאת היו בידיהם (איכונים, תכתובות ויומנים).

חמור מכל: תירוש ובן ארי שיקרו במצח נחושה לשופטים כשתירוש חקרה את פילבר ונתנה לו "לזרום" עם המועד השקרי, למרות שידעה היטב שהוא לא נכון.

***

בקיצור ולעניין: קרא הוא לא עיתונאי, הוא תועמלן בשירות הפרקליטות שכשל בסיקור תיקי האלפים ובתיק הצוללות ועוד יש לו את החוצפה לחלק ציונים.

מאמרים אחרונים

מיקי גנור (צילום: אלי ציפורי)

דברים מדהימים צפים בתיק "הצוללות"

העדות המטלטלת של מיקי גנור: מוטי לוי, ראש להב הפורש, צלצל אלי בצרחות נוראיות ואמר לי "אם לא תחתום על הסכם עד המדינה נזיין את הבת שלך" (הבת שנחקרה באזהרה ואיימו לשלול לה את רישיון עריכת הדין). מוטי לוי לא תיעד השיחה

הקליקו לתוכן »