גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 09.07.2021

בנט צריך לעבור לבלפור, מירב מיכאלי לא פמיניסטית, המפלגה התל-אביבית של המתנחלים, פסטיבל הבולשביקים סביב נאור יחיא, מה קרה בתיק 4000 עד כה, ההתפרצות החדשה של הקורונה
אלי ציפורי, רדיו גלי ישראל

עו"ד ציון אמיר פונה למנדלבליט; השופט בדימוס הרן פינשטין על איך בג"ץ מהלך אימים על המחוקקים, גם בחוק האזרחות; כנרת בראשי על ההחלטה של ליברמן בנוגע למעונות יום לחרדים; חיים רמון על חוק האזרחות; סטלה קורין ליבר על אי הצדק של מערכת הצדק הישראלית; רן רזניק על התפרצות הקורונה…

עו"ד ציון אמיר פונה למנדלבליט: "כדאי מאוד שהיועץ המשפטי לממשלה יחליט על פסק זמן במשפט נתניהו, יקבל את החומרים החדשים, יעבור עליהם ויקבל החלטה על שינוי כיוון הרוח, אפילו אם זו תהיה נסיגה מסעיפי האישום או חלקם. זה רק יחזק את אמון הציבור במערכת המשפט. מנדלבליט אמר בעצמו שעבר על כל החומרים שהובאו בפניו ועכשיו מתברר שזו היתה תמונה חלקית"

השופט בדימוס הרן פינשטין על איך בג"ץ מהלך אימים על המחוקקים, גם בחוק האזרחות; וגם: על הבקשה של אולמרט לשלוח את בני הזוג נתניהו לבדיקה פסיכיאטרית ("סיכוי קלוש שיסכימו לך, אני לא הייתי מסכים") ועל פסק הדין נגד יאיר נתניהו בהיעדר הגנה ("בלי כל קשר להמצאה או לא של כתב התביעה זה חסר תקדים שפוסקים סכום של 300 אלף שקל בלי לשמוע בכלל את ההגנה ובלי ראיות")

כנרת בראשי על ההחלטה של ליברמן בנוגע למעונות יום לחרדים: "היום שווה יותר להיות בישראל מסתנן מאשר אברך. מסתננים מקבלים יותר תנאים"; ערוץ 12 ו-13 מסכנים את הדמוקרטיה תוך הסתה, שקרים וסתימת פיות"; "יש כוונה להחליף את מנכ"ל חדשות 13? הוא כשל בתפקידו כי העניק את סמכויות הניהול לרביב דרוקר, ברוך קרא והקלדן אביעד גליקמן, שניכסו לעצמם את הערוץ תוך סתימת פיות"

חיים רמון על חוק האזרחות: "בנט אומר שהאופוזיציה חסרת אחריות ופוגעת בביטחון? איזו צביעות! הלו, בנט, אתה ראש הממשלה שותף של סיעות חסרות אחריות שפוגעות בביטחון ואתה בא בטענות לנתניהו? אני יכול להרגיע את כולם: ביטחון המדינה לא עומד להיפגע בטווח הקצר והבינוני"; "אני צופה בעיות ברע"מ, זו פדרציה של 4 חברי כנסת, של-3 מהם יש קהל מאוד מוגדר"

סטלה קורין ליבר על אי הצדק של מערכת הצדק הישראלית, משיכת תהליכים משפטיים ואכיפה בררנית ("שביתת הפרקליטים? הם בלאו הכי לא עובדים"); וגם: על ההתנהלות של שר האוצר ליברמן וההתמודדות שלו מול ההסתדרות והסקטור הציבורי

רן רזניק על התפרצות הקורונה: "המספרים עדיין קטנים, אבל ההתנהלות של בנט והורביץ זחוחה ומבישה. למה שר הבריאות לא מדבר לציבור, למה לא שומעים אותו?"

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון לאיילת שקד

כשהיא עזבה את משרד המשפטים היא אמרה ש"מצאתי כאן עובדי ציבור ברמה הגבוהה ביותר שקיימת בשירות הציבורי ואני גאה שחלקי היה עמכם".
באותו אירוע פרידה אמר עליה מנדלבליט: "לא חששת להתייצב מול הציבור הישראלי ולומר שאת סומכת על היושרה של פרקליט המדינה ושלי.

האנשים הישרים וברמה הגבוהה, כמו מנדלבליט, ניצן וליאת בן ארי, תפרו תיקים לנתניהו, העלימו ראיות מזכות ואיילת שקד גיבתה ושיתפה איתם פעולה לאורך כל הדרך.

פעם אחר פעם ועד עצם היום זה מגבה שקד את מנדלבליט: הוא מקצועי, הוא ישר, הוא ושי ניצן לא תופרים תיקים. גם אחרי שמנדלבליט נתפס משקר לבית המשפט, שנתן יד למעשים לא חוקיים בתיקי נתניהו – שקד לא מוכנה להוציא מפיה מילה אחת של ביקורת על מנדלבליט. כמוה גם בנט. שתיקתם היא כמו הודאה – אנחנו עם הפרקליטות.

תעשיית השקרים של איילת שקד שנחשפה לנגד עינינו בסדרת הראיונות המביכים שלה השבוע, מתגמדת לעומת ההונאה הגדולה שלה: היא טיפחה את תדמיתה כמי שחוללה שינויים במערכת המשפט ובזמנו גם אני קניתי את התדמית הזו – אבל בפועל עשתה יד אחת עם אלו שהשחיתו את המערכת. שקד הפכה לחברתו של מנדלבליט ורעייתו, איפשרה לו ולניצן לעשות ככל העולה על רוחם בפרקליטות, כולל השתקת הביקורת נגדם, דריסת הילה גרסטל – וגם לא היו לה שום כאבי בטן מדריסת זכויות אדם של ניצן ומנדלבליט.

איילת שקד היא מפעל של שקרים, תעשייה אדירה של יחסי ציבור עם נטייה להתקרבנות וכאבי בטן ברגעים שמתאימים לה – ולאחרונה מתברר שהיא נוהגת לצרוח על אנשים כבדרך שיגרה.
אנשים מנסים לנתח את מערכת היחסים שלה עם בנט – הוא נותן גז, הם אומרים, היא שמה רגל על הברקס. שטויות: שניהם נותנים גז ביחד על הונאת הציבור והשחתת המערכת המשפטית.

מה חדש?

אורן פרסיקו, הדס קליין, חיים ויסמונסקי (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.10.2024

תיק תפור ציפורי&וייס: תבוסה קשה בדיון הראשון לפרקליטות המושחתת שניסתה להסתיר חומרים, לפרוקסיס שלה ולהדס קליין. עו"ד ציון אמיר: "אני מתפלץ מהמחשבה מי נתן את ההוראה להעמיד לדין שני עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה לטובת עניינים וערכים חשובים של חופש הביטוי, חופש העיתונות, חובתו וזכותו של הציבור לדעת. זו מדינה שאנחנו לא רוצים לחיות בה שרודפים עיתונאים וזו רדיפה פוליטית"

הקליקו לתוכן »
שייקה ברקת, אהוד ברק (צילום מסך טלוויזיה)

יומן הבוקר 16.10.2024

שייקה ברקת: "מה שכתבתי על אהוד ברק והצוללת השישית? זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון" (הכוונה לכך ששינה את דעתו של אהוד ברק מנגד לבעד, בנוגע לצוללת השישית)

הקליקו לתוכן »