יומן הבוקר
ניר חפץ (ויקיפדיה)
משפט נתניהו: החקירה הנגדית של עד המדינה, ניר חפץ, עברה לידיה של עו"ד מיכל רוזן עוזר, הפרקליטה של איריס אלוביץ'. היא הצליחה להוציא את חפץ משלוותו וחשפה שוב ושוב את חוסר אמינותו

יום הדיונים במשפט נתניהו שסגר את שבוע הדיונים היה אתמול קצר (כחצי יום), אבל זה היה היום הראשון שבו ניר חפץ יצא משלוותו לא פעם, ובכל הפעמים זה היה ביחס לפקפוק באמינות גרסותיו.

את חפץ חקרה עו"ד מיכל רוזן עוזר, פרקליטתה של איריס אלוביץ' – והנה עיקרי הדברים:

***

בעיות הזיכרון הקשות – עדותו של חפץ לא שווה הרבה

אמירותיו של חפץ אתמול בנוגע לזיכרונו לא מותירות ספק: אי אפשר לסמוך עליו, במיוחד בתיק שעמוס בצירי זמנים של פגישות ואירועים וגם מאופיין במחסור באקדחים מעשנים ובראיות זהב.
חפץ נתפס פעם אחר פעם בסתירות מהותיות וגם בדברים שפתאום נאמרים עכשיו ולא נאמרו עד עתה מעולם. שימו לב איך הוא מסביר אותם:

  • "אמרתי במשטרה אמת לשעתה, עכשיו אני לא זוכר".
  • "זה קרב אבוד הזיכרון שלי".
  • "ראינו שהיו לי טעויות בזיכרון".
  • "איבדתי את הביטחון, כי ראיתי שטעיתי בזמנים".

על שרה נתניהו: "רצו לפגוע בה כדי להפיל את נתניהו מהשלטון"

עו"ד רוזן עוזר: "שרה נתניהו מאוד אמוציונלית?"

חפץ: "כן, אבל זה כל החבילה. היא בן אדם חם, רגיש. יש פלוסים ויש מינוסים בחבילה – בתקשורת תמיד מצאו רק את המינוסים".

עו"ד רוזן עוזר: "כשאתה אומר שיאיר נתניהו 'חם' על וואלה, אז היא הופכת יותר אמוציונלית".

חפץ: "כן, היה תהליך של דמוניזציה שלה בתקשורת. יש חלקים מאוד נרחבים בתקשורת שרצו לפגוע בה כדי להוריד את בעלה מהשלטון, זו הבטן הרכה שלו. היא מרגישה שהיא אישה מוכה, זו תחושה אותנטית, זה לא כלי בידי כדי לשפר את תדמיתה. הם פגעו בה כדי להוריד אותו מהשלטון".

עו"ד רוזן עוזר: "תאשר לי שהיא מחלקת את העולם – לנגדה או לבעדה".

חפץ: "זו תפיסה מאוד כוללנית, היא אישה מאוד חכמה, שיש לה תפיסת מציאות, הנאמנות אצלה בראש סדר העדיפויות. זה מאוד פשטני להגדיר זאת כך".

עו"ד רוזן עוזר: "יש לה ציפיות שהחברים שלה יהיו בעדה, אבל היא נתפסת כמי שהכעס שלה מאוד לא נעים".

חפץ: "נכון".

עו"ד רוזן עוזר: "ואת הכעס הזה מפיץ יאיר נתניהו?"

חפץ: "את לא יודעת כמה, יש עשרות אנשים שיכולים להעיד שהתשובה היא כן".

השופט בר-עם: "שרה ויאיר נתניהו לא נאשמים, מבחינת ניתוח האישיות – האם לזה מטרה מסויימת?".

עו"ד רוזן עוזר: "אני אתקדם".

חפץ: "אני לא מרגיש בנוח לנתח את האישיות של שרה ויאיר נתניהו, מעדיף לא לעשות את זה".

עו"ד רוזן עוזר: "גם אני מעדיפה לא להיות פה".

השקר על יאיר נתניהו – לא עבד ולא למד, בשעה שהוא למד ועבד

עו"ד מיכל רוזן עוזר: "אמרת בחקירה הראשית שלך שאחרי בחירות 2015 שהמשקל של יאיר נתניהו בסביבה של אביו גדלה מאוד".

חפץ: "נכון".

עו"ד רוזן עוזר: "אמרת בחקירה שיאיר נתניהו השתלט לחלוטין על מדיניות ההסברה של אביו ודחק הצידה את הצוות המקצועי שאתה היית אחד מהם, אבל גם אנשים נוספים כמו שי חייק".

חפץ: "נכון".

עו"ד רוזן עוזר: "הגדרת את עצמך כקורבן יאיר".

חפץ: "נכון, חשבתי שהוא גורם נזק אדיר לאביו וגם למדינה".

בהמשך:

עו"ד רוזן עוזר: "ההתנסחות של יאיר נתניהו יכולה להיות מאוד בוטה".

חפץ: "כן, אני מאשר לך שהוא מתבטא במילים מאוד קיצוניות לאנשים ולגופים שהם לא לרוחו".

עו"ד רוזן עוזר: "יש אמירות שאין להם כיסוי?"

חפץ: "תראי, לקרוא לערוץ 12 ערוץ של החיזבאללה, אנחנו יכולים להגיד שזה חסר כיסוי. הוא מבטא את התפיסה שלו בצורה מאוד קיצונית, אבל הדברים קשורים להווייה".

עו"ד רוזן עוזר: "אני מתכוונת לאמירה שלו ש'אבא שלי עשה מיליארדים לאבא שלך' (דברים שאמר נתניהו בבילוי עם בנו של קובי מימון בהקשר למשק הגז)".

חפץ: "לא ידעתי על המקרה הזה".

עו"ד רוזן עוזר: "אמרת בחקירה שלך שזה היה תהליך, זה לא קרה בשבועות הראשונים, זה היה תהליך של שלושה-ארבעה חודשים, שיאיר נתניהו הוא מאוד מאוד אובססיבי, הוא חוזר על מסרים עשרות ומאות פעמים עד שראשך נוטה להתפוצץ".

חפץ: "שאלתי את יאיר אם הוא יעבוד או ילמד, הוא אמר לי שהוא רוצה להשגיח בשלוש השנים הקרובות על אבא שלו, על המדיניות שלו. אני מאוד מעדן בשביל לתת לך מידע, תאמיני לי שאני יכול לתת לך הרחבות, הו-הו… זה השפיע על החלטות תקשורתיות וגם על החלטות שלטוניות".

בשלב הזה חפץ נפל בעוד שקר. יאיר נתניהו למד באותה עת באוניברסיטה העברית והשלים תואר ראשון, וגם עבד בצורה חלקית בארגון שורת הדין, כך שהתיאורים על כך שיאיר נתניהו החליט לא ללמוד ולא לעבוד כדי "להשגיח" על אביו מנותקות מכל מציאות.

בהמשך:

עו"ד רוזן עוזר: "תאשר לי שאחד הכעסים של שרה נתניהו היה המינוי של אבירם אלעד לעורך וואלה".

חפץ: "אני חושב שכן, אין לי זיכרון חד. התהליך שהוא שבגלל שרה נתניהו ויאיר נתניהו נמצאים שעות רבות בבית ביחד – ואז הוא 'מדליק' אותה כמו שאומרים, אני לא מרגיש בנוח עם זה, אבל זה היה אינהרנטי. היתה לו ביקורת מאוד נוקבת על וואלה, הוא יום יום איתה בבית, ובסוף היא מצטרפת".

הדברים הללו לא מדוייקים כלל: יאיר נתניהו למד, לשרה נתניהו יש עבודה משלה וגם אירועים משלה – ומן הסתם חפץ לא היה שם מדי יום. בכל מקרה, לאורך כל הדיונים נראה היטב שחפץ נוטר ליאיר נתניהו ונראה שהתיאורים הם חלק ממסע נקמה שלו בו.

חפץ המציא את האמירה ששאול אלוביץ' אמר שוואלה הוא האתר של נתניהו – רק בחקירתו הראשית

עו"ד רוזן עוזר: "אתה אמרת שלאור המעורבות של יאיר נתניהו אתה הזדהת עם המצוקה האנושית של שאול ואיריס אלוביץ'. שהכעס עליהם לא היה נעים".

חפץ: "נכון, חשבתי שאלוביץ' עושה את הכל, ככל יכולתו, כדי לרצות את נתניהו בוואלה והם כל הזמן תקפו אותם. מי שמוביל את זה – זה יאיר נתניהו, אבל אני שוב אומר שבנימין נתניהו לא היה מעורב בזה".

בהמשך:

עו"ד רוזן עוזר: "איך אתה מסביר שאין באף אחת מהחקירות שלך ולא ברענון העד, אף אחת מהאמירות בחקירת הראשית שאלוביץ' אמר שאתר וואלה הוא של נתניהו ('מה, הם לא מבינים שהאתר שלהם?')".

חפץ: "זה היה התיאור שלו לאור הכעסים, יאיר נתניהו תקף אותם בחמת זעם. אני לא יודע למה לא אמרתי את זה לפני 4 שנים. אני אומר רק אמת".

עו"ד רוזן עוזר: "אתה לא אמרת את זה במשטרה ולא ברענון העד. מעולם לא אמרת את זה".

חפץ: "אמרתי שם אמת וגם היום האמת. נדמה לי שאמרתי את זה ברענון, לא?".

עו"ד רוזן עוזר: "לא, פעם ראשונה אמרת את זה בחקירה הראשית שלך".

חפץ: "גם במשטרה אמרתי אמת וגם פה אני אומר אמת, תסיקו את המסקנות".

המשמעות: אין כמה פנים לאמת, חפץ פשוט המציא אמירה שמעולם לא נאמרה על ידו כשהזיכרון היה יותר חי.

חפץ מוציא את איריס אלוביץ' מכתב האישום: "אני מזועזע שהיא פה"

עו"ד רוזן עוזר: ״אתה אומר בחקירה על פגישת השיבוש (סוף דצמבר 2017) – ״הפגישה התקיימה בבית אלוביץ' ואני עד אז לא הכרתי את איריס אלוביץ׳, חוץ משלום-שלום. במשטרה אמרת אמת?״.

חפץ: ״לגמרי״.

עו"ד רוזן עוזר: ״וזה משקף זיכרון אותנטי? סיפרת שאתה זוכר שזו פעם ראשונה שאת מכיר אותה כי 'לא היה לך נעים מבעלת הבית'".

חפץ: "נכון, איריס היא לא הייתה רלוונטית וגם הייתה מאוד פסיבית בשיחה הזו (שיחת השיבוש) אחרי ששאול ביקש שתצטרף. היא רק הקשיבה. היא לא תרמה לשיחה במאומה. זו האמת״.

בהמשך אמר חפץ:

חפץ: ״כל מה שקשור בגברת אלוביץ׳ לא קשור בהחלטה שלי להיות עד מדינה. אני מזועזע כמוך שהיא יושבת פה״.

השפעה על מינוי עורכים בוואלה – האינטרסים האישיים של חפץ

כתב האישום ייחס לנתניהו מעורבות במינוי עורכים בוואלה, אך אתמול התברר שוב שהדברים פשוט אינם נכונים.

על אבי אלקלעי שהיה עורך וואלה

עו"ד רוזן עוזר: "אמרת בחקירה שלך שגם אלוביץ' וגם ישועה פנו אליך שתגיד לנתניהו שאבי אלקלעי בסדר, שהוא משתף פעולה עם הבקשות".

חפץ: "אני בטוח שאילן ישועה ניסה להכשיר את אלקלעי כעורך. אני זוכר, אבל אני לא יכול לדייק, שהוא אמר תעזור לי להעביר את המינוי. אני לא זוכר בדיוק מה אמרתי. זה היה במטרה להכשיר את המינוי שלו כעורך ראשי, הוא היה ממלא מקום".

גם במקרה הזה כמו כל מקרה המינויים מי שקבע בסופו של דבר היה אילן ישועה.

על מינוי אבירם אלעד (אושר ב-25.10.2016)

חפץ: "שוחחתי עם ערן טיפנבורן (חברו של חפץ) עליו והוא אמר שהוא לא טוב לנתניהו".

עו"ד רוזן עוזר: "השיח לך עם טיפנבורן היה בכלל אחרי המינוי של אלעד, לא לפני".

חפץ: "אני פניתי לטיפנבורן אחרי שהיו ידיעות על המינוי כדי להעביר את חוות דעתי לבלפור".

עו"ד רוזן עוזר: "זה היה אחרי, המינוי התרחש, ואז שרה נתניהו כועסת, ויש אמירות שהוא עורך טוב מבחינת שאול אלוביץ', אבל זה מתרחש אחרי המינוי על-ידי הדירקטוריון של וואלה ולא לפני".

חפץ: "אילן ישועה היה בלחץ, הוא מנסה להעביר את המינוי".

עו"ד רוזן עוזר: "לא, לא, הוא כבר העביר את המינוי הזה".

חפץ: "ישועה תיאר לי מצב שבו הוא לא מקבל אור ירוק משאול אלוביץ'. לא יודע אם זה ארבעה שבועות לפני המינוי או ארבעה שבועות אחרי. המינוי שלו עורר מורת רוח רבה".

עו"ד רוזן עוזר: "אז אתה לא יודע. ובכל זאת הוא מונה והוא נשאר בתפקיד שלו. מזכירה לך שוב ששרה נתניהו כעסה על המינוי זה אבל זה היה אחרי המינוי. אתה לא יודע את זה".

המשמעות: אבירם אלעד מונה לעורך וואלה ולא היה לזה שום קשר ל"אור ירוק" מנתניהו. הכעס של שרה נתניהו על המינוי היה אחרי שהוא אושר בדירקטוריון כך שאין שום בסיס לאמירות למעורבות במינויים בנוגע אליו.

על אפשרות למנות את יואב גולן כעורך וואלה

עו"ד רוזן עוזר: "בהודעה שלך ברשות ני"ע אתה אמרת שהוא היה הסגן שלך ב'מעריב' ובמילים עדינות לא הסתדרת איתו, היחסים היו יחסים של חוסר חיבה הדדית ברמות הכי גבוהות שיכולות להיות וכשהוא עזב את 'מעריב' הסתיימו יחסינו לטוב ולרע. התכוונת להגיד אמת?"

חפץ: "חלק מהאמת, היו עוד אירועים".

עו"ד רוזן עוזר: "היחס שלך כלפי יואב גולן?"

חפץ: "היתה היסטוריה של מערכת יחסים לא טובה והעובדה שהוא היה קרוב מאוד לבן כספית, שיחסיו עם נתניהו ידועים. היתה מערכת יחסים לא טובה".

עו"ד רוזן עוזר: "לפני שחתמת על הסכם עד המדינה היה לך עימות עם אילן ישועה".

חפץ: "לא זוכר, לשמחתי זה נמחק מזכרוני".

עו"ד רוזן עוזר: "ישועה אומר לך בחקירה שאתה לא רצית שיואב גולן יהיה עורך, שהיה לך עניין אישי איתו, זה מה שאמרת".

חפץ: "לא, זו לא הכוונה באישי, אני צריך לדברר את נתניהו מול וואלה, וידעתי שיהיה לי קשה לעבוד איתו בוואלה. יש לא מעט אנשים שלא אוהבים אותי בתקשורת, זה לא היה עניין אישי שלי, היו רגשות אישיים".

עו"ד רוזן עוזר: "מפנה אותך להודעה אחת שלך ש'יואב גולן היה סגן שלי ב'מעריב', היה בן בריתו ונשלט על ידי בן כספית… היה לי עניין אישי ואני היוזם".

חפץ: "לא, לא, אלו העובדות. שפנו אליי בנושא הזה מאלוביץ' וישועה, היו מאבקים קשים ביני ובין כספית ב'מעריב', זה לא היה עניין אישי שלי. אני צריך לתת גילוי נאות לחוקרים. היתה לי התנגדות פנימית גם שלי למינוי ואמרתי לבלפור שהוא קרוב לבן כספית. הזווית שלי היתה להיות הוגן מול החוקרים, ואמרתי לחוקרים שהיתה לי מעורבות אישית עם גולן".

עו"ד רוזן עוזר: "אתה אומר בחקירה שלך שהיוזם לתשובה השלילית לגולן זה אתה".

חפץ: "במובן הזה, שאני מעביר את המסר שהעורך המיועד הוא יד ימינו של בן כספית שהוא דגל שחור בבלפור. כל הנורות האדומות נדלקו, אני רק הצפתי את זה".

עו"ד רוזן עוזר: "אתה יוזם את התשובה השלילית, זה מה שאמרת בחקירה במשטרה".

חפץ: "שוב פעם, מה זה יוזם, אנחנו יכולים ללכת מסביב, אבל להיצמד לאמת. אני יודע שיש לבנימין נתניהו כוח מטאורי על אלוביץ' וברגע שאני אומר לנתניהו שזה קשור לבן כספית… אני תמיד מתחפר באמת, גם כשזה לא נוח לך".

עו"ד רוזן עוזר: "אז בוא נתחפר באמת, רוצה להציג לך התכתבות של שאול אלוביץ' שולח לישועה ב-25.8. נכתב שם שיואב גולן הוא חבר קרוב של בן כספית ואחראי לכמה כתבות חיסול. זה בדיוק בשפה שלך".

חפץ (מתעצבן): "ממש לא, רק ההתחלה נכונה, והוא הוסיף משפטים משלו, הוסיף פלפל ומלח".

עו"ד רוזן עוזר: "ראינו ששאול אלוביץ' מעביר הרבה פעמים הודעות שלך כמות שהן".

חפץ (בעצבים): "את לא תגידי לי מה לענות. אם זה רלוונטי אני אענה".

עו"ד רוזן עוזר: "הכל בסדר, תענה על הכל. כשרואים את שתי ההודעות, ההודעה שהוא קיבל ממך וההודעה שהוא העביר לישועה – רואים את הדימיון".

חפץ (שוב בעצבים): "התשובה היא שאני לא מעז לפעול לפני שאני מקבל אישור מנתניהו, אז אני פונה לאלוביץ' ולפילבר.
אני אומר חד משמעית, ברגע שהגדרתי אותו כמקורב לבן כספית, בלפור עבר למוד של חירום. זה מסרים של מלחמת עולם. לכן, את לא יכולה לייחס לי את הדברים. אני יודע בדיוק את הנוסחא. אני יכול לתקף את זה בעשרות מקרים".

עו"ד רוזן עוזר: "אתה מאיים עליי?"

חפץ (משתולל): "אני מאיים עלייך? אני עומד לתקף את זה בעשרות מקרים".

עו"ד רוזן עוזר: "אל תאיים עליי. תשיב לשאלות".

חפץ: "אני לא מאיים על אף אחד".

השופטת רבקה פרידמן-פלדמן מרגיעה את הרוחות ומבקשת מחפץ להשיב על השאלות.

עו"ד רוזן עוזר: "השאלה שלי היא לא על בלפור, אלא על הדמיון בהודעות".

חפץ: "המשפט הראשון הוא משפט שלי וההמשך הוא לא שלי. יואב גולן גם לא אחראי לכתבות החיסול של בן כספית, כספית עצמאי".

עו"ד רוזן עוזר: "כתבת ברית דמים".

חפץ: "זה לא ביטויים שלי בדרך כלל. אני לא זוכר. אני מזהה משפט ראשון במילותיי ואת כל היתר אני לא מזהה. לא זוכר".

עו"ד רוזן עוזר: "תראה את המשך ההתכתבות, ישועה משיב לאלוביץ' שאין בכלל כוונה לקחת אותו. כך הוא כתב: 'אין כוונה לקחת אותו, אבל זה לא טוב שניר חפץ מתעסק עם זה. הוא לא יודע לשתוק ומה זה ייצא שהוא קובע מי יהיה בדסק'".

חפץ: "לא ידעתי, אבל קצת מפתיע אותי שאת מאמינה לישועה. אלוביץ' קיבל וטו מנתניהו".

עו"ד רוזן עוזר: "מאיפה אתה יודע?"

חפץ: "זו האמת".

עו"ד רוזן עוזר: "אני מפקפקת בכך".

חפץ: "השם בן כספית גרם לאנשים לעוף בגלל שייחסו להם קשר איתו. אם מישהו קשור לבן כספית, הוא לא יכול לעבור אצל נתניהו. אחד האנשים הבכירים בממשלה עף בגלל קשר שייחסו לו עם בן כספית".

עו"ד רוזן עוזר: "אני אומרת לך שמה שאתה אומר עכשיו לא נאמר מעולם, לא בחקירתך ולא בשום מקור אחר".

חפץ: "בסדר".

עו"ד רוזן עוזר: "אתה כותב לפילבר אחר כך שהוא יזדרז עם ההמלצה שלו".

חפץ: "אני רוצה להבהיר שאני לא עושה זאת בלי אישור של נתניהו".

עו"ד רוזן עוזר: "הבהרת זאת שוב ושוב וזו לא העמדה שלי".

חפץ: "פילבר לא מקבל ממני שום הוראה".

השופטת פרידמן פלדמן: "זו לא השאלה".

חפץ: "לא יודע, היו לי כל מיני עניינים עם פילבר".

לשאלת השופטים אומרת רוזן עוזר כי כל עניין המינוי האפשרי של יואב גולן הסתיים באוקטובר 2014 והיה על זה בדיון פנימי.

המשמעות: ישועה היה המוציא והמביא בוואלה והוא זה שהחליט שיואב גולן לא יהיה העורך. הסיפורים של חפץ מנותקים מהמציאות ומלאים כרגיל בסתירות.

מינוי אפשרי של ערן טיפנבורן לעורך וואלה

עו"ד רוזן עוזר: "העדת פה על הרצון שלו להיות עורך בוואלה. אני אומרת לך שהסיפורים שסיפרת במשטרה ובחקירה הראשית – הם לא מסתדרים האחד עם השני".

חפץ: "סיפרתי את האמת".

עו"ד רוזן עוזר: "האמת לא יכולה ללבוש שלוש פנים שונות. אתה מגדיר אותו כחבר שלך".

חפץ: "כן, מעריך אותו מבחינה מקצועית".

עו"ד רוזן עוזר: "ב-5.3 אמרת שטיפנבורן פנה אליך, אמרת שספק עם עדכנת את בנימין ושרה נתניהו".

חפץ: "אגיד לך למה זה לא מסתדר, אתה לא תכריחי אותי להגיד כן או לא".

עו"ד רוזן עוזר: "שאלתי אותך אם זה אמת ואחר כך אתה יכול להסביר".

חפץ (בהסבר נלעג): "זו האמת, זה משפט אחד מתוך האמת, שהיא מתוך רקע שהיא יוצאת לאמת היותר חשובה. אני פונה בשלב הראשון לאלוביץ', נדמה לי שישועה לא רוצה אותו, ואלוביץ' אומר לי שצריך לבקש אישור מנתניהו. אין שלוש פנים לאמת, זה רק פנים אחת".

עו"ד רוזן עוזר: "אתה אומר בחקירתך במשטרה שההמלצה של נתניהו היא שתיפגש עם טיפנבורן"".

חפץ: "היו כמה אירועים אם טיפנבורן, האפשרות שיהיה עורך וואלה, האפשרות שיהיה עורך אתר אחר, וגם פגישה עם נתניהו כעורך וויינט. יש קצת בלבול".

עו"ד רוזן עוזר: "הדגש הוא שנתניהו הסתייג מהפגישה".

חפץ: "זה בגלגול השלישי".

עו"ד רוזן עוזר: "אתה אומר שזה לא קשור?".

חפץ: "למיטב זכרוני, יכול להיות שאני טועה, לא היתה לפי פגישה עם נתניהו. חל בלבול, אין שלוש פנים לאמת, יש רק פן אחת של האמת".

עו"ד רוזן עוזר: "את העדות שלך שמענו, הראיתי לך. אתה אומר שזה ערבוב של כמה נושאים. אוקיי, נתקדם".

חפץ: "מי שיזכור אם היתה פגישה עם נתניהו זה טיפנבורן עצמו. הוא יוכל להגיד אם זה בסבב השני או השלישי".

עו"ד רוזן עוזר: "שיגיע לעדות, נשאל אותו".

המשמעות: פה ניסה חפץ לדחוף את חברו הטוב טיפנבורן לעורך וואלה אבל ישועה כנראה התנגד.

***

אתמול בטוויטר ובפייסבוק של אלי
11:28 -> 12:06 -> 12:10 -> 12:11

מאמרים אחרונים

הדס קליין, דני יופה, ארנון מילצ'ן

הפרוטוקולים מדברים: דני יופה, החוקר של הדס קליין (חלק ג')

עו"ד חדד: למה לא ערכתם עימות בין הדס קליין למילצ'ן? דני יופה: לא אוהב את הכלי של עימות; עו"ד חדד: למה לא הראיתם לה את הגרסאות של עדים אחרים שסתרו אותה? דני יופה: העדים האלה לא היו בתקופתי (זו לא אמת). חוקרים את החוקרים!

הקליקו לתוכן »
דני יופה (צילום: אלי ציפורי)

חוקרים את החוקרים: דני יופה, החוקר המרכזי של הדס קליין

עו"ד חדד: למה לא מימשתם צו החיפוש אצל קליין? דני יופה: לא זוכר; למה החקירה הראשונה של קליין לא הוקלטה? יופה: לא זוכר; היא תושאלה בהתחלה בחדר של מומי משולם? יופה: יכול להיות (משולם מכחיש). הפרוטוקולים מדברים!

הקליקו לתוכן »