גלי ישראל

בלי חשבון, התוכנית המלאה 22.07.2022

ככה לא מגישים כתב אישום, הדס קליין היא אילן ישועה של תיק 1000, תיק 4000 הגרסאות של פילבר, הפרקליטות בהיסטריה, לפיד שובר שיאים של קלישאות, העיוותים במערכת המשפט, המשטרה יודעת את האמת על הדס קליין
אלי ציפורי, רדיו גלי ישראל

השופט בדימוס הרן פינשטיין: "יופי שהשופט שחם שאל על המתודולוגיה של החישובים בתיק 1000. איך אתם יכולים להציג חישובים על הגרוש בלי שום תשתית ראייתית? אני לא הייתי חותם על כתב אישום אם אני לא יכול להוכיח כל אות וכל מספר בו. זו שערורייה, ככה לא מגישים כתב אישום. אצה להם הדרך להגיש אותו ומישהו צריך להתעורר שם".

כנרת בראשי: הדס קליין היא אילן ישועה של תיק 1000. השופרות אומרים שהיא אמינה? היא משקרת, תוקפנית ולא נעימה. יש לה גיבוי מהתקשורת, היא חושבת שמגיע לה הכל, שהיא תנהל את הדיונים והיא גם סוכנת משטרתית. קליין מניפולטיבית וחושבת  שהיא יכולה למכור לנו כל דבר. הכל שקרים, אפילו למילצ'ן היא שיקרה ואמרה שעשתה הפלה".

עו"ד אייל בסרגליק: תיק 4000 הוא תיק 4000 הגרסאות של פילבר, תיק 1000 הוא תיק 1000 הגרסאות של הדס קליין. היא באה חדורת מטרה, קליין בעלת עניין אישי והיא לא ממש מספקת את הסחורה עם סיפורי אלף לילה ולילה בלי שום ראיות; מיד עם התלונה עליך זה הודלף לכתבי החצר. זה מזכיר מדינות חשוכות".

עו"ד טלי גוטליב: "הפרקליטות בהיסטריה. תיק 4000 ממוטט ותיק 1000 בדרכו. כתב האישום הוא בלי ראיות והוא חלק מתעמולת בחירות נגד נתניהו. החלטת השופטת מיכל אגמון גונן היא תבוסה קשה וכואבת לפרקליטות. הם דירדרו את אמון הציבור, והפכו לקבלנים של הרשעות בזדון, תוך ניצול לרעה של כוח המשרה".

חיים רמון: לפיד שובר מדי שבוע שיאים של קלישאות. השבוע הוא אמר שאנחנו נקים ממשלת אחדות.  זה לפיד שפוסל את הליכוד ואת העומד בראשו, הוא פוסל בחירה של חצי עם בנתניהו. אתה מדבר על אחדות? הסיכוי שלו להיות ראש ממשלה אפסי עד לא קיים"; זהבה גלאון ומרב מיכאלי? הם איבדו את האידיאולוגיה שלהן, אי אפשר להאמין להן".

סטלה קורין ליבר על העיוותים במערכת המשפט: "צריך להגיד זה, לא עשו כלום במשך שנים, כנראה גם מהפחד"; "מיכל אגמון גונן סומנה על ידי הפרקליטות".

אבי וייס: "המשטרה יודעת את האמת על הדס קליין ולכן הפכה אותה לסוכנת ולא תיעדה את שתי החקירות הראשונות שלה. כל כתב האישום הוא זבל אחד גדול, אין תיעוד, אין תעודות משלוח, אין רישום, אין שום הסבר; הרסו את החיים לאנשים בתיק בזק ובתיק 4000, לקחו את החוק לידיים והמציאו חוקים, כדי להגיע לאלוביץ' ולנתניהו".

המונולוג השבועי

לא עושה חשבון לליאת בן ארי

ביום שני הבליחה בן ארי לאולם הדיונים לביקור קצר. מדי פעם היא לחשה על אוזנו של אלון גילדין, התובע בתיק 4000. המתח ניכר בה, כפי שהוא ניכר על פניה של הדס קליין, העדה המרכזית שלה.

למחרת, כשהשופטים ביקשו להבין איך חישבה בן ארי, החתומה על כתב האישום, סכומים מדוייקים של שמפניות וסיגרים, היא כבר נעלמה.

691,776 אלף שקלים – זה הסכום שחתמה עליו בן ארי. על חודו של שקל.

והנה, מתברר שקליין והחוקרים העריכו את השמפניות כמו רוכלים בשוק. פעם יחס של 50:50 בין נתניהו למילצ'ן, פעם 60:40, פעם 70:30, פעם 65:35 ובסוף קליין נבהלה ופחדה להעריך.
החוקרים אמרו לה, אל דאגה, אנחנו נבדוק. לא בדקו ולא נעליים ובן ארי היא זו שליוותה, פיקחה והחליטה. והיא שזו זרקה מספרים שקריים לכתב האישום. היא לא רצתה להגיע לחקר האמת, בן ארי רצתה להפיל ראש ממשלה.

ביום רביעי היא חטפה עוד מכה: אישומים מרכזיים בתיק בזק, הקשור בטבורו לתיק 4000, בוטלו בהחלטה של השופטת מיכל אגמון גונן.
5 שנים אחרי שהיא רדפה אחרי אור אלוביץ', בנו של שאול אלוביץ', אחרי לינור יוכלמן, לשעבר מזכירת בזק; אחרי עמיקם שורר, מקורב לאלוביץ'; 5 שנים אחרי שהרסה את חייהם, התנכלה להם, רק כדי להרשיע את נתניהו בכל מחיר – 5 שנים הסתיימו בביטול האישומים. אגמון גונן אמרה עליה שהיא הגיעה למסקנות בלי עובדות.

זו לא טעות, זו לא שגגה, זה זדון וזו רשעות וזו תפירת תיקים: ליאת בן ארי צריכה לעמוד לדין פלילי על מרמה והפרת אמונים.

מה חדש?

אורן פרסיקו, הדס קליין, חיים ויסמונסקי (צילום: אלי ציפורי)

יומן הבוקר 18.10.2024

תיק תפור ציפורי&וייס: תבוסה קשה בדיון הראשון לפרקליטות המושחתת שניסתה להסתיר חומרים, לפרוקסיס שלה ולהדס קליין. עו"ד ציון אמיר: "אני מתפלץ מהמחשבה מי נתן את ההוראה להעמיד לדין שני עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה לטובת עניינים וערכים חשובים של חופש הביטוי, חופש העיתונות, חובתו וזכותו של הציבור לדעת. זו מדינה שאנחנו לא רוצים לחיות בה שרודפים עיתונאים וזו רדיפה פוליטית"

הקליקו לתוכן »
שייקה ברקת, אהוד ברק (צילום מסך טלוויזיה)

יומן הבוקר 16.10.2024

שייקה ברקת: "מה שכתבתי על אהוד ברק והצוללת השישית? זה יפה מאוד, סימן שהיו לי קשרים עם שר הביטחון" (הכוונה לכך ששינה את דעתו של אהוד ברק מנגד לבעד, בנוגע לצוללת השישית)

הקליקו לתוכן »